Duchenne Heroes 11 t/m 17 september 2011

Ga je fietsen voor een goed doel, vertel het en trek anderen over de streep.
Veeteetje
Carbon Racefiets
Fiets: Cannondale Super Six

Re: Duchenne Heroes 11 t/m 17 september 2011

Bericht door Veeteetje » wo 07 september 2011 10:22

Mochten er mensen zijn die het leuk vinden om te volgen... onze website www.riding4life.nl wordt tijdens Duchenne Heroes met regelmaat geupdate. We hopen dagelijks maar in ieder geval elke tweede dag.
"Hij die tegen de stroom inzwemt, komt bij de bron,
hij die met de stroom meegaat, verdwijnt in zee"

Duchenne Heroes check http://www.riding4life.nl
Afbeelding

Alwin
Moderator
CTWT-lid: Ja
Contacteer:

Bericht door Alwin » wo 07 september 2011 10:39

Alvast veel succes! Hopelijk heb je geen last meer en kun je 'genieten' van de tocht.
2018 moet weer een serieus fietsjaar worden. Alleen nog een doel uitzoeken!

Veeteetje
Carbon Racefiets

Bericht door Veeteetje » vr 09 september 2011 08:15

Dank je wel Alwin. De ergste last is weg. Ik voel wel dat er iets gezeten heeft maar dat is te verwaarlozen. Benieuwd hoe de benen zijn na 3 weken bijna niks doen.

Wat wel erg gaaf is, je kunt iedereen volgen via een Live Tracker. Met Google kaartje erbij en hoogteprofiel.
Klik hier voor alle links:
http://www.christyverkerk.nl/index.php/ ... ve-tracker

Afbeelding

Van Ginkapie
Aluminium Racefiets
Fiets: Rose Xeon CRS

Bericht door Van Ginkapie » vr 09 september 2011 08:53

Alwin schreef:Alvast veel succes! Hopelijk heb je geen last meer en kun je 'genieten' van de tocht.
+1 Heel veel succes volgende week. Je weet waar je het voor doet.

Thierry le Brun
Prince of Spain
Fiets: Wilier,Giant,Stevens

Bericht door Thierry le Brun » vr 09 september 2011 09:04

Van Ginkapie schreef:+1 Heel veel succes volgende week. Je weet waar je het voor doet.
Thierry le Brun schreef:*oorspronkelijke tekst verwijderd*
Via pb uitgebreid met Veeteetje 'gediscussieerd' over mijn 1e opmerking. We kennen, en naar ik hoop, respecteren elkaars standpunten-ideeen hierover.
Laatst gewijzigd door Thierry le Brun op vr 09 september 2011 11:21, 3 keer totaal gewijzigd.
trainen doe ik zelden, fietsen des te meer

gios
Carbon Racefiets
Fiets: Kestrel, GiantCX
Contacteer:

Bericht door gios » vr 09 september 2011 09:19

Thierry le Brun schreef:
Van Ginkapie schreef:+1 Heel veel succes volgende week. Je weet waar je het voor doet.
voor jezelf?? :oeps: :oeps:
(met als bijkomstigheid een goed doel wat er aan vast zit)
Nee, natuurlijk niet voor jezelf. Als je Kim of andere Duchenne patientjes hebt ontmoet is het doel wel heel duidelijk.
Questa settimana ho chiamato Enrico!

Veeteetje
Carbon Racefiets

Bericht door Veeteetje » vr 09 september 2011 09:21

Van Ginkapie schreef:
Alwin schreef:Alvast veel succes! Hopelijk heb je geen last meer en kun je 'genieten' van de tocht.
+1 Heel veel succes volgende week. Je weet waar je het voor doet.
Dank je wel.
:oke:

We vinden het in de eerste plaats gewoon keileuk en in de tweede plaats zijn we blij dat we zoveel geld (dik Eur 17.000,00) opgehaald hebben voor het Duchenne Parent Project.

Met alle deelnemers samen zitten we over 1 miljoen euro. Dus dat is natuurlijk helemaal geweldig.

