Plannen 2019

Alles over toertochten en cyclo's. In binnen- en buitenland.
Marcel3204
Aluminium Racefiets
Fiets: Rose weg/cross/MTB

Re: Plannen 2019

Bericht door Marcel3204 » vr 05 oktober 2018 12:23

Cyclocross-seizoen Limburgcross
NK cyclocross
CTWT-weekend
Hel van Groesbeek
Trois Ballons (125km-versie samen met dochter)
MTB-wedstrijden in kader van NL-cup en Benelux-cup
Dolomieten-week?
Wedrenners op zondag/toertochtjes/CTWT-activiteiten

who cares
Prince of Spain
Fiets: Ridley Noah Fast ESP
CTWT-lid: Ja

Bericht door who cares » vr 05 oktober 2018 12:44

Goudhaantje schreef:
do 04 oktober 2018 22:06
Een van mijn favoriete topics. Leuk om de plannen van anderen te lezen. Verheugen is zo'n fijne emotie. :oke:

Ik ben zelf natuurlijk ook alweer heel veel plannen aan het maken. Na dit jaar de ORM te hebben overgeslagen, hoop ik volgend jaar weer deel te gaan nemen. Ook ga ik weer de TourTransalp rijden samen met Linda. 3Ballons staat uiteraard ook weer op het lijstje. Daarnaast nog veel andere plannen, maar moet dat nog verder uitwerken en - rekenen. Helaas is het altijd erg schipperen met verlofuren ed.

Wel erg gaaf om te kunnen melden dat ik komend seizoen ga rijden voor het Rocket Espresso Granfondo Team (vh Bioracer GF Team). Ik ben erg blij om eindelijk een team te hebben gevonden. :D
Ben je dan niet afhankelijk van hun programma of mag je toch zelf dingen bepalen ??
It ain't what you do it's the way that you do it.

Afbeelding

Goudhaantje
Alu Racefiets met Carbon achtervork
Fiets: Specialized Tarmac

Bericht door Goudhaantje » vr 05 oktober 2018 21:07

who cares schreef:
vr 05 oktober 2018 12:44
Goudhaantje schreef:
Een van mijn favoriete topics. Leuk om de plannen van anderen te lezen. Verheugen is zo'n fijne emotie. :oke:

Ik ben zelf natuurlijk ook alweer heel veel plannen aan het maken. Na dit jaar de ORM te hebben overgeslagen, hoop ik volgend jaar weer deel te gaan nemen. Ook ga ik weer de TourTransalp rijden samen met Linda. 3Ballons staat uiteraard ook weer op het lijstje. Daarnaast nog veel andere plannen, maar moet dat nog verder uitwerken en - rekenen. Helaas is het altijd erg schipperen met verlofuren ed.

Wel erg gaaf om te kunnen melden dat ik komend seizoen ga rijden voor het Rocket Espresso Granfondo Team (vh Bioracer GF Team). Ik ben erg blij om eindelijk een team te hebben gevonden. :D
Ben je dan niet afhankelijk van hun programma of mag je toch zelf dingen bepalen ??
Voor zover ik weet bepaal ik nog steeds mijn eigen programma. Er zal echter niet bij alle cyclo's bevoorrading zijn. Dus mogelijk zal dat mijn programma toch een beetje gaan bepalen.

Goudhaantje
Fiets: Specialized Tarmac

Bericht door Goudhaantje » vr 05 oktober 2018 21:08

Marcel3204 schreef:
vr 05 oktober 2018 12:16
Goudhaantje schreef:
Nu wel verzorging onderweg en een collega die je uit de wind zet? ;-) In combinatie met de 5kg-fiets gaat dat snelle tijden opleveren.
Moet natuurlijk nog wel weer even knetterhard trainen deze winter.

Joseba
Fiets: Parlee Z5
Contacteer:

Bericht door Joseba » vr 04 januari 2019 16:40

Na anderhalf jaar met hartritmestoornissen, medicatie, bijwerkingen, veel zorgen maar uiteindelijk een geslaagde operatie weer klaar voor een nieuw seizoen. Geen cyclo ambities, gewoon lekker fietsen, de opgebouwde kilo's kwijtspelen en dan in de zomer Genève - Nice als hoofddoel. In de aanloop stip ik nog wel wat dingen aan (Johan Museeuw Classic al met potlood als eerste doel eind maart). En als alles goed verloopt misschien nog wel een ritje in Spanje of Italie in het najaar....

Proeme
Carbon Racefiets
CTWT-lid: Ja

Bericht door Proeme » vr 04 januari 2019 16:50

Plannen voor de eerste helft van het jaar zijn gemaakt.

Schaatsen: 19 februari, alternatieve Elfstedentocht in Zweden. 200km ga ik normaal gesproken niet halen, maar doel is wel om zo ver mogelijk te komen.

Hardlopen: weer fit worden en lekker 10km's kunnen lopen op een mooi tempo. Heb wat kleine loopjes hier in de regio gepland. Dat is tot aan de zomervakantie wel genoeg. Daarna zien we wel verder.

En dan natuurlijk het fietsen:
hoofddoel is de Elfstedentocht met Pinskteren. Met daar vooraan natuurlijk de Proeme Classic.
Als voorbereiding passen de Ronde van Drenthe (16 maart), Liemers Classic Zevenaar (20 april), Bevrijdingstocht (28 april) en Noorderrondrit (30 mei) goed in mijn agenda.

Plaats reactie