Afgesloten/opgebroken fietspaden

Heb je een leuke route, je wilt ergens gaan rijden en je weet niet waar de leuke plekjes zijn?
Ancher
Carbon Racefiets

Re: Afgesloten/opgebroken fietspaden

Bericht door Ancher » vr 01 april 2011 18:12

Tazzy schreef:Kom hier van de andere kant van de A12 af maar dat maakt verder niet zo uit.
Zo te zien is dat Dorpsstraat-Vlamingstraat-Voorweg?
Kun je toch op een doordeweeksedag niet doen.

Ronald
Carbon Racefiets
Fiets: Cannondale Supersix
CTWT-lid: Ja
Contacteer:

Bericht door Ronald » vr 01 april 2011 20:06

De Dorpsstraat ligt noordelijker. Dit is de Karel Doormanlaan, daarna wel Voorweg. Dit is idd wel te doen. Maar het is bovenal een grote schande dat fietspad er weer uit ligt. Ik ga binnenkort het hek doorknippen want ik geloof er niks van dat het nodig is voor wat ze aan het doen zijn :evil:

Ancher
Carbon Racefiets

Bericht door Ancher » wo 13 april 2011 17:14

Ronald schreef:De Dorpsstraat ligt noordelijker. Dit is de Karel Doormanlaan, daarna wel Voorweg. Dit is idd wel te doen. Maar het is bovenal een grote schande dat fietspad er weer uit ligt. Ik ga binnenkort het hek doorknippen want ik geloof er niks van dat het nodig is voor wat ze aan het doen zijn :evil:
Vandaag gemerkt dat ze ook bezig zijn op de oude Stationsstraten. Met de fiets kun je er nu nog wel door, maar dat kan ook zomaar voorbij zijn. Ik had al nooit iets met Zoetermeer, maar het wordt nu wel heel erg.
Heb je het hek al doorgeknipt?

Ronald
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Ronald » do 05 mei 2011 23:44

Ancher schreef:
Ronald schreef:De Dorpsstraat ligt noordelijker. Dit is de Karel Doormanlaan, daarna wel Voorweg. Dit is idd wel te doen. Maar het is bovenal een grote schande dat fietspad er weer uit ligt. Ik ga binnenkort het hek doorknippen want ik geloof er niks van dat het nodig is voor wat ze aan het doen zijn :evil:
Vandaag gemerkt dat ze ook bezig zijn op de oude Stationsstraten. Met de fiets kun je er nu nog wel door, maar dat kan ook zomaar voorbij zijn. Ik had al nooit iets met Zoetermeer, maar het wordt nu wel heel erg.
Vandaag stond het hek open en ondanks het verbodsbord even doorgereden om te kijken. Wat ik al vermoedde klopte: het fietspad wordt gebruikt als manoeuvreer- en parkeerruimte voor bouwverkeer dat bezig is met de bouw van een geluidsscherm. Tamelijk belachelijk. Kreeg wel leuke opmerking van de opzichter: U bevindt zich op veboden terrein, dit is bouwterrein. Maar gelukkig heeft u een helm op, nu nog een hesje. :)

Overigens is het nu nog een stuk verder ook afgesloten en omgeleid. Dus fietspad zoetermeer ten noorden van n A12 maar even helemaal mijden.

sge
Aluminium Racefiets
Fiets: R1

Bericht door sge » vr 06 mei 2011 15:31

Ronald schreef:
Ancher schreef:
Vandaag stond het hek open en ondanks het verbodsbord even doorgereden om te kijken. Wat ik al vermoedde klopte: het fietspad wordt gebruikt als manoeuvreer- en parkeerruimte voor bouwverkeer dat bezig is met de bouw van een geluidsscherm. Tamelijk belachelijk. Kreeg wel leuke opmerking van de opzichter: U bevindt zich op veboden terrein, dit is bouwterrein. Maar gelukkig heeft u een helm op, nu nog een hesje. :)

Overigens is het nu nog een stuk verder ook afgesloten en omgeleid. Dus fietspad zoetermeer ten noorden van n A12 maar even helemaal mijden.
Hé niet F#cken met de de bouwers van geluidsreducerende kunstwerken!

Ronald
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Ronald » vr 06 mei 2011 15:37

Ik verwijt de bouwers niks, wel degenen die het normaal vinden toestemming te geven het belangrijkste fietspad in de regio voor 10e keer langdurig af te sluiten terwijl het ook anders kan.

sge
Aluminium Racefiets
Fiets: R1

Bericht door sge » za 07 mei 2011 07:10

Ronald schreef:Ik verwijt de bouwers niks, wel degenen die het normaal vinden toestemming te geven het belangrijkste fietspad in de regio voor 10e keer langdurig af te sluiten terwijl het ook anders kan.
Tja ambtenaren.

Lecram
Kinderzitje
Fiets: Zannata Campa Chorus
Contacteer:

Bericht door Lecram » za 07 mei 2011 14:07

Ronald schreef:Ik verwijt de bouwers niks, wel degenen die het normaal vinden toestemming te geven het belangrijkste fietspad in de regio voor 10e keer langdurig af te sluiten terwijl het ook anders kan.
Spijker op z'n kop.

Het begint wel enigszins absurd te worden....

Ook ik dacht vanochtend (7 uur) met mijn suffe hoofd "even" vanaf Zoetermeer richting Den Haag te fietsen..... 'k Heb het wel gered. Dat wel...

Morgen maar rondje Z'meer - Woerden doen....
Fred Madison: I like to remember things my own way.
Ed: what do you mean by that?
Fred Madison: how I remembered them. Not necessarily the way they happened...

Ancher
Carbon Racefiets

Bericht door Ancher » ma 09 mei 2011 16:31

Ronald schreef: Vandaag stond het hek open en ondanks het verbodsbord even doorgereden om te kijken. Wat ik al vermoedde klopte: het fietspad wordt gebruikt als manoeuvreer- en parkeerruimte voor bouwverkeer dat bezig is met de bouw van een geluidsscherm. Tamelijk belachelijk. Kreeg wel leuke opmerking van de opzichter: U bevindt zich op veboden terrein, dit is bouwterrein. Maar gelukkig heeft u een helm op, nu nog een hesje. :)

Wat mij betreft zetten een hek om heel Zoetermeer, wel zo makkelijk, dan weet je tenminste altijd waar je aan toe bent ;-)

Ronald
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Ronald » ma 30 mei 2011 21:41

Fietspad ten noorden van A12 thv zoetermeer is weer helemaal open.

gentslux
Alu Racefiets met Carbon achtervork

Bericht door gentslux » wo 01 juni 2011 07:27

Ronald schreef:Fietspad ten noorden van A12 thv zoetermeer is weer helemaal open.
Goed nieuws! Ga het snel weer eens uitproberen.
Verzuring is iets voor de benen, niet voor de geest

Knikker
Aluminium Racefiets
Fiets: Specialized

Bericht door Knikker » ma 22 augustus 2011 21:46

Voor wie wel eens in de buurt van Apeldoorn fietst :

Tussen Niersen en Apeldoorn is de Elburgerweg tussen de Elspeterweg en de Sprengenkampweg voorzien van een geweldige bak grit. Het was een mooi zwart en glad stukje asfalt dat je vanaf Niersen met vals plat naar beneden lekker kon rijden. Vanavond was het even schrikken. Op sommige stukken lag er een paar centimeter los grit op. Hopelijk worden de losse steentjes snel de berm ingereden. De wethouder aldaar zal wel geen wielerliefhebber zijn :oeps:
duursporter

Thierry le Brun
Prince of Spain
Fiets: Wilier,Giant,Stevens

Bericht door Thierry le Brun » di 23 augustus 2011 08:27

Knikker schreef:Voor wie wel eens in de buurt van Apeldoorn fietst :

Tussen Niersen en Apeldoorn is de Elburgerweg tussen de Elspeterweg en de Sprengenkampweg voorzien van een geweldige bak grit. Het was een mooi zwart en glad stukje asfalt dat je vanaf Niersen met vals plat naar beneden lekker kon rijden. Vanavond was het even schrikken. Op sommige stukken lag er een paar centimeter los grit op. Hopelijk worden de losse steentjes snel de berm ingereden. De wethouder aldaar zal wel geen wielerliefhebber zijn :oeps:
gezien de drukke verbindingsweg die deze weg tenslotte is ;-) zal het niet al te lang duren voor dat de autos' de boel platgereden hebben
trainen doe ik zelden, fietsen des te meer

Knikker
Aluminium Racefiets

Bericht door Knikker » za 27 augustus 2011 15:01

Klopt. De auto's hebben al een mooi spoor gemaakt wat lekker vlak is. Maar, blijft wel uitkijken want er liggen nogal wat bergjes split.
duursporter