Afbeelding

Veeteetje
Carbon Racefiets

Bericht door Veeteetje » vr 09 september 2011 14:38

Nou, er is op dit moment weer een punt van stress bij gekomen...
Vorige week aan de antibiotica geweest tegen een zware zitvlakontsteking (onderhuids, echt enorm ding!).
Na een week antibiotica was het helemaal weg.
1,5 uur geleden voel ik iets in mijn lymfen (liezen) en denk: NEE! Niet weer een ontsteking.
Ik voel aan mijn zitvlak en er komt weer iets onderhuids.
Het lijkt enorm snel te groeien. Net weer de huisarts gebeld en ze moeten intern overleggen of ik nog een kuur krijg zodat ik in ieder geval kan fietsen en dan gaan we na Duchenne operatief e.e.a. verwijderen. Als het door zet, kan ik het fietsen vergeten en dan breek ik echt van de spanning. Fietsen met zo´n ontsteking kan veroorzaken dat de bacterie (ws. stafylococcuc aureus) in de bloedbaan komt en een scepsis veroorzaakt. Dan ben ik verder van huis. :cry:
Als de antibiotica net zo snel aanslaat als vorige week, dan kan ik zonder wel zitten. Ik hoop het zo.

Afbeelding

who cares
Prince of Spain
Fiets: Kapotte Ri Noah Fast

Bericht door who cares » vr 09 september 2011 15:31

Veel plezier en misschien kom ik even kijken in Oostrum volgende week zaterdag ( is nog niet zeker , kameraad is jarig die dag en ook natuurlijk afhankelijk van het weer )
Laatst gewijzigd door who cares op vr 09 september 2011 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
It ain't what you do it's the way that you do it.

Afbeelding

Veeteetje
Carbon Racefiets

Bericht door Veeteetje » vr 09 september 2011 15:44

who cares schreef:Veel plezier en misschien kom ik even kijken in Oostrum volgende wek zaterdag ( is nog niet zeker , kameraad is jarig die dag en ook natuurlijk afhankelijk van het weer )
Zou leuk zijn!
Het is nu alleen heel erg onzeker. Ik moet om 18 uur naar de huisarts. Dan kijken wat zij zegt en dan morgen nog afwachten hoe het is.

Afbeelding

gios
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door gios » ma 12 september 2011 08:34

Valse start in Luxemburg

11 september 2011
Etappe 1: Wiltz - Grand Halleux
Afstand: 90 km
Hoogteverschil: 1.930 hm

Zonder een zwaar balende Christy is vanmorgen Duchenne Heroes van start gegaan. De antibioticakuur die ze voorgeschreven heeft gekregen zal eerst zijn werk moeten doen en de koorst geweken voordat ze op de bike kan stappen.

Duchenne Heroes startte, net als voorgaande edities, op Camping Kaul in Wiltz. De teams vertrokken onder luid gejuich van alle toeschouwers één voor één uit het kamp. Een echt kippevel moment voor iedereen: rijders en vrijwilligers.
Het begin van zeven dagen… en maar liefst 700 kilometer.

Na het startschot is er weinig tijd om warm te worden. Onder een dreigende lucht wordt na een korte klim met uitzicht op de camping, over een slingerend pad koers gezet via de Luxemburgse heuvels naar het noorden. Escherange, Mesche en het pittoreske stadje Clervaux, voor het eerste checkpoint in de gemeente Troisvierges dat na 3 uur biken wordt bereikt. De regen is ondertussen overgegaan in onweer en hoosbuien.

Na deze pauze wordt het landschap al snel rustiger en komt de Noord-Luxemburgse hoogvlakte in zicht. Maar het weer wordt er niet beter op. Via de Weiswampach See en de skipistes van het gelijknamige dorpje op de Kokelbierg (514 m) rijden we België binnen. Daar begint een heerlijke afdaling naar Gouvy.
Om 14u komt het team aan op CP2. Otto is tot op het bot verkleumd. Hij kan nauwelijks nog remmen en schakelen. Dan wordt biken in een vreemde omgeving wel erg link. Hij besluit dan ook te stoppen voor vandaag.

