NCK 2015

Tijdrijden, Triathlon, ploegen tijdrit etc
winkel
Huis-, tuin- en keukenfiets
Fiets: aeroad,scott,

Re: NCK 2015

Bericht door winkel » ma 24 augustus 2015 17:56

Heren. Ik heb onze club inmiddels ingeschreven voor NCK. ook betaald. (75,00 euro) Ik kan liefhebbers opgeven tot uiterlijk 12 september.
Ik mag max 8 mannen opgeven. Gisteren waren er 6. Dus als er nog liefhebbers zijn voor dit evenement laat het me dan weten.
En zouden de 6 personen die er gisteren waren hun gegevens via PB of mail, aan mij kunnen doorgeven.
Voornaam, Achternaam, eventueel chipnummer, Adres, geboortedatum. mijn email (l)
Groetjes. Bas Winkel
Laatst gewijzigd door winkel op di 25 augustus 2015 07:27, 1 keer totaal gewijzigd.

spokes
Carbon Racefiets
Fiets: 1+1+1
CTWT-lid: Ja

Bericht door spokes » ma 24 augustus 2015 22:07

Super Winkel, ik zal alles per mail doorgeven.

Gerjan
Carbon Racefiets
Fiets: van alles wat

Bericht door Gerjan » di 25 augustus 2015 06:37

winkel schreef:Heren. Ik heb onze club inmiddels ingeschreven voor NCK. ook betaald. (75,00 euro) Ik kan liefhebbers opgeven tot uiterlijk 12 september.
Ik mag max 8 mannen opgeven. Gisteren waren er 6. Dus als er nog liefhebbers zijn voor dit evenement laat het me dan weten.
En zouden de 6 personen die er gisteren waren hun gegevens via PB of mail, aan mij kunnen doorgeven.
Voornaam, Achternaam, eventueel chipnummer, Adres, geboortedatum. mijn email (wink0330 apestaartje planet.nl)
Groetjes. Bas Winkel
Ga ik doen
haal wel even je mail adres eruit anders is er kans op spamm wink0330 apestaartje planet.nl

Leuke ontmoeting zondag, en direct ook goed weer om te oefenen met deze wind.
Kunst word om zo hard mogelijk te rijden zonder met minder dan 4 over de streep te komen, maar dat gaat denk ik goed komen.

Met 55 over een vluchtheuvel = twee wielen van de grond dat weet Ayhan nu ook
En voor de wind nog ff de 62km\h aangetikt :oke:

Ayhan
Kinderzitje
Fiets: Giant TCR Advanced S

Bericht door Ayhan » di 25 augustus 2015 14:15

Haha, ja ik werd bijna gelanceerd..... En die 62 heb ik ook gehaald toen ik daarna weer naar je toereed. Helaas zaten de benen toen zo vol dat ik daarna jouw versnelling niet kon bijbenen.

Ben wel blij dat we nog een keer gaan oefenen op het parcours. Hopelijk met iets minder wind.

Geer
Carbon Racefiets
Fiets: Ja

Bericht door Geer » wo 26 augustus 2015 08:54

Klinkt allemaal goed mannen. Ik kom jullie aanmoedigen op de bewuste dag..tis immers om de hoek. :oke:
Biologisch

concorde
Alu Racefiets met Carbon achtervork

Bericht door concorde » zo 30 augustus 2015 12:17

Als er nog plek is op de reservelijst, zet mij er dan ook maar op. Mooi najaars-doel om de conditie nog voor op te bouwen.
Ik schrik wel als ik lees dat jullie zelfs de 62 km/h hebben aangetikt! :shock:

Gerjan
Carbon Racefiets

Bericht door Gerjan » zo 30 augustus 2015 18:57

concorde schreef:Als er nog plek is op de reservelijst, zet mij er dan ook maar op. Mooi najaars-doel om de conditie nog voor op te bouwen.
Op dat moment was er geen sprake meer van een jullie. Ik Ayhan waren met zijn twee over ;-)

winkel

Bericht door winkel » zo 30 augustus 2015 21:45

en ze hadden windkracht 7 vol in de rug

spokes
Carbon Racefiets

Bericht door spokes » vr 04 september 2015 12:47

Concorde, ik geef jou gegevens in ieder geval door aan Winkel, hij verzorgt de inschrijving. We trainen zondag 13-9 in Dronten op het parcours. Het zou mooi zijn als je mee kan trainen. Metor heeft ook aangegeven dat hij als reserve mee wil. Hij wordt ook ingeschreven. Hij is alleen helaas met vakantie de 13e en traint dus niet mee, ik begreep wel dat hij ervaren genoeg is om indien nodig mee te draaien. Dat betekent dat er 8 man op de lijst staan.