Thierry le Brun
Prince of Spain
Fiets: Wilier,Giant,Stevens

Bericht door Thierry le Brun » za 27 augustus 2011 20:44

Knikker schreef:Klopt. De auto's hebben al een mooi spoor gemaakt wat lekker vlak is. Maar, blijft wel uitkijken want er liggen nogal wat bergjes split.
gaat om strook van nog geen 500 meter dus vind het wel meevallen. Vond de stickers(?) die ze nu als belijning gebruiken veel gekker om te zien.
trainen doe ik zelden, fietsen des te meer

lui
Kinderzitje
Fiets: M5 28/20

Bericht door lui » do 15 september 2011 10:49

Kwam van dat grit laatst ook al tegen op het fietspad in de Achterhoek... dat ze de weg moeten verstevigen, okee.. maar het fietspad? :-?

Pino
Carbon Racefiets

Bericht door Pino » za 17 september 2011 21:23

Otterlo - Schaarsbergen/Papendal lijkt afgesloten.
Maar voor fietsers hebben ze een mooi geasfalteerd fietspad gelegd waar ze met een nieuw wildviaduct bezig zijn.
Afbeelding

Knikker
Aluminium Racefiets

Bericht door Knikker » za 17 september 2011 23:32

Pino schreef:Otterlo - Schaarsbergen/Papendal lijkt afgesloten.
Maar voor fietsers hebben ze een mooi geasfalteerd fietspad gelegd waar ze met een nieuw wildviaduct bezig zijn.
Is inderdaad een mooi geasfalteerd stukje van iets meer dan een kilometer. Enorme bouwput, wel mooi om te zien. En doordat er geen auto's meer rijden is het er heerlijk rustig.
duursporter

benvdv
Kinderzitje
Fiets: Ridley Crossbow

Bericht door benvdv » di 20 september 2011 11:01

Weet iemand wanneer dit klimmetje/fietspad weer af is?
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=52.0 ... CBsQ8gEwAA

Het is nu afgesloten ivm verbreding A12 en is onderdeel van veel mensen hun trainingsrondje heuvelrug. (Van de Traay bij Driebergen, naar de Amersfoortseweg)
Ik reed lek maar de rest ging lekker

Ronald
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Ronald » ma 02 april 2012 19:11

Een stuk van de oostzijde van de fietsroute langs de rottemeren is tijdelijk onverhard. Met droog weer evt. wel te doen, maar met regen zou ik er niet langsgaan op de racert.

Ancher
Carbon Racefiets

Bericht door Ancher » zo 14 oktober 2012 20:17

Aan de westzijde van de Rottemeren nu een mooi nieuw fietspad.

Het fietspad over de Landscheiding tussen Bleiswijk en Rodenrijs-station is ook bijna klaar (is dankzij de naastliggende nieuwe busbaan grotendeels gerenoveerd).

Aristos
Driewieler
Fiets: Principia/Canyon

Bericht door Aristos » ma 15 oktober 2012 21:04

Binnenkort gaat het stuk asfalt tussen Duindorp (Scheveningen) en Kijkduin dicht omdat ze aan de slag gaan met de duinen.
Afbeelding

Menchov
Huis-, tuin- en keukenfiets
Fiets: Focus Cayo Evo 3.0

Bericht door Menchov » di 04 december 2012 21:50

Fietspad tussen Sevenum en Grubbenvorst aan de Sevenumseweg ligt er ook gevaarlijk bij... Hebben ze een nieuw stuk aangelegd -denk je- en de hekken weggehaald, ligt de weg in een blinde bocht nog open.

Ancher
Carbon Racefiets

Bericht door Ancher » do 21 maart 2013 11:02

Was de fiets/loopbrug over de Rotte even ten ZW van Oud Verlaat opeens helemaal weg!
Ze gaan er een nieuwe bouwen die met Pasen klaar moet zijn.

Ancher
Carbon Racefiets

Bericht door Ancher » vr 10 april 2015 18:52

Bij het "Lansingpad" aan de rand van Zoetermeer staat dat het t/m 16 april afgesloten is i.v.m. renovatie.
Het aansluitende fietspad langs de A12 -> Bleiswijk is opeens weg. Daar staat niets bij.....

Plaats reactie