Gelukkig hebben ze de camper weer tot hun beschikking. Deze hebben ze met een Landrover uit de modder los moeten trekken.
Na 8 uur ploeteren komen Coen en Frans om 16.15u al aardig gesloopt aan op Camping Les Neuf Pres.
Hopelijk kunnen ze vanavond en vannacht goed herstellen, want morgen wacht de zwaarste dag van deze tocht

gios
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door gios » ma 12 september 2011 08:36

En nog meer ellende, het zit ze niet mee... :-(
12 september 2011
Afstand: 99 km
Hoogteverschil: 2.370 hm

Dit zou de Koninginnerit worden! Maar helaas niet voor Christy en nu ook niet voor Otto. Problemen met zijn rug zorgen ervoor dat hij vandaag aan de kant moet blijven. Van vijf deelnemers zijn vannacht de bikes gejat dus ook die rijden noodgedwongen niet mee.

Het is 12 graden en bewolkt. De organisatie heeft met de ervaringen van vorig jaar de start vervroegd naar half 8. Coen en Frans, een andere individuele deelnemer die aan het team is toegevoegd, zijn om 8 uur van start gegaan en hebben twaalf uur de tijd om binnen te komen. Hun doel is echter om 16.00u de poort van Camping Spa d’Or door te rijden want Frans wil erg graag zijn verjaardag vieren .....

Vanavond het hele verhaal van deze dag.

Harm Jan
Carbon Racefiets
Fiets: Cube Peloton
Contacteer:

Bericht door Harm Jan » ma 12 september 2011 08:46

gios schreef:En nog meer ellende, het zit ze niet mee... :-(
12 september 2011
Hoogteverschil: 2.370 hm

Dit zou de Koninginnerit worden! Maar helaas niet voor Christy en nu ook niet voor Otto. Problemen met zijn rug zorgen ervoor dat hij vandaag aan de kant moet blijven. Van vijf deelnemers zijn vannacht de bikes gejat dus ook die rijden noodgedwongen niet mee.

Het is 12 graden en bewolkt. De organisatie heeft met de ervaringen van vorig jaar de start vervroegd naar half 8. Coen en Frans, een andere individuele deelnemer die aan het team is toegevoegd, zijn om 8 uur van start gegaan en hebben twaalf uur de tijd om binnen te komen. Hun doel is echter om 16.00u de poort van Camping Spa d’Or door te rijden want Frans wil erg graag zijn verjaardag vieren .....

Vanavond het hele verhaal van deze dag.
Wat een ellende, 5 fietsen gestolen ook nog. Allemachtig, daar werk je dan bijna een jaar naar toe.
2016: Begon goed, valpartij verziekte de rest... Op naar een blessurevrij 2017...

gios
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door gios » ma 12 september 2011 17:35

SMSje van Veeteetje gekeregen: Geen pijn in de bips, geen koorts meer, dus morgen gaat ze starten. Ze is nog vol goede moed. :oke:

gios
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door gios » di 13 september 2011 22:34

:oke: :oke:
13 september 2011
Hoogteverschil: 1.750 hm

En dan schijnt daar eindelijk de zon. Nog niet van harte, maar het hele team is toch deze ochtend op de fris gewassen bike gestapt. Christy is zich wat slapjes en nerveus. Het ontbijt wilde er niet echt in. Otto vraagt zich af of zijn rug het zal houden terwijl Frans en Coen nog de etappe van gisteren in elk stukje van hun lijf voelen. Succes.

Ze zijn met z'n allen gezond gearriveerd op CP2 om 13.30u. Het gaat aardig. In het begin had Christy last van haar luchtwegen maar ze komt er goed doorheen. Prachtige route; mooie waterpassages en stukken met veel modder natuurlijk. Paar keer fout gereden. De GPS route is gewijzigd maar klopt nog niet.

16.00u Volgens de tracker is het team de grens gepasseerd bij het hoogste punt van Nederland, de Vaalserberg. Nog 10 km tot de verlossende camping.

