Bikemotion 2019
- Alexander
- Prince of Spain
- Fiets: Bianchi Via Nirone
- CTWT-lid: Ja
Bikemotion 2019
Vandaag de Bikemotion bezocht. Het was wel leuk wat rond te slenteren langs wat stands en ook nog goedkoop wat reepjes kunnen scoren.
Volgende dingen trokken mijn aandacht:
* KMC DLC ketting
* Truebike (http://truekinetix.com/)
* Tacx Neobike
* En last but not leat, the Gios Tornado (wow wat een mooi frame)
Voor de rest was het vond ik erg standaard en vind ik het persoonlijk jammer dat Campagnolo de grote afwezige was.
Volgende dingen trokken mijn aandacht:
* KMC DLC ketting
* Truebike (http://truekinetix.com/)
* Tacx Neobike
* En last but not leat, the Gios Tornado (wow wat een mooi frame)
Voor de rest was het vond ik erg standaard en vind ik het persoonlijk jammer dat Campagnolo de grote afwezige was.
Je gaat harder fietsen door harder te fietsen.
- Joseba
- Alu Racefiets met Carbon achtervork
- Fiets: Parlee Z5
- Contacteer:
Re: Bikemotion 2019
Het was inderdaad niet veel bijzonders. Veel merken afwezig, met name Italiaans (Colnago, De Rosa, Pina, Campa). Beetje rondgeslenterd en uiteindelijk bij kledingleverancier BioRacer onder het genot van een paar Kwaremontjes de finale van de Omloop gekeken.
Wel mooie frames gezien van https://www.titici.com/en/ , verder vond ik het batterij gedreven pompje https://www.fumpapumps.com/nl/ wel een leuke gadget. Lijkt me handiger (en lichter) om mee te nemen in een vliegkoffer dan de voetpomp. De prijs is voor een gadget wel stevig (€159 normaliter en op de beurs €139). Inmiddels al wel Chinese alternatieven gezien maar die testen dan weer niet zo goed. Die FumpaPump deed echt z'n werk...
Tsja.... Gios. Een standjes met een tafel er in, drie Italianen die met elkaar aan t kletsen zijn en een paar hangende frames. Werd er niet heel warm van, sinds de splitsing in Gios en Gios Torino vind ik het sowieso een vaag merk geworden. Nog een paar stands gezien (Aziatische onderdelen leveranciers) waar men niet echt lijkt gekomen voor interactie met publiek.
Wel mooie frames gezien van https://www.titici.com/en/ , verder vond ik het batterij gedreven pompje https://www.fumpapumps.com/nl/ wel een leuke gadget. Lijkt me handiger (en lichter) om mee te nemen in een vliegkoffer dan de voetpomp. De prijs is voor een gadget wel stevig (€159 normaliter en op de beurs €139). Inmiddels al wel Chinese alternatieven gezien maar die testen dan weer niet zo goed. Die FumpaPump deed echt z'n werk...
Tsja.... Gios. Een standjes met een tafel er in, drie Italianen die met elkaar aan t kletsen zijn en een paar hangende frames. Werd er niet heel warm van, sinds de splitsing in Gios en Gios Torino vind ik het sowieso een vaag merk geworden. Nog een paar stands gezien (Aziatische onderdelen leveranciers) waar men niet echt lijkt gekomen voor interactie met publiek.
-
- Prince of Spain
- Fiets: Ridley Noah Fast ESP
Ik weet niet of het te maken heeft met het feit dat ze nu op dit tijdstip ( vroeger Okt , nu begin Maart ) zitten . De meesten die iets aparts willen kiezen aan het eind van het wielerseizoen hun fiets uit voor het komende seizoen.
It ain't what you do it's the way that you do it.

- GoodRiddance
- Carbon Racefiets
- Fiets: CKT 568
Het is in ieder geval ook erg onhandig gekozen tijdens carnaval.
Fietsen is in Brabant/Limburg gemiddeld een grotere sport dan de rest van het land dus om daar een heel contingent te demotiveren om te komen... niet erg briljant.
Zoals ik gisteren bij een (verder vrij matig) carnavalsnummer hoorde: Bovensloters: Lauw bier en snappen niks van carnaval. Niet te redden, laat ze maar..
Fietsen is in Brabant/Limburg gemiddeld een grotere sport dan de rest van het land dus om daar een heel contingent te demotiveren om te komen... niet erg briljant.
Zoals ik gisteren bij een (verder vrij matig) carnavalsnummer hoorde: Bovensloters: Lauw bier en snappen niks van carnaval. Niet te redden, laat ze maar..
- Joseba
- Fiets: Parlee Z5
- Contacteer:
Wie zei dat dat daar aan lag dan?
Denk dat de Italianen ook carnaval vieren.
- Rob T
- Prince of Spain
- Fiets: PITON Scuro RS
- Contacteer:
De BMW stand was veruit de mooiste stand.
- Alexander
- Prince of Spain
- Fiets: Bianchi Via Nirone
- Rob T
- Prince of Spain
- Fiets: PITON Scuro RS
- Contacteer:
Nee dat bedoel ik niet. Dat was de Shimano stand.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Goudhaantje
- Fiets: Specialized Tarmac
- Jan Willem
- Carbon Racefiets
wat een lelijke fiets!
Doe dan maar die BMW versie van MvdP:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Bas
- Moderator
- Fiets: Dedacciai Nerissimo
- Contacteer:
Dit ziet er inderdaad een stuk beter uit. Dat laswerk bij dat BMW-frame, daar krijg je op de LTS een onvoldoende voorJan Willem schreef: ↑di 05 maart 2019 08:38wat een lelijke fiets!
MVDP-Stevens-4-630x420.jpgCvo-Q7IWgAAwcmm.jpg

Wie zei ook weer: echte racefietsen komen uit Italië en echte auto's uit München? Ik zeg: houwen zo

Querer es poder
-
- Carbon Racefiets
Waarschijnlijk komt er 1 of andere wet waardoor je collectie gemiddeld een maximale CO2 uitstoot mag hebben.
En dan moet je vanuit Beieren een hoop fietsen in je collectie hebben en verkopen om tot fatsoenlijke waardes te komen.
En dan moet je vanuit Beieren een hoop fietsen in je collectie hebben en verkopen om tot fatsoenlijke waardes te komen.