moet er op voorhand een keuze doorgegeven worden begrijp ik hieruit?
ZeeBra-Classic, 27 september 2020
- Thierry le Brun
- Prince of Spain
- Fiets: Wilier,Giant,Stevens
- CTWT-lid: Ja
Re: ZeeBra-Classic, 27 september 2020
trainen doe ik zelden, fietsen des te meer
- gios
- Carbon Racefiets
- Fiets: Kestrel, GiantCX
Nee, zeker niet. Vraag vanuit het restaurant was om niet 18 verschillende dingen te bestellen. Dan wordt er namelijk met pannen gegooid in de keukenThierry le Brun schreef: ↑wo 23 september 2020 15:51moet er op voorhand een keuze doorgegeven worden begrijp ik hieruit?

Questa settimana ho chiamato Enrico!
- Thierry le Brun
- Prince of Spain
Ik zie een hele leuke uitdaging aankomen
- Watergeus
- Fiets met zijwieltjes
- Fiets: Van Nicholas
Na ongeveer 85 km zullen we een lichte maaltijd gebruiken op eigen kosten bij Brasserie de Sportvisser in Yerseke. Keuze uit broodje/soep met brood/omelet/stuk appeltaart. Daar werd gevraagd om niet dus de hele kaart van boven naar beneden te bestellen.
Ok. Doe mij dus maar alleen een broodje, soep met brood, omelet en een stuk appeltaart
Ok. Doe mij dus maar alleen een broodje, soep met brood, omelet en een stuk appeltaart
Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me.
- Proeme
- Alu Racefiets met Carbon achtervork
corona-vragen:
1) hebben we in de kerk (omkleden, eten, WK kijken) ruimte voor 1,5m afstand? Mijn vrouw werkt in een verpleeghuis, ik ben graag voorzichtig.
2) regio Groningen wordt zeer binnenkort als "zorgelijk" bestempeld. Ik ben afgelopen weekend getest, ik heb GEEN corona. Maar mochten anderen het toch te spannend vinden dat er iemand uit zorgelijk gebied meefietst, dat pas ik me aan. Ik hoop het niet, ik heb heel veel zin om gewoon mee te doen, maar ik wil het wel even gezegd hebben...
1) hebben we in de kerk (omkleden, eten, WK kijken) ruimte voor 1,5m afstand? Mijn vrouw werkt in een verpleeghuis, ik ben graag voorzichtig.
2) regio Groningen wordt zeer binnenkort als "zorgelijk" bestempeld. Ik ben afgelopen weekend getest, ik heb GEEN corona. Maar mochten anderen het toch te spannend vinden dat er iemand uit zorgelijk gebied meefietst, dat pas ik me aan. Ik hoop het niet, ik heb heel veel zin om gewoon mee te doen, maar ik wil het wel even gezegd hebben...
- Thierry le Brun
- Prince of Spain
Dan kan er niemand komen want vanuit buitenlands perspectief gezien is heel half Nederland risico gebied
- gios
- Carbon Racefiets
Het is een voormalige kerk. Ruimte zat dus om jezelf te omringen met voldoende meters . Qua corona ben ik niet benauwd. Heb je klachten dan blijf je thuis en laat je je testen. Vanochtend nog met mijn verkouden dochter een test laten doen . Vanmiddag al uitslag: negatief. En dat is positief anders had ik geen ZeeBra Classic kunnen organiseren.
-
- Kinderzitje
- Fiets: Specialized Roubaix
Je kan mijn naam van het lijstje gummen. Het gaat me niet lukken om erbij te zijn.
- Alwin
- Moderator
- Fiets: Look 675
- Contacteer:
We hebben zo ooit een serveerster over de rooie gekregen... Priscilla

Op naar de Velomediane!
- gios
- Carbon Racefiets
OK. Bedankt voor het doorgeven.