Christy per mail:
De route van vandaag was gewijzigd en zaterdagavond door de organisatie in de gps geladen maar we bleken ondanks dat toch de oude route nog te hebben... En wij niet alleen! Vaak een route afwijking dus. Daardoor ipv 99 km 107,8 km gereden.
Het ging bij ons allen goed. Alleen de laatste 1,5 u ging het heel zwaar. Ik ben de mannen ook nog kwijt geraakt na een zeer blubberige, gladde, technische afdaling. Stond ik daar alleen in t bos. Minuut of 6 gewacht tot ander groepje kwam.
Bestphoto4you.com was er ook bij checkpoint 2. Bedankt!
Begin was echt nog knetterzware Ardennenroute. Middenstuk ging. Laatste stuk met heeeeel lange klim naar Drielandenpunt bij Vaals echt heel erg zwaar.
Lopen was meer belastend voor rug en benen dan fietsen, maar fietsen plaatselijk onmogelijk.
Onderweg ook erg leuk onderling met team en andere heroes.
Otto's rug speelt nu weer op maar minder dan gister. Hij hoopt te rijden morgen en anders om de dag.
Mijn kont hield het redelijk... Benen deden t ook wel maar conditioneel echt ingeleverd, denk dat ik op 70-75 procent zit dus dat betekent nog veel afzien de komende dagen. :-)

Groetjes Christy

Veeteetje
Carbon Racefiets

Bericht door Veeteetje » wo 14 september 2011 17:05

Even kort vanaf de mobiel (kleine lettertjes) : het is zoooo gaaf hier en de sfeer geweldig. We genieten van elke seconde. De nieuwe update staat online. Hopelijk plaatst Gios hem weer (bedankt).

Afbeelding

gios
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door gios » wo 14 september 2011 22:20

Nou vooruit dan...
14 september 2011
Afstand: 103 km
Hoogteverschil: 1.820 hm

Vandaag komen we door een schitterende regio van Nederland. Zuid-Limburg heeft veel hoogteverschil en elk jaar worden hier beroemde tochten georganiseerd, zoals Limburgs Mooiste en de Bart Brentjens Challenge. Delen van bekende mountainbike-routes vormen de route van vandaag. Je komt hier nauwelijks verharde wegen tegen! Na de start bij Camping Cottesserhoeve fietsen we via een grote bocht door de Voerstreek naar Valkenburg aan de Geul. Op de hellingen rond ‘onze wielerhoofdstad’ pakken we een aantal mooie singletracks. Daarna mogen we heerlijk uitrusten op Camping De Bron.

08.00u Koud! Maar droog. Starten weer met 3; Otto erg aan diarree en snipverkouden. Hij wil heel graag de laatste dagen mee rijden dus blijft vandaag weer in bed. Valt op dat veel mensen halverwege een rit stoppen of een dag overslaan. Ook heel veel mensen grieperig enzo. Het is ook zwaar maar oh zo mooi! Vandaag 108 km geloof ik... Zware rit nog en vanaf morgen langer maar minder klimmen.

Quote van de dag van Frans terwijl ze over een betonplatenweg reden in België:
'Dit zijn pas de echte mountainbike paden !!' ......
Coen had vandaag zijn eigen 'Johny Hoogerland moment'. Ze hebben de prikkeldraad niet meegenomen als souvenir ....
Met Christy gaat het 'erg lekker' vandaag maar dat komt vooral met het vooruitzicht van die echte heerlijke Limburgse vlaai straks in Valkenburg ....

Christy per mail:
Zo! Wat een mooie dag! Heerlijk gereden, alleen laatste uur stuk gegaan alhoewel ik op de "vlakke" stukken wel door kon trappen.
Vanaf de start gelijk omhoog de Camerig op en halverwege offroad verder. Jemig! Zo steil en zwaar!

2 bekende beklimmingen over asfalt: Dodeman en Cauberg.
Achter de Cauberg het bos in gedoken en wat was het daar gaaf!
Vandaag was een dag van continu op en af en weer op. Erg steile stukken waar soms niemand fietsend boven kwam!
Door een weiland met koeien gereden! Moesten we 4 keer de fiets over een hekje tillen. Niet alleen wij; professioneel biker Rudi van Houts die mee reed moest ook zelf zijn fiets tillen.

Coen had vandaag het licht gezien en af en toe moesten Frans en ik aan de rem trekken. Dat werkte wel... (5 minuten hihi).
Het weer was vandaag super. Behoorlijke wind maar daar hadden wij weinig last van.
Het is jammer dat Otto deze prachtige dag gemist heeft. Hij is nu heel grieperig dus morgen afwachten.
Nu al zin in morgen! Oh ja om 19 uur lekker naar de masseur hier. Heerlijk!
You go girl!!! :oke:

Veeteetje
Carbon Racefiets

Bericht door Veeteetje » do 15 september 2011 16:19

Vanaf de mobiel. De update staat er weer van vandaag... Gios alvast bedankt!
Beude heren erg pech... Eentje opgerekte pezen, ander lichte hersenschudding maar verder alles goed!

