150 km op de ATB , dan is dit gemakkelijk te doen

150 km op de ATB , dan is dit gemakkelijk te doen
Gios verzocht de goden vandaagAlwin schreef:Nog twee weken te gaan en de eerste weersvoorspelling is gunstig, graadje of 19 en westenwind kracht 3. Kan en zal natuurlijk nog veranderen maar zo bar en boos als Groningen zal het vast niet worden......
In verband met inkopen is het misschien wel handig om uiterlijk volgende week je deelname te bevestigen.
Gios wil gewoon ook een heroïsche tochtHarm Jan schreef: ↑do 17 september 2020 21:08Gios verzocht de goden vandaagAlwin schreef:Nog twee weken te gaan en de eerste weersvoorspelling is gunstig, graadje of 19 en westenwind kracht 3. Kan en zal natuurlijk nog veranderen maar zo bar en boos als Groningen zal het vast niet worden......
In verband met inkopen is het misschien wel handig om uiterlijk volgende week je deelname te bevestigen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Altijd fijn, wat getrainde lui voor op kopThierry le Brun schreef:Zit me niet voor niks al een week op (groter) hoogte voor te bereiden. Nu in Livigno op 1800meter. Rode bloed lichaampjes vliegen hier in het rond
ben nu zo afgetraind dat achter mij rijden geen enkel nut meer heeft.
Voor sommigen welThierry le Brun schreef: ↑ma 21 september 2020 13:37ben nu zo afgetraind dat achter mij rijden geen enkel nut meer heeft.
Alsof dat ooit wel het geval wasThierry le Brun schreef: ↑ma 21 september 2020 13:37ben nu zo afgetraind dat achter mij rijden geen enkel nut meer heeft.
Waai je strak terug de brug af voor je bovenThierry le Brun schreef: ↑ma 21 september 2020 13:37
Waai je strak terug de brug af voor je bovenThierry le Brun schreef: ↑ma 21 september 2020 13:37
Voordeel is wel dat je huid niet kan verbranden
wie bint van zeep, we beginnen te schuimen als het gaat regenen...
Dat doet mij denken aan een fietsmaat bij wie het schuim letterlijk uit zijn broek liep tijdens een natte editie van de Rooks. Bleek dat-ie de dag ervoor iets te scheutig was geweest met biotex bij z'n was.Thierry le Brun schreef: ↑wo 23 september 2020 08:35wie bint van zeep, we beginnen te schuimen als het gaat regenen...
En die vispan ziet er nog wel zo smakelijk uit.....gios schreef: ↑wo 23 september 2020 11:49Daar werd gevraagd om niet dus de hele kaart van boven naar beneden te bestellen (pvdorie dat vragen ze nou nooit aan mij)
https://brasseriesportvisser.nl/menukaart/
Hebben wij in mijn lokaal clubje ook gehad , het schuim kwam uit zijn broek op de Cauberg.
Haha... Bestel maar hoor, mannen... Ik hoef het toch niet klaar te maken
Gebruikers op dit forum: Ronald en 19 gasten
![]() |