Zondag 13-9 verzamelen we hier:
winkel schreef:Hierbij wil ik dan ook afspreken dat volgende trainingsafspraak is in Dronten in Centrum. (de Rede 80)de Meerpaal.
Wat mijn betreft om 10:00uur. Ik ken nog wel goede koffie tenten in Dronten is misschien wat voor naar afloop

arjan916
Contacteer:

Bericht door arjan916 » ma 07 september 2015 19:35

concorde schreef:Als er nog plek is op de reservelijst, zet mij er dan ook maar op. Mooi najaars-doel om de conditie nog voor op te bouwen.
Het opzetstuur ligt voor je klaar, en als je wilt nog meer aero spul ;)

Tijdens de recente CTWT midweek dagen werd mijn vermoeden bevestigd; mijn vorm is ver verwijderd van mijn goede niveau afgelopen jaar.
Andere bezigheden dan fietsen om de vom , een beetje, te hervinden hebben me doen besluiten om dit jaar van deelname af te zien en Robert de kans te geven mee te doen (die in veel betere vorm steekt dan ik op 't moment doe).

In een eerder gesprek met MEG heb ik begrepen dat het bestuur waarde hecht aan deelname van dit soort evenementen.
Dus wil ik m'n tijd graag invullen met nuttige hand- en span- diensten voor de ploeg, zo vraag ik me af of er al een fotograaf is (voor nieuw promo-materiaal), zijn er genoeg bidon-aangevers, etc etc
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

spokes
Carbon Racefiets

Bericht door spokes » di 08 september 2015 08:08

Super Arjan alle hulp/ ondersteuning is welkom :oke: ,
Volgens mij heeft Winkel een (bevoegd) bestuurder voor de volgwagen in beeld. Afhankelijk van de training aanstaande zondag wordt in goed overleg de definitieve samenstelling van het nck team gekozen. Dit zal vooral afhankelijk zijn van wie er zondag komen. Er zijn, inclusief Concorde en Metor 8 rijders aangemeld. Er rijden er max. zes. Van deze 8 hebben meerdere ctwt-ers aangegeven dat als ze geen deel uitmaken van het team ze wel willen ondersteunen, dus dat moet, met jouw hulp erbij goedkomen..

sge
Aluminium Racefiets
Fiets: R1

Bericht door sge » di 08 september 2015 15:59

arjan916 schreef:

Tijdens de recente CTWT midweek dagen werd mijn vermoeden bevestigd; mijn vorm is ver verwijderd van mijn goede niveau afgelopen jaar.
Andere bezigheden dan fietsen om de vom , een beetje, te hervinden hebben me doen besluiten om dit jaar van deelname af te zien en Robert de kans te geven mee te doen (die in veel betere vorm steekt dan ik op 't moment doe).

In een eerder gesprek met MEG heb ik begrepen dat het bestuur waarde hecht aan deelname van dit soort evenementen.
Dus wil ik m'n tijd graag invullen met nuttige hand- en span- diensten voor de ploeg, zo vraag ik me af of er al een fotograaf is (voor nieuw promo-materiaal), zijn er genoeg bidon-aangevers, etc etc
Jij zou toch met een dames team meerijden? (mix team of id)

Gerjan
Carbon Racefiets

Bericht door Gerjan » wo 09 september 2015 11:35

sge schreef:
arjan916 schreef:

Jij zou toch met een dames team meerijden? (mix team of id)
Zit je met een half oog mee te lezen Sander?
Mixed team op het NCK? mag denk ik wel maar nog niet vertoond denk ik.
Arjan reed een ander ploegen tijdrit met een mixed team

Thierry le Brun
Prince of Spain
Fiets: Wilier,Giant,Stevens

Bericht door Thierry le Brun » wo 09 september 2015 12:10

Gerjan schreef:
heren > 18 = A klasse
dames = C klasse
B-klasse = nieuwelingen-junioren maar ook nw/jun dames en zelfs 'echte' dames
trainen doe ik zelden, fietsen des te meer

concorde

Bericht door concorde » wo 09 september 2015 17:30

Vandaag het opzetstuurtje bij Arjan opgehaald en op de fiets gezet. Komende dagen maar eens uittesten.
Ik ben van plan er zondag ook bij te zijn in Dronten. Hebben jullie al enig idee hoe de training eruit gaat zien?
En kwa deelname in het team ben ik gewoon de laatste reserve die zich heeft aangemeld, dus ik ga er van uit dat ik alleen bij blessure, ziekte of andere reden van afmelding mee zal doen. Ik wil niet ten koste van een ander erbij komen. Had ik me maar eerder aan moeten melden.

