nee, maar aan het begin waren die er ook niet

Ik heb je Veluwe rondje nagefiets vandaag. Toffe ronde.fred mtb-sport schreef:Gisteren ondanks "verlate" start een geweldig lekkere gravelronde op de Veluwe gedaan.
Dus pas om 09:30u op de fiets om vanaf Kootwijkerbroek een gravelronde van zo'n 160 km op te pakken.
Moi groot stuk van de Veluwe gepakt met als meest noordelijke punt Elspeet en meest zuidelijke punt schaarsbergen.
Onderweg een mix van gravelpaden, zandpaden, enkele singletrack, fietspaden en hele rustige wegen. Een perfect mix wat mij betreft en wat een rust op vrijdag op de Veluwe. Heerlijk.
Na krap 165 km in net geen 6:30u moe maar voldaan terug https://www.strava.com/activities/5527024401
Paar plaatjes van leuke dag.
Vanmorgen de weg op met het idee "zal niet best worden", maar ook eigenlijk de enige optie verder dit weekend om nog wat te trappen (zondag iets met een Kawa).
Dus om 09:00u de fiets op en kijken hoe het zou gaan en viel achteraf enorm mee.
Qua snelheid helemaal geen klagen en zeker gezien een lage hfgem. van 111.
Gewoon lekker in de polder en compleet ander uitzicht dan vrijdag, maar ook niet verkeerd.
Na iets over de 100 km klaar voor het fietsen dit weekend https://www.strava.com/activities/5530933469
Haha, als ik bij Garderen zou beginnen heb ik 5 km aanrijroute
met Pasen was het toch juist heel koud en nat?Jan Willem schreef: ↑wo 08 september 2021 19:29
.
Sloopt wel dat gravelBest blij dat er af en toe een fietspaadje in zat. Was schitterend weer vandaag waar gebruik van gemaakt moest worden. Hier en daar waren de Pasen een beetje mul en soms stoffig
Veluwse tuinen zijn heeeel groot.
Ik zag het de afgelopen weken wel steeds eerder donker worden, maar geen notie dat het zo snel ging. Maar goed dat ik vooraf nog even keek hoe laat de zon onder zou gaan, ik was eigenlijk van plan nog een extra lusje te rijden.
Elke dag wordt ongeveer 2 minuten eerder donker dan de dag ervoor , als het onbewolkt is.
het gaat natuurlijk om de fietsavonturen, maar de fotograaf in mij zorgt dat ik ben afgeleid. Waar staat dit ding precies?
ik reed laatste de ROOD Tour door Drenthe. In het verleden echt geen kleine tocht. Nu was ik de 35e die bij de verzorging wat kwam halen. Ik was uiteindelijk te laat bij de finish, dus er hebben niet heel veel mensen meer achter me gezeten...Zum schreef: ↑ma 27 september 2021 20:40Waarom tik ik deze wervende tekst? De organiserende vereniging, EWV het Oosten, mocht maar liefst 71 deelnemers verwelkomen… voor mij onbegrijpelijk. Prachtige route, superweer, hoe kan dit? DTC organiseert een dertien-in-een-dozijn tochtje over de Heuvelrug, en alle parkeerplaatsen in Driebergen staan weer vol.
Schiet mij maar lek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten