Vandaag gefietst.
Re: Vandaag gefietst.
Je hebt altijd de beste verslagen met foto’s!
Mag ik vragen: was je vroeger prof wielrenner?
Je hebt ook altijd de meeste kilometers!!
Mag ik vragen: was je vroeger prof wielrenner?
Je hebt ook altijd de meeste kilometers!!
- Watergeus
- Kinderfiets
- Fiets: Van Nicholas
- CTWT-lid: Ja
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me.
476 km

- Alexander
- Prince of Spain
- Fiets: Bianchi Via Nirone
Gisteren de Etna gefietst tijdens een live coverage op ESTV 
https://www.youtube.com/watch?v=9_0tgdyiSzY

https://www.youtube.com/watch?v=9_0tgdyiSzY
Je gaat harder fietsen door harder te fietsen.
- fred mtb-sport
- Aluminium Racefiets
- Fiets: Meerdere............
- Contacteer:
Fredje een prof? Absoluut niet. Ik heb in verleden (zeker tussen 2003 en 2013) heel veel MTB marathons gereden waarbij ook aantal extreme zoals de Salzkammergut met 200km/7.000hm en enkele 24 uurs MTB races solo. Ik was volgens de Duitsers meer "der Xentisman aus die Niederlande" of "einer der hobbyfahrer".
Na het stoppen van wedstrijden gewoon doorgegaan met fietsen en sinds is gestopt ben, rij ik meer km's dan in mijn wedstrijdperiode. Komt omdat ik feitelijk nergens rekening mee hoe te houden (schema's of "sparen" voor wedstrijd).
Prijs me nog steeds gelukkig dat ik leuke ritten kan/mag maken ondanks aantal medische problemen bij met name linker been (gevolgen zwaar ongeval in 201) Daarbij ook een compleet versleten knie, lopen is een crime maar fietsen lukt gelukkig nog.
Overigens laatste 2 weken dunnetjes geweest ivm vakantie want zowel motor (aanhanger) als de fiets ging mee en motor kreeg de voorkeur.
Maar afgelopen maandag wel hele mooie rit vanuit Winterberg gemaakt die 175 km/2.200 hm was en wat een genot is het Sauerland toch.
https://www.strava.com/activities/5652440801
Paar plaatjes:
Geniet van het fietsen zonder je te ergeren of boos te maken over anderen of drukte. Je schiet er geen RUCK mee op. 

Voor vandaag stond de Gouden Pijl Toertocht in de agenda. Helaas, toen ik me afgelopen week ging inschrijven ontdekte ik dat die toch niet doorgaat dit jaar. Dan maar een eigen rondje.
Mijn zwager nodigde me uit om mee te gaan met Cycling Espresso. Schrijf je in, verzamel je op de afgesproken plek en rij gezamenlijk een route van zo'n 70-80 km. Inclusief heen en weer naar huis zou ik mooi de 100 aantikken.
Dus, dat werd het. Door de vakantie een klein groepje, maar met 6 man kun je ook mooi fietsen.
Eerst tegen de wind in. Maar op een gegeven moment werd de lucht wel heel erg donker. Besluit was snel genomen: we korten de ronde in om de regen te ontwijken. Helaas, dat mislukte. 5 minuten laten waren we flink nat. En het bleef regenen. Dus toen we vlak bij mijn huis waren, en eigenlijk alleen nog de kortste route naar startpunt zouden nemen, ben ik afgehaakt.
En uiteraard: als je 5 minuten thuis bent gaat de zon weer schijnen... Maar gezien foto's uit het nieuws... heb ik niet te klagen. We zijn op tijd omgedraaid. Nu hadden we wel regen, maar hebben we de zondvloed van Overijsselse Omvang weten te ontwijken.
Mijn zwager nodigde me uit om mee te gaan met Cycling Espresso. Schrijf je in, verzamel je op de afgesproken plek en rij gezamenlijk een route van zo'n 70-80 km. Inclusief heen en weer naar huis zou ik mooi de 100 aantikken.
Dus, dat werd het. Door de vakantie een klein groepje, maar met 6 man kun je ook mooi fietsen.
Eerst tegen de wind in. Maar op een gegeven moment werd de lucht wel heel erg donker. Besluit was snel genomen: we korten de ronde in om de regen te ontwijken. Helaas, dat mislukte. 5 minuten laten waren we flink nat. En het bleef regenen. Dus toen we vlak bij mijn huis waren, en eigenlijk alleen nog de kortste route naar startpunt zouden nemen, ben ik afgehaakt.
En uiteraard: als je 5 minuten thuis bent gaat de zon weer schijnen... Maar gezien foto's uit het nieuws... heb ik niet te klagen. We zijn op tijd omgedraaid. Nu hadden we wel regen, maar hebben we de zondvloed van Overijsselse Omvang weten te ontwijken.