Afbeelding

gios
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door gios » do 15 september 2011 18:12

15 september 2011
Afstand: 108 km
Hoogteverschil: 815 hm

Nachtrust gezocht! Deze noodkreet van Christy kreeg ik vanmorgen door.
Wakker, maar echt elk uur wakker geweest; kapot nu.
Otto is nog steeds snotterig en rillerig. Hij laat vandaag dan ook aan zich voorbij gaan. De rest van het team zet koers naar het noorden.

Vanaf de camping in Valkenburg fietsen we voornamelijk over landwegen richting het oosten. Bij Landgraaf komt al snel de Wilhelmina Steenberg in zicht. In 1992 vond hier de cross-country World Cup plaats. We volgen de bestaande mountainbikeroute over de Wilhelmina Steenberg naar Heerlen tot het eerste checkpoint in Landgraaf. Na dit checkpoint gaat het over de Brunsummerheide, een mooi heuvel¬achtig gebied. Dan volgen we de Schinveldroute met verrassende technische passages! De onver¬harde paden van deze route worden perfect onderhouden door MTB club Discovery en Natuurmonumenten. Na deze vaste routes is het tijd voor avontuur: dwars door dichte bossen langs de Nederlands-Duitse grens gaat de route naar het tweede checkpoint bij Landgoed Hommelheide. Het laatste stuk van de route voert via landweggetjes en bospaden naar het Meinweggebied. Met als eindpunt Park Elfenmeer in Herkenbosch.

livetracker: http://spectator.mylaps.com/82027_Duche ... 2011_15_09

11u30 : Oeps, Coen heeft zijn ketting gebroken... Ergens in het bos nabij Brunssum.

Ze hebben op dit moment 40km afgelegd en bijna 4 uur onderweg.
Op mijn vraag of ze een linkje en kettingpons bij de hand hebben kwam dit antwoord:
Hahaha ja, maar hij is nog maagd wat kettingen "plakken" betreft... Ga ik in de tussentijd plassen.
Oeps, nu heeft Frans zijn bril laten liggen op de plek van de reparatie dus die is weer terug hihi

Gelukkig maar want ze zaten naast de route. Belangrijkste, ze rijden weer.
Verkeer op de Nieuwenhagerweg svp oppassen voor het overstekende team Riding4Kim/Veer/Gerding !!
Het is gelukt. De snelheid wordt weer opgevoerd tot 7 km per uur :-]

Jeetje het gaat lekker. Terug op mijn favo terrein;nagenoeg vlak. Daar kan ik op souplesse blijven rijden en heb ik de kracht (die ik mis) niet nodig. Alles tot een procent of 8 is oke. Coen en Frans allebei in megasteile afdaling salto gemaakt. Ik ben gaan lopen. Coen zijn vinger beschadigd. Frans problemen met zijn knie. Coen nu bij EHBO checkpoint 2 vanwege nekproblemen die knallende hoofdpijn veroorzaken. Overigens is dat vaste parcours bij Brunssum wel enorm technisch. Frans nu terug met ingeplakte knie; pezen opgerekt. Coen lichte hersenschudding

We zijn weer terug. Goed gegaan en gelijk de route voor morgen verkend met 2 andere teams... De zwarte lijn hield ineens op hihi en toen reden we ineens op de rode lijn van morgen. Daardoor ipv 108 km 114 km gereden

pct
Alu Racefiets met Carbon achtervork
Fiets: Basso Laguna

Bericht door pct » do 15 september 2011 18:57

Ik vind het echt klasse wat jullie doen!@
Wat een ontberingen...
Opgeven is geen optie!

Afbeelding

gios
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door gios » zo 18 september 2011 08:36

16 september 2011
Afstand: 119 km
Hoogteverschil: 735 hm

Stand om 08.00u:
Er rijdt vandaag 1 Otto mee... Paps. Mijn Otto is al voor de 3e dag aan de diarree en wordt niet minder. Voelt zich steeds slechter. Knie van Frans erg pijnlijk. Verder alles oke.

