Ventoux3 voor hersentumoronderzoek - plannen voor september!

Ga je fietsen voor een goed doel, vertel het en trek anderen over de streep.
Plaats reactie
BvdD
Kinderzitje
Fiets: Fondriest TF2

Ventoux3 voor hersentumoronderzoek - plannen voor september!

Bericht door BvdD » wo 25 januari 2017 23:35

Op 8 september van dit jaar doe ik mee aan Ventoux3!

Voor het zesde jaar op rij beklimmen we de mooiste berg van Europa, om geld in te zamelen voor hersentumoronderzoek!
Ventoux3 is relatief kleinschalig en daar door heel 'intiem'. In de aanloop naar het evenement is er al regelmatig contact, en op Mont Ventoux trekken we 1 avond en 1 hele dag ook echt samen op. Het ontbreekt je als deelnemer aan niks, en je wordt door vrijwilligers en supporters naar boven geholpen!

Ventoux3 deelnemers zetten zich in voor hersentumoronderzoek, omdat hersentumoren nog ongeneeslijk zijn, en er in Nederland toch 28 mensen per week zijn die aan deze ziekte overlijden. Daar willen we wat aan veranderen!

Ga jij ook mee voor 1, 2, 3 of 4 beklimmingen? Stel me gerust een vraag of lees meer/schrijf je in op www.ventoux3.org

Bas voor den Dag

Alexander
Prince of Spain
Fiets: Bianchi Via Nirone
CTWT-lid: Ja

Re: Ventoux3 voor hersentumoronderzoek - plannen voor septem

Bericht door Alexander » do 26 januari 2017 21:25

Zojuist zocht ik naar Ventoux 3 en kwam op deze website uit en las ik onderstaande tektst. Hoe zit het nu precies?
Sinds juli 2015 is een website actief onder onze naam Ventoux3 met op het eind een .org extentie die de indruk geeft dat het ons evenement Ventoux3 betreft. Het is ons tot op heden nog niet gelukt deze misleiding te doen stoppen.

Uit respect naar onze deelnemers & donateurs toe, en om alle verwarring uit te bannen, organiseren wij in 2016 en 2017 geen beklimming van de Mont Ventoux. Zodat er geen verwarring kan ontstaan.

Wilt u toch individueel de Mont Ventoux beklimmen voor Stichting STOPhersentumoren dan kunt daarvoor een eigen actie aanmaken op onze actiesite http://www.STOPhet.nl

Wilt u liever een georganiseerde Mont Ventoux beklimming dan verwijzen wij u graag naar de transparante en betrouwbare Stichting Mont Ventoux welke al sinds 2006 de Mont Ventoux beklimt. http://www.grootverzettegenkanker.nl

Namens het bestuur,
Stichting STOPhersentumoren.nl
Je gaat harder fietsen door harder te fietsen.

BvdD
Kinderzitje
Fiets: Fondriest TF2

Bericht door BvdD » do 26 januari 2017 22:34

Hi Alexander,

2 jaar geleden zijn Ventoux3 en STOPHersentumoren uit elkaar gegaan. Dit is daar een minder fraai overblijfsel van, die nieuwe deelnemers nog eens achter hun oren laat krabben. Zonde!

Ventoux3 is echter onveranderd gebleven: dezelfde supermooie groep die zich keihard inzet voor hersentumoronderzoek. De dag op de Ventoux is voor mij altijd de mooiste van het jaar (hoewel, dit jaar word ik voor de tweede keer vader: de op-1-na mooiste). 100% van de opbrengst gaat naar het Hersenturmorfonds! Op www.ventoux3.org staat de actuele site, en kijk ook eens op Facebook om een indruk te krijgen. Ik begreep dat Ventoux3 mooi in je schema kan passen: mooi! Laat gerust weten als je eens verder wilt spreken!

Groeten,

Bas
Organisator Ventoux3 - www.ventoux3.org - Mont Ventoux - Fondriest

Alexander
Prince of Spain
Fiets: Bianchi Via Nirone
CTWT-lid: Ja

Bericht door Alexander » wo 01 februari 2017 20:04

Dank voor deze opheldering!
Je gaat harder fietsen door harder te fietsen.

Plaats reactie