10 juni 2018: Rundum Köln
- MEG
- Moderator
- Fiets: Red Bull Pro SL 300
- CTWT-lid: Ja
Re: 10 juni 2018: Rundum Köln
Nog vier plaatsen te vergeven
- Niels
- Carbon Racefiets
- Fiets: Basso
Ik kan van de lijst
- MEG
- Moderator
Nog vijf plaatsen te vergeven
- MEG
- Moderator
Over zes weken is het zover, dus ik ga hiermee eens verder aan de slag.
Ik zal de deelnemers die nu op de lijst staan zo een rekening sturen voor de 69 euro. Daarin zal ik tevens verzoeken om een aantal gegevens, zodat ik de huidige startbewijzen kan overzetten op jullie naam.
En ik heb nog vier plaatsen te vergeven. Voor 69 euro, terwijl de prijs op dit moment 89 euro bedraagt.
Ik zal de deelnemers die nu op de lijst staan zo een rekening sturen voor de 69 euro. Daarin zal ik tevens verzoeken om een aantal gegevens, zodat ik de huidige startbewijzen kan overzetten op jullie naam.
En ik heb nog vier plaatsen te vergeven. Voor 69 euro, terwijl de prijs op dit moment 89 euro bedraagt.
-
- Kinderzitje
- Fiets: De Rosa King XS
Voor de zekerheid. Ik had me al afgemeld. Zie mijn reactie niet meer staan, maar wel dat mijn naam inmiddels van de lijst is gehaald.
als nieuw lid voel ik er wat voor om mee te doen aan rundum koln.
even vooruit lopend word er ergens afgesproken om gezamelijk er heen te rijden?
even vooruit lopend word er ergens afgesproken om gezamelijk er heen te rijden?
- MEG
- Moderator
Verleden jaar is dat niet gebeurd. Keulen ligt vlak over de grens en iedereen woont ergens anders in Nederland, zodat het niet praktisch is om dat gezamenlijk af te spreken. Je kunt natuurlijk kijken of je samen met iemand kunt rijden die in je buurt woont. We staan overigens wel allemaal samen in hetzelfde startvak.
-
- Aluminium Racefiets
- Fiets: Rose weg/cross/MTB
Kleine correctie: Niels, Otto en ik zijn samen naar Keulen gereden vorig jaar. Gebeurt dus wel. Ik ga ook naar Keulen. Ook al woon je niet in de buurt: voor samen rijden (in dit geval bijv. vanaf Nijmegen/grens Nederland-Duitsland) ben ik altijd in.MEG schreef: ↑do 26 april 2018 07:46Verleden jaar is dat niet gebeurd. Keulen ligt vlak over de grens en iedereen woont ergens anders in Nederland, zodat het niet praktisch is om dat gezamenlijk af te spreken. Je kunt natuurlijk kijken of je samen met iemand kunt rijden die in je buurt woont. We staan overigens wel allemaal samen in hetzelfde startvak.
- Ottie
- Carbon Racefiets
- Fiets: Bulls Alpine Hawk Tm
Marcel3204 schreef: ↑do 26 april 2018 19:56Kleine correctie: Niels, Otto en ik zijn samen naar Keulen gereden vorig jaar. Gebeurt dus wel. Ik ga ook naar Keulen. Ook al woon je niet in de buurt: voor samen rijden (in dit geval bijv. vanaf Nijmegen/grens Nederland-Duitsland) ben ik altijd in.MEG schreef: ↑do 26 april 2018 07:46Verleden jaar is dat niet gebeurd. Keulen ligt vlak over de grens en iedereen woont ergens anders in Nederland, zodat het niet praktisch is om dat gezamenlijk af te spreken. Je kunt natuurlijk kijken of je samen met iemand kunt rijden die in je buurt woont. We staan overigens wel allemaal samen in hetzelfde startvak.

Oké als wij elkaar bij de grens of ergens anders kunnen ontmoeten hou ik mij aanbevolen
-
- Aluminium Racefiets
- MEG
- Moderator
Ik heb Ronald, Marcel, Eric en Arien net officieel aangemeld. Als het goed is, krijgen jullie een bevestigingsmail van de organisatie.
Jullie heten nu nog deelnemer 2, 3, 4 en 5, maar binnenkort zijn dat jullie eigen namen. Dat moest even via een omweg worden geregeld.
Zijn er nog mensen die mee willen. Het kan nog. Zolang de voorraad strekt natuurlijk.
Jullie heten nu nog deelnemer 2, 3, 4 en 5, maar binnenkort zijn dat jullie eigen namen. Dat moest even via een omweg worden geregeld.
Zijn er nog mensen die mee willen. Het kan nog. Zolang de voorraad strekt natuurlijk.
- Stefan
- Alu Racefiets met Carbon achtervork
- Fiets: Canyon Aeroad
Hoe is het verloop van de cyclo doorgaans? Blijft het een groot peloton of toch wel snel versnippering? Vond het gisteren in de Schleck toch af en toe wel nerveus en dat is net wat ik wil voorkomen nu ik gestopt ben met koersen 