Vandaag staat de langste etappe van Duchenne Heroes op het programma. In het eerste deel van deze middel¬zware etappe volgen felle klimmetjes elkaar in hoog tempo op, veelvuldig afgewisseld met prachtige, vaak technische, singletracks. Vanaf de camping gaan we direct het Meinweggebied in, een droomgebied voor mountainbikers. Er is door verschillende instanties opnieuw toestemming verleend om dit gebied te doorkruisen. Uitdagende bospaden brengen ons tot aan Venlo. De paden liggen langs de grens, soms op Nederlands grondgebied, soms net in Duitsland. We fietsen om Venlo heen, opnieuw richting bossen en heidevelden. Hier is de route voornamelijk vlak. Een groot verschil met het Meinweggebied. Vlak voor we de Maas oversteken leggen we een aantal kilometer af van de technische mountainbikeroute van Bergen (Maasduinen). Na het oversteken van de Maas fietsen we via een vlakke weg naar de camping in Oostrum.

13.30u per mail:
Frans moet bij checkpoint 2 naar de masseur om een en ander in zijn knie te verzachten. Hij heeft echt problemen en veel pijn. Zo sneu voor hem! Maar het is een bikkel !!! Elke keer verdovende creme erop. Hopelijk kan ie door maar zo niet, dan doet ie dat toch. :-)
Bij Coen paps en mij gaat t goed. Wel kontpijn :-[[

18.15 u
De langste etappe gehad: 120 km dwars door heidegebieden, vennen, bos, zandwegen etc etc. Erg mooi en ondanks het weinige hoogteverschil toch heel zwaar. Helaas 25 km voor het einde Fransje met de auto op laten halen. In verband met heel veel pijn in zijn knie kon hij niet meer verder. Zo sneu.
We waren toch wel blij dat we bij de finish waren.

19.30u via de telefoon
De sfeer zit er goed in. Ze waren net klaar met eten. Het feest laten ze aan zich voorbij gaan. Op tijd naar bed om morgen met z'n allen de laatste etappe te kunnen rijden ! Als het goed is komen ze met z'n zessen over de streep omdat Freddy ook nog effe de sfeer komt proeven :-]
Succes

Veeteetje
Carbon Racefiets

Bericht door Veeteetje » zo 18 september 2011 10:23

Weer thuis... wat een raar idee. Het hele afgelopen jaar zijn we bezig geweest met Duchenne Heroes. Dag en nacht. Elke dag hebben we meerdere malen met ons hoofd bij Duchenne Heroes gezeten. En nu, in één meer dan geweldige week, is het voorbij. Toch wel een klein beetje gek.

We hebben een geweldige week gehad! En meer dan dat. De sfeer was fantastisch. Ondanks de teleurstelling dat ik de eerste 2 dagen door koorts niet kon fietsen en ondanks de nog grotere teleurstelling dat Otto griep en diarree kreeg en daardoor helemaal niet meer heeft kunnen fietsen.

De intocht in Nijmegen was grootst!!! Daar werd nog eens extra duidelijk waar we dit allemaal voor gedaan hebben. Kindjes in rolstoelen en ouders van die kindjes die stuk voor stuk juichden en applaudiseerden en erg emotioneel waren. In totaal is er meer dan 1 miljoen euro opgehaald!!!! Een geweldig bedrag!!!

En nu rest ons het "nagenieten". De herinnering blijft vers in het geheugen. In de komende 2 weken zoeken we alle foto's uit en monteren we de filmpjes, ook wil ik nog een verhaal schrijven over de gehele week. Maar vandaag eerst: rust.

Afbeelding

gios
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door gios » zo 18 september 2011 14:34

Veeteetje schreef:Maar vandaag eerst: rust.
En die heb je verdiend! :oke:

MEG
Moderator
Fiets: Red Bull Pro SL 300

Bericht door MEG » zo 18 september 2011 14:49

:oke: :oke: :oke:

Veeteetje
Carbon Racefiets

Bericht door Veeteetje » di 20 september 2011 13:54

Zojuist ons hele verhaal met foto´s en filmpjes online op de website gezet. Ik heb (nog) geen tijd om het hier helemaal te plaatsen (ivm foto´s die er tussen staan) dus daarom maar even de link naar de website: http://www.christyverkerk.nl/index.php/ ... ne-heroes-

Afbeelding

Plaats reactie