- fred mtb-sport
- Aluminium Racefiets
- Contacteer:
Net thuis van paar dagen fietsen in de Eifel.
Waren te gast in Wielerherberg Eifel all inn wat in het gehucht Bonsbeuren (25 inwoners) ligt.
Zaterdag:
Vrouwlief Marga rond 09:30u bij het station gebracht, kon ze shoppen in Trier. Afgesproken om pakweg 16:00u weer terug te zijn en kon ik vandaar uit lekker eind fietsen.
In feite een aantal lussen vlak bij de moezel gepakt zodat er een aantal klimstukken van 300 hm inzaten. Maar daartussen bijna nergens vlak muv langs de moezel zelf.
Langs de moezel niet alleen (iets met vakantie) maar verder landinwaarts lekker rustig en vooral genieten van de mooie wegen en uitzicht.
Net iets na 4'en teurg bij de auto en vrouw krap 2 minuten later, dus perfecte timing.
Zij eind gelopen en eea uitgegeven en Fredje met 150 km en 2.300hm ook happy.
https://www.strava.com/activities/5753653909
Paar plaatjes:

Zondag: Een route gekregen van eigenaar van de herberg en was min of meer retourtje Nürburgring. Op papier minder klimwerk, maar viel achteraf tegen. Was meer dan gedacht en zeker met de vrijdag in de benen echt pittig.
Maar de route was een juweeltje, wat een geweldige route met allerlei smallere fietspaden tussen de weilanden door. Stukken die ik nooit gevonden zou hebben.
De laatste 20 km toch een flinke bui regen over me heen.
Maar met 135 km en 2.750 hm geen klagen.https://www.strava.com/activities/5758897681
Paar plaatjes:

Maandag:
Zware benen, maar toch nog een klein stuk pakken, want hoe vaak kom je er ?
Dus even een rondje van 72 km / 1.200hm gemaakt.
https://www.strava.com/activities/5763148650
Klimmen was zoals verwacht heel erg moeizaam, was domweg moe. Bleek ook wel uit hartslag. De maximale hartslag was nog lager dan de gemiddelde hartslag van 2 dagen eerder.
Los daarvan toch genieten van het fietsen, maar de 35/33 kwam goed van pas.

Tot slot, hoe lekker wil je het hebben als je opstaat en uitkijkt over de Eifel met koeien die regelmatig bijna onder je balkon langs lopen?

Waren te gast in Wielerherberg Eifel all inn wat in het gehucht Bonsbeuren (25 inwoners) ligt.
Zaterdag:
Vrouwlief Marga rond 09:30u bij het station gebracht, kon ze shoppen in Trier. Afgesproken om pakweg 16:00u weer terug te zijn en kon ik vandaar uit lekker eind fietsen.
In feite een aantal lussen vlak bij de moezel gepakt zodat er een aantal klimstukken van 300 hm inzaten. Maar daartussen bijna nergens vlak muv langs de moezel zelf.
Langs de moezel niet alleen (iets met vakantie) maar verder landinwaarts lekker rustig en vooral genieten van de mooie wegen en uitzicht.
Net iets na 4'en teurg bij de auto en vrouw krap 2 minuten later, dus perfecte timing.
Zij eind gelopen en eea uitgegeven en Fredje met 150 km en 2.300hm ook happy.
https://www.strava.com/activities/5753653909
Paar plaatjes:
Zondag: Een route gekregen van eigenaar van de herberg en was min of meer retourtje Nürburgring. Op papier minder klimwerk, maar viel achteraf tegen. Was meer dan gedacht en zeker met de vrijdag in de benen echt pittig.
Maar de route was een juweeltje, wat een geweldige route met allerlei smallere fietspaden tussen de weilanden door. Stukken die ik nooit gevonden zou hebben.
De laatste 20 km toch een flinke bui regen over me heen.
Maar met 135 km en 2.750 hm geen klagen.https://www.strava.com/activities/5758897681
Paar plaatjes:
Maandag:
Zware benen, maar toch nog een klein stuk pakken, want hoe vaak kom je er ?
Dus even een rondje van 72 km / 1.200hm gemaakt.
https://www.strava.com/activities/5763148650
Klimmen was zoals verwacht heel erg moeizaam, was domweg moe. Bleek ook wel uit hartslag. De maximale hartslag was nog lager dan de gemiddelde hartslag van 2 dagen eerder.
Los daarvan toch genieten van het fietsen, maar de 35/33 kwam goed van pas.
Tot slot, hoe lekker wil je het hebben als je opstaat en uitkijkt over de Eifel met koeien die regelmatig bijna onder je balkon langs lopen?
Geniet van het fietsen zonder je te ergeren of boos te maken over anderen of drukte. Je schiet er geen RUCK mee op. 