sge
Aluminium Racefiets
Fiets: R1

Bericht door sge » wo 09 september 2015 20:12

Thierry le Brun schreef:
Gerjan schreef:
heren > 18 = A klasse
dames = C klasse
B-klasse = nieuwelingen-junioren maar ook nw/jun dames en zelfs 'echte' dames
Ja ik verwissel nog wel eens het e.a. (ik denk ook dat ik altijd SpaBlauw Light bestel) maar het is wel een aardig idee gemixt ploegen tt en dan voor landen in Rio.

winkel

Bericht door winkel » do 10 september 2015 07:07

concorde schreef:Vandaag het opzetstuurtje bij Arjan opgehaald en op de fiets gezet. Komende dagen maar eens uittesten.
Ik ben van plan er zondag ook bij te zijn in Dronten. Hebben jullie al enig idee hoe de training eruit gaat zien?
En kwa deelname in het team ben ik gewoon de laatste reserve die zich heeft aangemeld, dus ik ga er van uit dat ik alleen bij blessure, ziekte of andere reden van afmelding mee zal doen. Ik wil niet ten koste van een ander erbij komen. Had ik me maar eerder aan moeten melden.
We gaan vooral oefenen hoe we gaan overnemen / Draaien en hoe en wanneer we overnemen. Wennen aan elkaar

Gerjan
Carbon Racefiets

Bericht door Gerjan » do 10 september 2015 09:42

winkel schreef:
concorde schreef:Vandaag het opzetstuurtje bij Arjan opgehaald en op de fiets gezet. Komende dagen maar eens uittesten.
We gaan vooral oefenen hoe we gaan overnemen / Draaien en hoe en wanneer we overnemen. Wennen aan elkaar
En denk dat we zondag moeten proberen vast te stellen welke snelheden gereden kunnen worden en we nog steed blijven draaien/bijeen blijven.
Zodat we niet op het nck de boel losrijden en de draaivolgorde om zeep helpen.

Heeft er een van jullie een GoPro oid? Wellicht leuk om stukje te filmen tijdens de training en tijdens het NKC in de volgwagen te plaatsen.

GoodRiddance
Carbon Racefiets
Fiets: Fondriest TF3

Bericht door GoodRiddance » do 10 september 2015 10:02

Als iemand uit de buurt van DB komt, mag je mijn Contour wel lenen. Ik heb de komende tijd niets leuks gepland waar ik beelden van wil vastleggen.

Lijken me best gave beelden.

Thierry le Brun
Prince of Spain
Fiets: Wilier,Giant,Stevens

Bericht door Thierry le Brun » do 10 september 2015 10:37

GoodRiddance schreef:Als iemand uit de buurt van DB komt, mag je mijn Contour wel lenen. Ik heb de komende tijd niets leuks gepland waar ik beelden van wil vastleggen.

Lijken me best gave beelden.
kijken naar de achterwerken van 6 fietsers?? :-? ;-)
trainen doe ik zelden, fietsen des te meer

spokes
Carbon Racefiets

Bericht door spokes » do 10 september 2015 21:30

Ik zal het even navragen, misschien kan ik er wel 1 krijgen. Die zet ik dan achter m'n zadel, zie je geen billen maar helmen...

heb helaas al de hele week last van een virusje...

JAG
Fiets met zijwieltjes
Fiets: Canyon Aeroad 8.0Di2

Bericht door JAG » do 10 september 2015 21:55

Denk dat het mij ook wel kan lukken. Om een camera te regelen. Kan wel hele gave beelden opleveren...

arjan916
Contacteer:

Bericht door arjan916 » vr 11 september 2015 04:46

Camera heb ik ook.
Nog een stuk kleiner dan een Gopro, zal m meenemen.
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

winkel

Bericht door winkel » zo 13 september 2015 14:44

2e training zit er op. Dit keer stuk minder wind en aangenaam temperatuurtje. Tempo zat er ook lekker in. 6 Man aanwezig Ayhan, Gerjan, JAG, Webber, Robert en ik.
Ruim 70 af gelegd in de Polder. We hadden er een voorrijder bij ( motorfiets begeleiding. ) die heel professioneel 50 meter voor ons uit reed en de weg aangaf en soms verkeer regelde dat was wel gaaf.
Ik lees net op de site van het NCK dat er inmiddels 191 ploegen zich hebben ingeschreven. Word groot evenement er staan dus min 800 tijdrijders aan de start in
Dronten.

JAG
Fiets met zijwieltjes
Fiets: Canyon Aeroad 8.0Di2

Bericht door JAG » zo 13 september 2015 15:32

Was weer leuk en ging idd stuk beter dan de vorige keer! Ben benieuwd naar de trainingsvideo van Gerjan...

Plaats reactie