hollandbikeshop.nl...

Welke wielen moet ik kiezen, wat voor banden, welk merk is goed? Campa of Shimano.....
Rob T
Prince of Spain
Fiets: PITON Scuro RS
CTWT-lid: Ja
Contacteer:

Re: hollandbikeshop.nl...

Bericht door Rob T » wo 17 mei 2017 07:04

Maar heb je nu het goede product alsnog gekregen? Of heb je je geld terug gekregen?
Afbeelding

Il Falcone
Huis-, tuin- en keukenfiets

Bericht door Il Falcone » ma 22 mei 2017 21:51

Een keer raden waarom ik de anderen wil waarschuwen en boos ben op die hollandbikeshop.nl? Overigens.. dat waarschuwen wil aardig lukken. Dit draadje duikt nu al bovenin de hollandbikeshop.nl zoek hits op. Dat had nooit gelukt als die hsb.nl niet een heel kliekje kennissen steeds weer terug liet posten met hun visie waarom hollandbikeshop.nl altijd gelijk had.

Had? Had ja.. Foto's liegen niet en van een fout kan geen sprake zijn, want die kun je recht zetten en da's niet gebeurd. Nu hoeft het ook niet meer. Ik heb een mooi Shimano Alivio cranckstel gekocht voor mijn huis-tuin-keuken karretje bij Decathlon.

gios
Carbon Racefiets
Fiets: Kestrel, GiantCX
Contacteer:

Bericht door gios » ma 22 mei 2017 22:03

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met hollandbikeshop.nl .
Questa settimana ho chiamato Enrico!

geric
Driewieler
Fiets: GER
Contacteer:

Bericht door geric » ma 22 mei 2017 22:41

Jeetje, da's lang geleden:

Code: Selecteer alles

+-------------------+             .:\:\:/:/:.            
         |   PLEASE DO NOT   |            :.:\:\:/:/:.:           
         |  FEED THE TROLLS  |           :=.' -   - '.=:          
         |                   |           '=(\ 9   9 /)='          
         |   Thank you,      |              (  (_)  )             
         |       Management  |              /`-vvv-'\             
         +-------------------+             /         \            
                 |  |        @@@          / /|,,,,,|\ \           
                 |  |        @@@         /_//  /^\  \\_\          
   @x@@x@        |  |         |/         WW(  (   )  )WW          
   \||||/        |  |        \|           __\,,\ /,,/__           
    \||/         |  |         |          (______Y______)          
/\/\/\/\/\/\/\/\//\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Rob T
Prince of Spain
Fiets: PITON Scuro RS
Contacteer:

Bericht door Rob T » ma 22 mei 2017 22:52

Il Falcone schreef:
ma 22 mei 2017 21:51
Een keer raden waarom ik de anderen wil waarschuwen en boos ben op die hollandbikeshop.nl? Overigens.. dat waarschuwen wil aardig lukken. Dit draadje duikt nu al bovenin de hollandbikeshop.nl zoek hits op. Dat had nooit gelukt als die hsb.nl niet een heel kliekje kennissen steeds weer terug liet posten met hun visie waarom hollandbikeshop.nl altijd gelijk had.

Had? Had ja.. Foto's liegen niet en van een fout kan geen sprake zijn, want die kun je recht zetten en da's niet gebeurd. Nu hoeft het ook niet meer. Ik heb een mooi Shimano Alivio cranckstel gekocht voor mijn huis-tuin-keuken karretje bij Decathlon.
Ik wil niet hoeven te raden.

Ik zou graag horen hoe het is afgelopen. Heb je het juiste product of heb je je geld teruggekregen?
Afbeelding

vc-charlie
Fiets: Gilberston Allure

Bericht door vc-charlie » di 23 mei 2017 11:13

Leukste topic van het Forum!
Afbeelding

2015: Niet meer aan terugdenken...

Il Falcone

Bericht door Il Falcone » wo 24 mei 2017 00:02

Het klinkt allemaal als vragen naar de bekende weg RobT. En ik weet hoe het werkt als een semi prof zijn spulletjes voor de inkoopprijs krijgt van een importeur of leverancier.

Het mickey mouse product dat ik geleverd kreeg en geretourneerd heb, heb je gezien. Als hij het geld niet had gestorneerd dan had hij dat in mijn geval na de rechtzaak alsnog kunnen doen. Een ander zou hebben gedacht laat maar zitten... Al met al heeft de Hollandbikeshop.nl grap mij uren werk, een onaangenaam hollandbikeshop gevoel en ook nog tien 'a twintig Euro verzendkosten gekost die hij niet wilde vergoeden en waarop je in juridische zin geen aanspraak kan maken.

Volgens mij staat dit nu bovenaan in de Hollandbikeshop.nl zoekresultaten op iedere zoekmachine en heb ik mijn onafhankelijke waarschuwende taak als kritisch renner en forumlid weer verricht en ga ik mij met andere zaken dan Hollandbikeshop.nl bezig houden.