Is het daar veilig?
Met de auto bereikbaar nu?
Want er waren daar rampzalige overstromingen paar weken geleden.
Ik heb deze maand ook een fietsvakantie gepland in Adenau en Koblenz.
Met de auto bereikbaar nu?
Want er waren daar rampzalige overstromingen paar weken geleden.
Ik heb deze maand ook een fietsvakantie gepland in Adenau en Koblenz.
- fred mtb-sport
- Aluminium Racefiets
- Contacteer:
De reis via Maastricht ipv Venlo (A61) omdat die op een aantal plaatsen is afgesloten.
Met fietsen eigenlijk nergens wat van schade gezien, alleen langs de Moezel zag je plekken waar met afvalhout uit de rivier bij elkaar heeft verzameld.
Meeste vd Eifel had gelukkig niet te maken met de overstromingen, net een aantal laag gelegen plekken bij stroompjes etc.
Mijn routes daar niet langs.
Met fietsen eigenlijk nergens wat van schade gezien, alleen langs de Moezel zag je plekken waar met afvalhout uit de rivier bij elkaar heeft verzameld.
Meeste vd Eifel had gelukkig niet te maken met de overstromingen, net een aantal laag gelegen plekken bij stroompjes etc.
Mijn routes daar niet langs.

Dus veel eetgelegenheid is aanwezig?
(restaurants open)
Dat gebergte langs de Moezel is wel steil hoor.
Heb er zin in!
Jij hebt weer mooie foto’s gemaakt!
En ik ga je route/Strava checken
(restaurants open)
Dat gebergte langs de Moezel is wel steil hoor.
Heb er zin in!
Jij hebt weer mooie foto’s gemaakt!
En ik ga je route/Strava checken

- fred mtb-sport
- Aluminium Racefiets
- Contacteer:
Horeca is idd aardig geopend. Vrijdag bij sightseeing met de auto bij oa Cochem, Zell am Mosel niets te kort gekomen.
Met fietsen onderweg geen gebruik van gemaakt, ik ben niet zo van de pauzes.
Mocht je route lenen, dan zeg ik dag 2. Dan kom je over weggetjes heen die je zelf niet zo vlot in zou slaan.
Met fietsen onderweg geen gebruik van gemaakt, ik ben niet zo van de pauzes.
Mocht je route lenen, dan zeg ik dag 2. Dan kom je over weggetjes heen die je zelf niet zo vlot in zou slaan.

Ik hoef mijn fietsvakantie niet te annuleren dus 

- fred mtb-sport
- Aluminium Racefiets
- Contacteer:
Paar dagen even "niets" gedaan na Duitsland, maar vrijdag toch weer een lekkere graveltocht van dikke 6 uur en 150 km gemaakt. Moest toch wachten op montage trekhaak, dus de tussentijd toch heel goed benut dacht ik zo.
Route was de iets aangepaste versie van de "Rock Solid Take Away" uit 2019 en die via de GPS gereden. Vanuit Amersfoort richting Lunteren, Ede, Veenendaal, Leersum, Doorn, Austerlitz en weer terug.
Omstandigheden waren voortreefelijk voor deze rit en met dikke smil terug bij garage waar ze net een half uurtje klaar waren, dus mooi uitgekiend.
Paar plaatjes:

De ravage na de storm bij Leersum

https://www.strava.com/activities/5785787159
Route was de iets aangepaste versie van de "Rock Solid Take Away" uit 2019 en die via de GPS gereden. Vanuit Amersfoort richting Lunteren, Ede, Veenendaal, Leersum, Doorn, Austerlitz en weer terug.
Omstandigheden waren voortreefelijk voor deze rit en met dikke smil terug bij garage waar ze net een half uurtje klaar waren, dus mooi uitgekiend.
Paar plaatjes:
De ravage na de storm bij Leersum
https://www.strava.com/activities/5785787159

twee Zeeuwse fietstochten hier deze week.
Afgelopen dinsdag al deed ik deze ronde: https://www.strava.com/activities/5769583035
de Zeelandbrug over met flink wind tegen is geen pretje. Ik dacht dat ik hem bij de ZeeBra-classic rustig aan had gedaan. Dat viel nogal mee, en ik kon blijkbaar nog 14 km/h langzamer
Wind mee noordwaarts was dan wel een stukje prettiger, maar er fietsten wel af en toe wat toeristen in de weg...
Na 145km was ik weer bij het vakantiehuisje.
Vandaag de ZeeBra-Classic deel overnieuw gedaan: https://www.strava.com/activities/5791596157
Opnieuw een vervelende wind, dit maal nekte me dat wat op de Oesterdam. Maar ook die tegenwind krijg je een keertje mee. En hoera! Ik was vandaag sneller op het klimmetje in Woensdrecht dan een jaar geleden
Onderweg ook nog even langs Sint Philipland gegaan (tsja, dat kon ik niet laten liggen natuurlijk) en vlakbij ligt dan ook nog Sint Annaland (Anna is een goede vriendin van me). Ze zei net op de app dat ze er hard om moest lachen dat ik bij beide even een foto had gemaakt.
Dit keer eindigde de teller op 150km.
Afgelopen dinsdag al deed ik deze ronde: https://www.strava.com/activities/5769583035
de Zeelandbrug over met flink wind tegen is geen pretje. Ik dacht dat ik hem bij de ZeeBra-classic rustig aan had gedaan. Dat viel nogal mee, en ik kon blijkbaar nog 14 km/h langzamer

Wind mee noordwaarts was dan wel een stukje prettiger, maar er fietsten wel af en toe wat toeristen in de weg...
Na 145km was ik weer bij het vakantiehuisje.
Vandaag de ZeeBra-Classic deel overnieuw gedaan: https://www.strava.com/activities/5791596157
Opnieuw een vervelende wind, dit maal nekte me dat wat op de Oesterdam. Maar ook die tegenwind krijg je een keertje mee. En hoera! Ik was vandaag sneller op het klimmetje in Woensdrecht dan een jaar geleden

Onderweg ook nog even langs Sint Philipland gegaan (tsja, dat kon ik niet laten liggen natuurlijk) en vlakbij ligt dan ook nog Sint Annaland (Anna is een goede vriendin van me). Ze zei net op de app dat ze er hard om moest lachen dat ik bij beide even een foto had gemaakt.
Dit keer eindigde de teller op 150km.
- fred mtb-sport
- Aluminium Racefiets
- Contacteer:
Gisteren een leuke gravelrit op de Veluwe die min of meer bij toeval tot stand kwam. Toeval? Idd, ik had route in gedachten, op mijn Garmin gezet en vervolgens mijn Garmin thuis gelaten.............
Dus vanuit vlak bij Kootwijk maar wat op richtingsgevoel aan de bak geweest en voorkomen dat ik soort van labyrint zou rijden. Dat aardig uitgekomen en alleen een betonpad bij Radio Kootwijk zowel heen/terug gereden. Zat zo'n beetje van alles in, paar smallere paden, veel bospaden en gravelweg en natuurlijk ook wat asfalt om eea te koppelen.
Uiteindelijk 110 km op de teller en vlot naar huis om de Kawa nog even los te laten https://www.strava.com/activities/5827852938
Opnieuw genieten in meer dan mooie omgeving, natuur en relatieve rust tov bijvoorbeeld de UHR. Enige "probleempje" onderweg was een latex douche, dus die band ligt inmiddels ook in de sulo.
Paar plaatjes voor de sfeer

