Sponsor gezocht

Ga je fietsen voor een goed doel, vertel het en trek anderen over de streep.
Plaats reactie
Kestrel2007
Prince of Spain
Fiets: Kestrel + Koga

Sponsor gezocht

Bericht door Kestrel2007 » wo 10 augustus 2011 21:04

Hoewel ik zelf niet in de organisatie zit probeer ik wel mee te zoeken naar een grote kledingsponsor.
Als HealthCity Club Zwijndrecht nemen we in februari 2012 weer deel aan SportenvoorSophia. Als leden dan, want HealthCity zelf is er niet bij betrokken. Waarschijnlijk zijn we veruit de grootste groep die 2 dagen bij de spinningmarathon. Het doel is heel nobel : het Sophia Kinderziekenhuis te Rotterdam.

Dit jaar konden wij voor Euro 47.50 een fietsoutfit aanschaffen (jack, broek en shirt). De kledingsponsors hebben die inkomsten ook weer aan de aktie geschonken. In de regio kom je de kleding dus nog regelmatig tegen. En we verschenen / verschijnen op TV Rijnmond. Toen was de hoofdsponsor een groot transportbedrijf.

Op dit moment hebben we 2 kleine sponsors en zoeken 1 of 2 grote. Dit, omdat we niet een soort reclamezuil willen worden : de sponsor moet zichzelf wel herkenbaar terug vinden. Jullie begrijpen : ik vraag het niet voor mijzelf. Wat we zoeken zijn maximaal 2 grote sponsors die bereid zijn een paar duizend Euro te investeren. Ben je zo'n ondernemer, won je vandaag de Staatsloterij of ken je iemand die zo'n donatie wel zou willen overwegen? Meld je dan graag even. Mag hier, maar uiteraard ook via een PB.

Het is een eenmalig oproep. Verder houd ik mij bescheiden op de achtergrond en zou het leuk vinden als er iets uit komt.

En wil je nog meedoen binnen ons team : als je snel bent kom je op de reservelijst. Er vallen altijd wel wat mensen af en we proberen ook nog extra fietsen (> 150) in te huren. Ook dan moet je wel wat centjes meenemen volgens de regels van de Stichting. Ik denk ruwweg rond de Euro 60.==.
***Afvallen of uitvallen, that's the question***

Plaats reactie