Ronald
Carbon Racefiets
Fiets: Cannondale Supersix
Contacteer:

Bericht door Ronald » wo 24 mei 2017 07:00

Il Falcone schreef:
wo 24 mei 2017 00:02
Volgens mij staat dit nu bovenaan in de Hollandbikeshop.nl zoekresultaten
Treurig gedrag als dit je enige doel is. Je zet vooral jezelf enorm voor lul ipv de webwinkel.

spokes
Carbon Racefiets
Fiets: 1+1+1

Bericht door spokes » wo 24 mei 2017 08:07

Il Falcone schreef:
Het klinkt allemaal als vragen naar de bekende weg RobT...

En toch lukt het je nog steeds niet om zijn 2 simpele vragen te beantwoorden met: 1: nee ik heb het product uiteindelijk ergens anders moeten kopen en 2: ja ik heb mijn geld retour muv de verzendkosten en daar baal ik van.

Ik heb ook een keer ergens (naam doet er niet toe) iets besteld wat behoorlijk misging. Ik had netjes betaald en heb uiteindelijk meer dan 3 maanden moeten wachten tot ik het geld retour kreeg, na veel dreigmailtjes over aangifte en geschreeuw van mijn kant. Het bestelde product heb ik uiteindelijk ook nooit ontvangen. Ik ben het met je eens dat elke minuut die je kwijt bent wanneer je een geschil ergens over hebt er 1 teveel is. Maar het hoort er nou eenmaal bij.

Ik heb het overigens ook wel eens andersom gehad. Ik heb producten besteld en betaald, producten worden niet geleverd. Contact gezocht met webshop (zal ik de naam noemen.. nee doet er niet toe) en ik kreeg de bestelling nog een keer opgestuurd. Met als gevolg dat ik 4 weken laten twee identieke pakketjes thuis had liggen. Er was blijkbaar iets misgegaan met de verzending van het eerste pakket. Ik heb netjes contact met de webshop opgenomen en gemeld dat ik het pakketje alsnog heb ontvangen en deze terug zou sturen ivm een dubbele levering. Ik kreeg als reactie het verzoek of ik wel even wilde doorgeven wat de verzendkosten zouden zijn, die kreeg ik van ze terug. Zij blij, ik blij!

WWWebber
Fiets: Allez Smartweld

Bericht door WWWebber » wo 24 mei 2017 08:40

spokes schreef:
wo 24 mei 2017 08:07
Maar het hoort er nou eenmaal bij.
Waarom hoort dat erbij? Is mij te kort door de bocht.

Je krijgt iets geleverd wat je niet hebt besteld, vervolgens moet je veel tijd besteden om je geld terug te krijgen en moet je ook nog kosten maken om het artikel weer terug te leveren.....

Dus netto heb je aan het eind je artikel niet, ben je veel tijd kwijt en ook je portemennee is lichter.....

Ik vind het niet zo gek dat een klant dan ontevreden is.

Een fout maken gebeurd iedereen, maar hoe dit opgelost wordt zegt imo toch wel iets over het bedrijf......

spokes
Carbon Racefiets
Fiets: 1+1+1

Bericht door spokes » wo 24 mei 2017 08:47

Il Falcone schreef:
Het klinkt allemaal als vragen naar de bekende weg RobT...

En toch lukt het je nog steeds niet om zijn 2 simpele vragen te beantwoorden met: 1: nee ik heb het product uiteindelijk ergens anders moeten kopen en 2: ja ik heb mijn geld retour muv de verzendkosten en daar baal ik van.

Ik heb ook een keer ergens (naam doet er niet toe) iets besteld wat behoorlijk misging. Ik had netjes betaald en heb uiteindelijk meer dan 3 maanden moeten wachten tot ik het geld retour kreeg, na veel dreigmailtjes over aangifte en geschreeuw van mijn kant. Het bestelde product heb ik uiteindelijk ook nooit ontvangen. Ik ben het met je eens dat elke minuut die je kwijt bent wanneer je een geschil ergens over hebt er 1 teveel is. Maar het hoort er nou eenmaal bij.

Ik heb het overigens ook wel eens andersom gehad. Ik heb producten besteld en betaald, producten worden niet geleverd. Contact gezocht met webshop (zal ik de naam noemen.. nee doet er niet toe) en ik kreeg de bestelling nog een keer opgestuurd. Met als gevolg dat ik 4 weken laten twee identieke pakketjes thuis had liggen. Er was blijkbaar iets misgegaan met de verzending van het eerste pakket. Ik heb netjes contact met de webshop opgenomen en gemeld dat ik het pakketje alsnog heb ontvangen en deze terug zou sturen ivm een dubbele levering. Ik kreeg als reactie het verzoek of ik wel even wilde doorgeven wat de verzendkosten zouden zijn, die kreeg ik van ze terug. Zij blij, ik blij!

Plaats reactie