Uiteindelijk toch in de fietskoffer gedaan. Bij 'The Hague Airport' (maar wij zeggen gewoon nog Zestienhoven) zijn ze aan het verbouwen. Ik weet niet of het een met het ander te maken heeft, maar het luik is niet meer in gebruik, je moet de fietskoffer meenemen tot aan de douane. Daar vindt een controle op de inhoud plaats. De Tire Booster moest even uit de doos, maar volgens de controleur alleen om te checken dat er geen lucht in zat. Het leek er op dat hij het ding kende.Goudhaantje schreef: ↑wo 27 februari 2019 17:58In de gewone koffer. Die is makkelijker te openen enzo. We zullen zien. Ik heb mijn koffer al eens moeten openmaken vanwege de CO2 capsules. Mochten vervolgens wel gewoon mee.Joseba schreef: ↑wo 27 februari 2019 14:35Goudhaantje schreef: ↑ma 25 februari 2019 14:41Laatste optie was nog de Schwalbe Tire Booster. Omdat ik wel naar een oplossing zocht die ik ook makkelijk kan meenemen op vliegvakantie.
In je handbagage of in de fietskoffer? Lijkt me nou typisch iets wat de aandacht trekt bij de check?
De capsules gewoon weer zonder problemen in de koffer.
Overigens weer erg blij met de tubeless. Laatste dag van de week in Spanje blijkbaar lek gereden. Ik zag het pas toen ik de fiets in de koffer wilde doen. Er zat wat latex op het frame. Eenvoudig weg te wrijven met een doekje overigens.