Amstel Gold Race 20 april 2019
- PrinceHeerlijk
- Carbon Racefiets
- Fiets: C60/Allez Smartweld
- CTWT-lid: Ja
Amstel Gold Race 20 april 2019
Volgende week 1 Oktober gaat de inschrijving voor de AGR van 2019 weer open.
Gaat er weer een CTWT-team aangemaakt worden?
Als je niet kunt uitblinken door talent, moet je door inspanning triomferen.
- MEG
- Moderator
- Fiets: Red Bull Pro SL 300
Re: Amstel Gold Race 20 april 2019
Ik gooi het in het bestuur.PrinceHeerlijk schreef: ↑ma 24 september 2018 17:42Volgende week 1 Oktober gaat de inschrijving voor de AGR van 2019 weer open.
- Alexander
- Prince of Spain
- Fiets: Bianchi Via Nirone
Lijkt me leuk weer een keer de AGR te rijden. Vorig jaar bewust laten schieten vanwege privé redenen.
Je gaat harder fietsen door harder te fietsen.
-
- Prince of Spain
- Fiets: Kestrel + Koga
Volgens mij kan WT meeliften met CTWT bij de inschrijving. Wie weet doe ik dat wel weer. Ben net iets meer van Limburgs Mooiste, maar beiden kan ook. Had dit jaar wel leuk gezelschap bij AGR, rondom de rit vooral.
***Afvallen of uitvallen, that's the question***
- MEG
- Moderator
Inmiddels heb ik het team Cycling Team Wielertoerist aangemaakt.
Wil je aanhaken bij dit team, stuur me dan een pb of een mail met je emailadres naar info@ctwt.nl. Dan nodig ik je uit voor het team.
Wil je aanhaken bij dit team, stuur me dan een pb of een mail met je emailadres naar info@ctwt.nl. Dan nodig ik je uit voor het team.
-
- Prince of Spain
Ik stelde de vraag hierboven al. Is aanhaken een CTWT aangelegenheid of ook voor niet-CTWT?MEG schreef: ↑ma 01 oktober 2018 12:17Inmiddels heb ik het team Cycling Team Wielertoerist aangemaakt.
Bij de aanmelding ben ik denk ik nog CTWT (jaar 2018), bij uitvoering WT.
Maar dit is dan vrij uniek.
Hoe geldt het voor WT deelnemers? Kunnen die meeliften?
- Bas
- Moderator
- Fiets: Dedacciai Nerissimo
- Contacteer:
Alle forumleden kunnen bij dit topic en kunnen zich dan ook aanmeldenKestrel2007 schreef: ↑di 02 oktober 2018 19:22Ik stelde de vraag hierboven al. Is aanhaken een CTWT aangelegenheid of ook voor niet-CTWT?MEG schreef: ↑ma 01 oktober 2018 12:17Inmiddels heb ik het team Cycling Team Wielertoerist aangemaakt.
Bij de aanmelding ben ik denk ik nog CTWT (jaar 2018), bij uitvoering WT.
Maar dit is dan vrij uniek.
Hoe geldt het voor WT deelnemers? Kunnen die meeliften?
Querer es poder
-
- Prince of Spain
Duidelijk. Ik ga mee loten.
-
- Kinderzitje
- Fiets: canyon roadlite
Wil ook mee loten ; al ingeschreven , nu nog bij team ! 

-
- Prince of Spain
Duidelijk. Ik ga mee loten.
- MEG
- Moderator
Inmiddels 11 deelnemers aan het CTWT-team, terwijl er nog 5 uitnodigingen open staan.
Ik heb me wel aangemeld maar nog geen uitnoduging gezien.
- Alexander
- Prince of Spain
Moet je meteen de afstand kiezen en/of kan dat nog later aangepast worden?
Kans is groot dat ik voor een lang weekend ga en vrijdag de 100km rijd en zaterdag de 150km en zondag de profs ga kijken. Nog meer deelnemers met dezelfde gedachte? Wat is een goed fietshotel in Maastricht. En is het eventueel interessant dat CTWT een arrangement aanbiedt.
Kans is groot dat ik voor een lang weekend ga en vrijdag de 100km rijd en zaterdag de 150km en zondag de profs ga kijken. Nog meer deelnemers met dezelfde gedachte? Wat is een goed fietshotel in Maastricht. En is het eventueel interessant dat CTWT een arrangement aanbiedt.
- MEG
- Moderator
Je kiest bij het inschrijven voor een bepaalde afstand, maar niemand verplicht je om op de dag zelf ook die afstand te rijden.Alexander schreef: ↑wo 03 oktober 2018 19:40Moet je meteen de afstand kiezen en/of kan dat nog later aangepast worden?
-
- Kinderzitje
- Fiets: canyon roadlite
Ook nog geen uitnodiging ontvangen ! Zie email naar info@ctwt.nl ! Ondertussen ok , bedankt !
Gelukt, je moet je eerst normaal aanmelden via de AGR website of App (zonder groep) en daarna krijg je pas de uitnodiging. Ik dacht dat je eerst werd uitgenodigd op de mail en daarna moest aanmelden.

- Alexander
- Prince of Spain
Ik moest nog een account aanmaken en onderin stond de uitnodiging al aangevinkt.
Maar is het nog interessant voor een CTWT weekend arrangement waarbij we als groep van vrijdag tot zondag samen AGR beleven?
Maar is het nog interessant voor een CTWT weekend arrangement waarbij we als groep van vrijdag tot zondag samen AGR beleven?
- spokes
- Moderator
- Fiets: 1+1+1
Nee, voor de AGR zijn er meer dan genoeg mogelijkheden om zelf iets te regelen. Daarnaast is de huidige functie van ctwt in deze enkel het mogelijk maken van een groepsinschrijving waardoor de kans op deelname wordt vergroot. Het aantal ctwt-ers wat via deze weg aan de AGR deelneemt is op 1 hand te tellen. Het meerendeel van het team wordt gevuld met leden van wielertoerist.nl of zelfs contactpersonen die zich via via aanmelden en niet eens als forumlid geregistreerd staan.
- gios
- Carbon Racefiets
- Fiets: Scott Addict 10
Doe een oproepje Alexander en regel een huis. Niet moeilijk.spokes schreef: ↑do 04 oktober 2018 12:00Nee, voor de AGR zijn er meer dan genoeg mogelijkheden om zelf iets te regelen. Daarnaast is de huidige functie van ctwt in deze enkel het mogelijk maken van een groepsinschrijving waardoor de kans op deelname wordt vergroot. Het aantal ctwt-ers wat via deze weg aan de AGR deelneemt is op 1 hand te tellen. Het meerendeel van het team wordt gevuld met leden van wielertoerist.nl of zelfs contactpersonen die zich via via aanmelden en niet eens als forumlid geregistreerd staan.

Questa settimana ho chiamato Enrico!
- Alexander
- Prince of Spain
Jij kunt over een grote afstand gedachten lezen

- gios
- Carbon Racefiets
- Fiets: Scott Addict 10
Misschien loot ik dan wel mee

Questa settimana ho chiamato Enrico!
- MEG
- Moderator
Het CTWT-team zit inmiddels vol. Sterker, er zitten zelfs 33 leden in in plaats van het maximum aantal van 30. Hoe dat kan, geen idee. Maar het is natuurlijk mooi.
Dit is het vijfde jaar op rij dat we op deze manier een team inschrijven voor de Amstel Gold Race. Het zal tevens het laatste jaar zijn.
Telkens als we de inschrijving voor het team openen, krijgen we mailtjes van mensen die geen lid zijn en evenmin op het forum zitten met het verzoek hen en een groepje vrienden in te schrijven. Ik heb hen - na inloting - wel eens gevraagd of ze lid wilden worden van ctwt of het forum, maar de reactie was nul.
In het huidige team zitten nu zes ctwt-ers en drie forumleden. Dat wil dus zeggen dat de overige 24 geen enkele binding met ctwt of het forum hebben.
Gaan we dan volgend jaar geen team meer inschrijven? Natuurlijk wel, maar dit is dan alleen toegankelijk voor ctwt-ers en forumleden.
Dit is het vijfde jaar op rij dat we op deze manier een team inschrijven voor de Amstel Gold Race. Het zal tevens het laatste jaar zijn.
Telkens als we de inschrijving voor het team openen, krijgen we mailtjes van mensen die geen lid zijn en evenmin op het forum zitten met het verzoek hen en een groepje vrienden in te schrijven. Ik heb hen - na inloting - wel eens gevraagd of ze lid wilden worden van ctwt of het forum, maar de reactie was nul.
In het huidige team zitten nu zes ctwt-ers en drie forumleden. Dat wil dus zeggen dat de overige 24 geen enkele binding met ctwt of het forum hebben.
Gaan we dan volgend jaar geen team meer inschrijven? Natuurlijk wel, maar dit is dan alleen toegankelijk voor ctwt-ers en forumleden.
- Alexander
- Prince of Spain
Op dit moment ga ik eigenlijk uit van vrijdag een rondje fietsen en zaterdag de 150 km in de veronderstelling dat het zondag(ochtend) amper mogelijk is een rondje te fietsen. Wie heeft ervaring met op zondag een rondje te fietsen en waar en tot wanneer zijn er mogelijkheden?