Hoogtemeters bepalen

Heb je een leuke route, je wilt ergens gaan rijden en je weet niet waar de leuke plekjes zijn?
Super fast
Carbon Racefiets
Fiets: in ruste

Re: Hoogtemeters bepalen

Bericht door Super fast » do 11 juni 2009 09:29

Dat een 605 er naast zit komt door de onnauwkeurigheid in de gps hoogte. Daarom heeft de 705 ook een baro meter die geijkt wordt met de gps als je stil staat.

stelvio
Kinderzitje
Fiets: stevens SCF1

Bericht door stelvio » di 23 juni 2009 20:14

Twente
Fiets met zijwieltjes

Bericht door Twente » wo 24 juni 2009 19:33

Super fast schreef:Dat een 605 er naast zit komt door de onnauwkeurigheid in de gps hoogte. Daarom heeft de 705 ook een baro meter die geijkt wordt met de gps als je stil staat.
Ik heb zelf ook een 605 maar moet zeggen dat hij altijd op de goede hoogte start en eindigt (via postcodecheck hoogte woonadres opgevraagd). Hoogte volgens edge klopt precies. Ook de hoogtes van een aantal bekende "klimmen" zoals de Tankenberg, de Rothenberge en de Schöppingerberg geeft hij keurig aan. Ook in de uitlezing nadien geen hele raar verspring in hoogte.

DIDI
Kinderzitje
Fiets: SCATTO

Bericht door DIDI » wo 17 juli 2013 14:13

Kan je mij exact eens zeggen hoe dat te werk gaat voor de hoogtemeters te bepalen op Bikely? Ik heb dat gedownload maar ik kan dat nergens terug vinden. Route uploaden of maken geen enkel probleem. :-( :-( graag wat hulp....Danku

Plaats reactie