Dit betonpad idd heen en terug

Dus vanuit vlak bij Kootwijk maar wat op richtingsgevoel aan de bak geweest en voorkomen dat ik soort van labyrint zou rijden. Dat aardig uitgekomen en alleen een betonpad bij Radio Kootwijk zowel heen/terug gereden. Zat zo'n beetje van alles in, paar smallere paden, veel bospaden en gravelweg en natuurlijk ook wat asfalt om eea te koppelen.
Uiteindelijk 110 km op de teller en vlot naar huis om de Kawa nog even los te laten https://www.strava.com/activities/5827852938
Opnieuw genieten in meer dan mooie omgeving, natuur en relatieve rust tov bijvoorbeeld de UHR. Enige "probleempje" onderweg was een latex douche, dus die band ligt inmiddels ook in de sulo.
Paar plaatjes voor de sfeer
Dit betonpad idd heen en terug

Het was eigenlijk mijn bedoeling vandaag iets te schrijven over het Teutoberger Wald. Weliswaar is een heel weekend lastig met mijn werk, maar op zaterdag heen en weer om mee te fietsen, dat moet kunnen toch? Ja, totdat ik ontdekte dat ik geen auto had...
Dan maar elders fietsen. Ik zag de ROODtoer van De Peddelaars uit Hoogeveen op de agenda staan. En Hoogeveen... dat is met de trein te bereiken!
Dus, ingeschreven, op tijd met de trein naar Hoogeveen en de route rijden. Zonder bordjes, alleen GPX. Die GPX downloaden ging nog moeizaam door een foutje bij fietssport.nl, maar de meneer van De Peddelaars heeft me de GPX zelf gestuurd én het probleem voor me opgelost. Dikke duim omhoog dus.
Het was rustig bij de start. Was ik zo laat? Weinig deelnemers? Spreiding van starttijden? Geen idee. Feit is wel dat ik de rest van de dag 6 andere fietsers heb gezien. Bij het rustpunt zeiden ze "50 aanmeldingen, jij bent de 35e". Ok, niet zo gek dus dat ik niemand tegen kwam, want die 50 aanmelding reden ook nog eens niet allemaal mijn afstand.
Mooi fietsweer op 1 buitje na, maar donders wat veel wind... En ander minpuntje: er was niet vermeld wáár het rustpunt was. Na 100km dus pas. Te laat voor mij, ik had al wel eerder een rustmoment nodig, maarja, dan rij je toch door "want dat punt zal toch zo wel komen??". Niet handig, daar werd het onnodig zwaar van. Maar goed, ik had natuurlijk ook gewoon bij de start even kunnen vragen...
Onderweg moesten de Col du Vam en de Muur van Emmen bedwongen worden. VAM kende ik wel, maar blijft leuk. Muur van Emmen was nieuw. Eigenlijk gewoon VAM 2.0, maar in Emmen hebben ze een bos op de berg laten groeien. Ziet er toch net wat mooier uit.
Uiteindelijk 160km op de teller toen ik bij de finish aan kwam. Nou ja, finish... boog was al weg, kantine was al dicht. Blijkbaar was ik te laat
Jammer van de consumptie, maar door naar de trein dan maar. Thuis wel weer eten.
Inclusief het retourtje huis-station (die zit in het naburige dorp) en een klein stukje in Hoogeveen van station naar startfinish (en terug) zit er vandaag 179 kilometer in de benen. Ondanks dat zware middenstuk, dik tevreden! Slechts 3x reed ik meer km's op 1 dag.
Dan maar elders fietsen. Ik zag de ROODtoer van De Peddelaars uit Hoogeveen op de agenda staan. En Hoogeveen... dat is met de trein te bereiken!
Dus, ingeschreven, op tijd met de trein naar Hoogeveen en de route rijden. Zonder bordjes, alleen GPX. Die GPX downloaden ging nog moeizaam door een foutje bij fietssport.nl, maar de meneer van De Peddelaars heeft me de GPX zelf gestuurd én het probleem voor me opgelost. Dikke duim omhoog dus.