- Wombcat
- Carbon Racefiets
- Fiets: Battaglin
1e 20 km is vlak en blijft het redelijk gesloten (dus nerveus).
Hoewel er vorig jaar gruwelijk hard werd gereden die eerste kilometers en het toch al gebroken was. Ik had na 20 km een gemiddelde van 45 en hing in laatste positie van het 1e peloton. Dat was toen nog 150-200 man.
Daarna heb je heuvels en valt het in groepen uit elkaar, maar die groepen kunnen wel 50+ man zijn.
Hoewel er vorig jaar gruwelijk hard werd gereden die eerste kilometers en het toch al gebroken was. Ik had na 20 km een gemiddelde van 45 en hing in laatste positie van het 1e peloton. Dat was toen nog 150-200 man.
Daarna heb je heuvels en valt het in groepen uit elkaar, maar die groepen kunnen wel 50+ man zijn.
- Lethalp
- Moderator
- Fiets: Specialized Tarmac
Ik wil nog wel een startbewijs.
Heb het thuis nog kunnen regelen
Heb het thuis nog kunnen regelen

2019: Parijs-Roubaix | NOG OPZOEK NAAR IETS VOOR JULI | La Jean Francois Bernard | Marmotte Pyreneeën
- MEG
- Moderator
De gegevens van Wombcat en Lethalp heb ik inmiddels ook doorgegeven aan mijn Duitse vrienden. Dat deel is dus ook geregeld.
- Lethalp
- Moderator
- Fiets: Specialized Tarmac
Kan er wellicht nog een korte update komen over wat er is afgesproken?
Ik ga er gemakshalve even vanuit dat ieder voor zich zijn startbewijs ter plekke nog op moet halen en dat we elkaar wellicht in het startvak nog treffen?
Ik ga er gemakshalve even vanuit dat ieder voor zich zijn startbewijs ter plekke nog op moet halen en dat we elkaar wellicht in het startvak nog treffen?
2019: Parijs-Roubaix | NOG OPZOEK NAAR IETS VOOR JULI | La Jean Francois Bernard | Marmotte Pyreneeën
-
- Aluminium Racefiets
Heeft Martin je al aan de RuK-app toegevoegd? Dit zal ons onderlinge communicatie-middel zijn voor dit soort praktische zaken.
- MEG
- Moderator
Je bent inmiddels toegevoegd aan de app.
En ieder moet zelf zijn startbewijs halen. Je moet je namelijk legitimeren.
Als het goed is, krijg je iets van te voren een mail van de organisatie met je startnummer.
Maar die kan ik nu ook al geven.

- MEG
- Moderator
Volledigheidshalve de rest:
Arien 5789
MEG 5790
Marcel 5791
Froon 5792
Ronald 5793
Wombcat 5795
Arien 5789
MEG 5790
Marcel 5791
Froon 5792
Ronald 5793
Wombcat 5795
-
- Kinderfiets
- Fiets: Apex Vektor 0.9
Even ter inventarisatie: is er behoefte om met mij mee te rijden aankomend weekend?
Ik heb een luxe bestelbus met ruimte om drie mensen royaal mee te nemen en de fietsen in de laadruimte.
Ik woon centraal in NL, Nieuwegein. Brandstofkosten worden verdeeld. Bij drie mensen (mijzelf inclusief) rijd ik met de VW bus, anders pak ik de luxe wagen.
Ik heb reeds 1 kandidaat "meerijder". Dus nog twee plekken vrij.
Ik heb een luxe bestelbus met ruimte om drie mensen royaal mee te nemen en de fietsen in de laadruimte.
Ik woon centraal in NL, Nieuwegein. Brandstofkosten worden verdeeld. Bij drie mensen (mijzelf inclusief) rijd ik met de VW bus, anders pak ik de luxe wagen.
Ik heb reeds 1 kandidaat "meerijder". Dus nog twee plekken vrij.
- Wombcat
- Carbon Racefiets
- Fiets: Battaglin
Mij toevoegen aan de app heeft geen meerwaarde, want mijn telefoon heeft geen apps (ik ben één van die weinige mensen die geen smartphone heeft).