-
- Carbon Racefiets
Sjaak Afhaak hier.
Had er enorm geen zin in, maar bij het voorspelde weer is een verkoudheid bij mij zeer waarschijnlijk.
Als ik maandag op het werk nog meer loop te proesten en hoesten zijn ze niet blij met mij.
Mijn chronisch niezen en keel schrapen kan er net mee door.
Uiteraard zal het juist schitterend weer worden en mis ik een geweldige tocht. Ook zal ik weer niet in staat zijn gezichten aan namen te koppelen.
Helaas dus.
Veel plezier allemaal!
Had er enorm geen zin in, maar bij het voorspelde weer is een verkoudheid bij mij zeer waarschijnlijk.
Als ik maandag op het werk nog meer loop te proesten en hoesten zijn ze niet blij met mij.
Mijn chronisch niezen en keel schrapen kan er net mee door.
Uiteraard zal het juist schitterend weer worden en mis ik een geweldige tocht. Ook zal ik weer niet in staat zijn gezichten aan namen te koppelen.
Helaas dus.
Veel plezier allemaal!

- Ariën
- Aluminium Racefiets
- Fiets: Pinarello Paris
Met veel teleurstelling (eerder werd al een uitnodiging familiebijeenkomst afgeslagen ten faveure van ZeeBra) moet ik me afmelden voor zondag: werd vanmorgen wakker met een dikke keel, na de avond ervoor al abnormaal vermoeid te zijn geweest. Dikke keel zet door en ben nog steeds zeer moe. Op grond van de symptomen zou ik me hebben aangemeld voor een coronatest, ware het niet dat dit vandaag bij geen enkele GGD mogelijk was voor een niet-vitale beroepswerker, niet telefonisch en niet via de website. Je kon je niet eens aanmelden, ook niet voor een afspraak in de toekomst! Advies huisarts: in thuisquarantaine en uitzieken. De eerste zakelijke afspraken vandaag en morgen al gecancelled.
Ongelofelijk kut, want ik had me mentaal al helemaal voorbereid op een mooie barre tocht zondag en ik wilde in uitstekende conditie deze herfst en winter ingaan en dat gaat dus allebei niet lukken. Eerst herstel voordat ik weer kan belasten.
Veel plezier allen! Mijn mooiste fietsherinneringen in Zeeland waren tijdens een 200+ rit in Zuidwesterstorm, tempo zakte op Zeelandbrug tot 15km/u en terug vlogen we over de dammen voor de wind en brak zelfs de zon nog door. Ik gun jullie een soortgelijke ervaring.
Ongelofelijk kut, want ik had me mentaal al helemaal voorbereid op een mooie barre tocht zondag en ik wilde in uitstekende conditie deze herfst en winter ingaan en dat gaat dus allebei niet lukken. Eerst herstel voordat ik weer kan belasten.
Veel plezier allen! Mijn mooiste fietsherinneringen in Zeeland waren tijdens een 200+ rit in Zuidwesterstorm, tempo zakte op Zeelandbrug tot 15km/u en terug vlogen we over de dammen voor de wind en brak zelfs de zon nog door. Ik gun jullie een soortgelijke ervaring.
T = 148
- Proeme
al gedaan dus, maar dat lijkt me inderdaad de juiste stelregel. Ik ben dus ook gewoon van plan om te komen.
dat is wel heel snel. Ik had hem na 28 uur.Vanochtend nog met mijn verkouden dochter een test laten doen . Vanmiddag al uitslag: negatief.
Laatst gewijzigd door Proeme op wo 23 september 2020 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Proeme
ja, mijn moeder ervoer hetzelfde vanmiddag. Die kreeg nog wel contact maar kon niet worden ingepland. Advies: morgen weer bellen...
- Jan Willem
- Carbon Racefiets
Al geprobeerd een andere postcode in te vullen?
Dat werkt soms.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat werkt soms.
- vinc
- Carbon Racefiets
- Fiets: c60|m10|tcx|xtc27.5
Luitjes, ik kijk al een tijdje uit naar deze clubtocht. Zaterdagavond/zondagochtend wacht ik de laatste weersvoorspellingen af; als het echt één en al nattigheid wordt dan pas ik er wel voor.
- Alwin
- Moderator
- Contacteer:
Gewoon komen Vinc. Vorig jaar was het weercijfer 1 en reed een groep van 8 man/vrouw toch de Groningentocht. Niemand die zich op had gegeven meldde zich af. En ja, we werden nat tot op het bot. Het was niet altijd even leuk maar achteraf zijn dat wel de memorabele tochten.
En het is natuurlijk ook zonde van de pastamaaltijd van Gios.....
Op naar de Velomediane!
- Harm Jan
- Carbon Racefiets
- Fiets: Cube Peloton
- Contacteer:
Ik ben er niet zo benauwd voor, het enige waar ik momenteel benauwd voor ben is dat er zoveel afhakers zijn, dat ik veel te veel in de wind moet gaan fietsenProeme schreef: ↑wo 23 september 2020 18:23corona-vragen:

Be someone who makes you happy.
- Thierry le Brun
- Prince of Spain

- Alexander
- Prince of Spain
- Fiets: Bianchi Via Nirone
Gisteren opmerkelijk nieuws gehoord dat uit onderzoek blijkt dat een verkoudheidje en Corona niet samengaan, althans als je verkouden bent je vrijwel geen risico loopt om besmet te raken met Corona.
Als dit klopt dan is het moraal van het verhaal, wees niet bang om een verkoudheidje op te lopen.
Als dit klopt dan is het moraal van het verhaal, wees niet bang om een verkoudheidje op te lopen.
Je gaat harder fietsen door harder te fietsen.
- gios
- Carbon Racefiets
Dus je komt....?Alexander schreef: ↑do 24 september 2020 11:30Gisteren opmerkelijk nieuws gehoord dat uit onderzoek blijkt dat een verkoudheidje en Corona niet samengaan, althans als je verkouden bent je vrijwel geen risico loopt om besmet te raken met Corona.
- Alwin
- Moderator
- Contacteer:
Denk dat Alexander virtueel met ons meefietstgios schreef: ↑do 24 september 2020 12:27Dus je komt....?Alexander schreef: ↑do 24 september 2020 11:30Gisteren opmerkelijk nieuws gehoord dat uit onderzoek blijkt dat een verkoudheidje en Corona niet samengaan, althans als je verkouden bent je vrijwel geen risico loopt om besmet te raken met Corona.

Op naar de Velomediane!
- vinc
- Carbon Racefiets
- Fiets: c60|m10|tcx|xtc27.5
Je hebt me in principe overtuigd AlwinAlwin schreef:Gewoon komen Vinc. Vorig jaar was het weercijfer 1 en reed een groep van 8 man/vrouw toch de Groningentocht. Niemand die zich op had gegeven meldde zich af. En ja, we werden nat tot op het bot. Het was niet altijd even leuk maar achteraf zijn dat wel de memorabele tochten.
- Thierry le Brun
- Prince of Spain
misschien kan iemand een camera op zn fiets plaatsen en de rit opnemen??Alwin schreef: ↑do 24 september 2020 12:35Denk dat Alexander virtueel met ons meefietstgios schreef: ↑do 24 september 2020 12:27Dus je komt....?Alexander schreef: ↑do 24 september 2020 11:30Gisteren opmerkelijk nieuws gehoord dat uit onderzoek blijkt dat een verkoudheidje en Corona niet samengaan, althans als je verkouden bent je vrijwel geen risico loopt om besmet te raken met Corona.
Als dit klopt dan is het moraal van het verhaal, wees niet bang om een verkoudheidje op te lopen.![]()
leuk voor later én voor de tacx
- Alwin
- Moderator
- Contacteer:
vinc schreef: ↑do 24 september 2020 13:04Je hebt me in principe overtuigd AlwinAlwin schreef:Gewoon komen Vinc. Vorig jaar was het weercijfer 1 en reed een groep van 8 man/vrouw toch de Groningentocht. Niemand die zich op had gegeven meldde zich af. En ja, we werden nat tot op het bot. Het was niet altijd even leuk maar achteraf zijn dat wel de memorabele tochten.

Op naar de Velomediane!