Het was rustig bij de start. Was ik zo laat? Weinig deelnemers? Spreiding van starttijden? Geen idee. Feit is wel dat ik de rest van de dag 6 andere fietsers heb gezien. Bij het rustpunt zeiden ze "50 aanmeldingen, jij bent de 35e". Ok, niet zo gek dus dat ik niemand tegen kwam, want die 50 aanmelding reden ook nog eens niet allemaal mijn afstand.
Mooi fietsweer op 1 buitje na, maar donders wat veel wind... En ander minpuntje: er was niet vermeld wáár het rustpunt was. Na 100km dus pas. Te laat voor mij, ik had al wel eerder een rustmoment nodig, maarja, dan rij je toch door "want dat punt zal toch zo wel komen??". Niet handig, daar werd het onnodig zwaar van. Maar goed, ik had natuurlijk ook gewoon bij de start even kunnen vragen...
Onderweg moesten de Col du Vam en de Muur van Emmen bedwongen worden. VAM kende ik wel, maar blijft leuk. Muur van Emmen was nieuw. Eigenlijk gewoon VAM 2.0, maar in Emmen hebben ze een bos op de berg laten groeien. Ziet er toch net wat mooier uit.
Uiteindelijk 160km op de teller toen ik bij de finish aan kwam. Nou ja, finish... boog was al weg, kantine was al dicht. Blijkbaar was ik te laat

Jammer van de consumptie, maar door naar de trein dan maar. Thuis wel weer eten.
Inclusief het retourtje huis-station (die zit in het naburige dorp) en een klein stukje in Hoogeveen van station naar startfinish (en terug) zit er vandaag 179 kilometer in de benen. Ondanks dat zware middenstuk, dik tevreden! Slechts 3x reed ik meer km's op 1 dag.
Dus aan het eind ook geen ronde missen gezien?
Wat jammer
De Teuto Wald werd laatst in Fietssport aangeraden.
Een mooi rustig fietsgebied met wat klimmen.
Maar ik was de afgelopen week in Koblenz. Wezen fietsen.
Ik had 3 dagen heel mooi weer. Langs de Moezel en de Rijn gefietst.
Burg Eltz ook gezien.
Bremm Calmont voorbij Cochem waar de scherpe bocht is van de Moezel. Wat een steile berg was dat!!
Een witte Riesling wijn zonder alcohol gedronken. Lekker zoet was dat!
En je kon er goed eten, in Koblenz.
Maar Koblenz is geen fietsvriendelijke stad: fietsen op smalle trottoirs en soms moest je op de autoweg gaan fietsen waar de auto’s met 70+ langs je rijden/razen.
En als je daar een fietser tegenkomt, dan is dat vaak een MTBer.
Want de wielrenners zag je meestal langs de Moezel, buiten Koblenz.
Wat jammer

De Teuto Wald werd laatst in Fietssport aangeraden.
Een mooi rustig fietsgebied met wat klimmen.
Maar ik was de afgelopen week in Koblenz. Wezen fietsen.
Ik had 3 dagen heel mooi weer. Langs de Moezel en de Rijn gefietst.
Burg Eltz ook gezien.
Bremm Calmont voorbij Cochem waar de scherpe bocht is van de Moezel. Wat een steile berg was dat!!
Een witte Riesling wijn zonder alcohol gedronken. Lekker zoet was dat!
En je kon er goed eten, in Koblenz.
Maar Koblenz is geen fietsvriendelijke stad: fietsen op smalle trottoirs en soms moest je op de autoweg gaan fietsen waar de auto’s met 70+ langs je rijden/razen.
En als je daar een fietser tegenkomt, dan is dat vaak een MTBer.
Want de wielrenners zag je meestal langs de Moezel, buiten Koblenz.
- Watergeus
- Kinderfiets
No comment
- Thierry le Brun
- Prince of Spain
- Fiets: Wilier,Giant,Stevens
@watergeus Waren er geen wc's onderweg? Je collega staat wild te plassen 

- Alexander
- Prince of Spain
Aan de hand van deze beelden durf ik dit niet zo stellig te beweren.
- Jan Willem
- Carbon Racefiets
- Watergeus
- Kinderfiets
Jan Willem schreef: ↑ma 30 augustus 2021 11:29De meeste wildplassers staan buiten beeld
Navraag gedaan: hier werd niet geplast. Bij het afremmen is collega van het zadel geschoten en was enige zelfmassage noodzakelijk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Alexander
- Prince of Spain
Zonder handdoekje?Watergeus schreef: ↑ma 30 augustus 2021 13:20Jan Willem schreef: ↑ma 30 augustus 2021 11:29De meeste wildplassers staan buiten beeldAlexander schreef:
Aan de hand van deze beelden durf ik dit niet zo stellig te beweren.
Navraag gedaan: hier werd niet geplast. Bij het afremmen is collega van het zadel geschoten en was enige zelfmassage noodzakelijk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk