Dat denk ik ook. Juist vanwege de vervelende aandacht die New York nu krijgt ben ik echt naar alternatieven gaan kijken. Ik was het al wel van plan maar het is in de versnelling geraakt.WimL schreef: ↑vr 09 november 2018 11:52Een "probleem" met Zwift is dat je altijd een route voorgekauwd krijgt (Je kan via een hack wel een ander parcours rijden), wat soms irritant is. New York, London en Insbruck zijn niet de meest uitdagende parcoursen. Zou Zwift op termijn nog weleens kunnen opbreken.Alexander schreef: ↑vr 09 november 2018 11:10Graphics vind ik persoonlijk niet zo boeiend. Het gaat me meer om de beleving en of het parcours nog een beetje realistisch is. Wat dat betreft vind ik New York maar helemaal niets. Je rijdt daar op virtuele klimmen in een stad die echt bestaat en waarbij de klimmen nogal behoorlijk onregelmatig zijn met plotse steile stukken.
Ik denk dat de klimmen in London en Innsbruck best wel mooi zijn en die zouden ze naar mijn mening moeten overhevelen naar Watopia en daar een soort van heuvelgebied construeren.
Het beste is denk ik opdelen in 3 regio's. Het orginele vlakke met daarbij de KOM klim en vulkaan, een berg gedeelte met de Alpe en wat meer echte bergen en een heuvelgebied met daarbij klimmen zoals in London en Innsbruck. En de andere werelden moeten ze alleen tijdelijk aanhouden rondom een WK of zo of event-only voor vlakke races en criteriums.