lid worden van CTWT

Alle informatie over Cycling Team WielerToerist
spokes
Carbon Racefiets
Fiets: 1+1+1
CTWT-lid: Ja

Re: lid worden van CTWT

Bericht door spokes » do 26 februari 2015 05:53

indobesar schreef:Ik heb me ook aangemeld... :oeps:
Welkom! Wil je mij in een pb nog wel even je "echte" geboortedatum doorgeven. Want volgens jou aanmelding zou je nog geboren moeten worden als dit echt 5-11-2015 is....

Edit: bedankt!

Ernest
Driewieler
Fiets: Koga Kimera

Bericht door Ernest » wo 23 september 2015 21:50

Ik ben Ernest, 45 jaar en omgeving Eindhoven klinkt interessant, is niet zo ver rijden (of fietsen:) vanuit 's-Hertogenbosch.
Ben bij jullie terecht gekomen door het zoeken naar informatie over mijn eerste cyclo, La Charly Gaul en heb hier goede info gevonden.
De sfeer op jullie site voelt goed en ga me eens inlezen mbt CTWT, om te kijken of dat iets is voor mij.

Bas
Moderator
Fiets: Cinelli Pro Estrada
Contacteer:

Bericht door Bas » wo 23 september 2015 21:57

Ernest schreef:Ik ben Ernest, 45 jaar en omgeving Eindhoven klinkt interessant, is niet zo ver rijden (of fietsen:) vanuit 's-Hertogenbosch.
Ben bij jullie terecht gekomen door het zoeken naar informatie over mijn eerste cyclo, La Charly Gaul en heb hier goede info gevonden.
De sfeer op jullie site voelt goed en ga me eens inlezen mbt CTWT, om te kijken of dat iets is voor mij.
:oke: :oke: Als je vragen hebt, aarzel dan niet om ze te stellen :)
Querer es poder

AG#99
Kinderzitje
Fiets: APEX Blackbuck

Bericht door AG#99 » di 17 november 2015 13:15

[quote="Bas"][quote="Ernest"]Ik ben Ernest, 45 jaar en omgeving Eindhoven klinkt interessant, is niet zo ver rijden (of fietsen:) vanuit 's-Hertogenbosch.
De sfeer op jullie site voelt goed en ga me eens inlezen mbt CTWT, om te kijken of dat iets is voor mij.[/quote]
:oke: :oke: Als je vragen hebt, aarzel dan niet om ze te stellen :)[/quote]

Ik heb mezelf een tijdje geleden aangemeld op het forum. Puur uit interesse en om wat meer info van enthousiaste fietsers te krijgen. Het concept en de vrijblijvendheid bevalt mij wel. Op dinsdagen fiets ik, vrijblijvend, met een groep (wedrenners Nijmegen) mee. Op zondagen ook weleens, maar meestal alleen. Komend jaar ben ik van plan een aantal cyclos mee te pakken, iets meer training is dan wel nodig. Door dit forum wordt mijn enthousiasme nog groter en ik overweeg dan ook om lid te worden. Wellicht om een keer tijdens een trainingsrit mee te rijden of om uit de wind te kunnen rijden tijdens een cyclo ;)

Waar kan ik iets terugvinden mbt kosten etc? Zo te lezen zijn er wat wat meer forumleden uit omgeving Nijmegen?

Bas
Moderator
Fiets: Cinelli Pro Estrada
Contacteer:

Bericht door Bas » di 17 november 2015 13:22

AG#99 schreef: Ik heb mezelf een tijdje geleden aangemeld op het forum. Puur uit interesse en om wat meer info van enthousiaste fietsers te krijgen. Het concept en de vrijblijvendheid bevalt mij wel. Op dinsdagen fiets ik, vrijblijvend, met een groep (wedrenners Nijmegen) mee. Op zondagen ook weleens, maar meestal alleen. Komend jaar ben ik van plan een aantal cyclos mee te pakken, iets meer training is dan wel nodig. Door dit forum wordt mijn enthousiasme nog groter en ik overweeg dan ook om lid te worden. Wellicht om een keer tijdens een trainingsrit mee te rijden of om uit de wind te kunnen rijden tijdens een cyclo ;)

Waar kan ik iets terugvinden mbt kosten etc? Zo te lezen zijn er wat wat meer forumleden uit omgeving Nijmegen?
Informatie over CTWT vind je op de website (http://www.ctwt.nl, onder de diverse menuknoppen). Aanmelden gaat dan weer via het forum.

Er zijn redelijk wat forumleden uit Nijmegen, waarvan er een aantal ook lid is van CTWT. Mede-Wedrenners zijn o.a. Ottie, Niels en ikzelf (en dan vergeet ik er nog een paar; sorry jongens). Bij welke groep rijd je op dinsdag? In de winter spreken we meestal een paar keer gezamenlijk af voor een rustige duurtraining, je zou je karretje dan aan kunnen haken.

Mbt lid worden: als je dat serieus overweegt wacht er dan niet te lang mee, want binnenkort begint de jaarlijkse bestelronde voor de nieuwe kleding. Er worden passessies georganiseerd, o.a. in Elst GLD
Querer es poder

AG#99
Kinderzitje
Fiets: APEX Blackbuck

Bericht door AG#99 » wo 18 november 2015 20:31

[quote="Bas"][quote="AG#99"]
Ik heb mezelf een tijdje geleden aangemeld op het forum. Puur uit interesse en om wat meer info van enthousiaste fietsers te krijgen. Het concept en de vrijblijvendheid bevalt mij wel. Op dinsdagen fiets ik, vrijblijvend, met een groep (wedrenners Nijmegen) mee. Op zondagen ook weleens, maar meestal alleen. Komend jaar ben ik van plan een aantal cyclos mee te pakken, iets meer training is dan wel nodig. Door dit forum wordt mijn enthousiasme nog groter en ik overweeg dan ook om lid te worden. Wellicht om een keer tijdens een trainingsrit mee te rijden of om uit de wind te kunnen rijden tijdens een cyclo ;)

Waar kan ik iets terugvinden mbt kosten etc? Zo te lezen zijn er wat wat meer forumleden uit omgeving Nijmegen?[/quote]

Informatie over CTWT vind je op de website ([url]http://www.ctwt.nl[/url], onder de diverse menuknoppen). Aanmelden gaat dan weer via het forum.

Er zijn redelijk wat forumleden uit Nijmegen, waarvan er een aantal ook lid is van CTWT. Mede-Wedrenners zijn o.a. Ottie, Niels en ikzelf (en dan vergeet ik er nog een paar; sorry jongens). Bij welke groep rijd je op dinsdag? In de winter spreken we meestal een paar keer gezamenlijk af voor een rustige duurtraining, je zou je karretje dan aan kunnen haken.

Mbt lid worden: als je dat serieus overweegt wacht er dan niet te lang mee, want binnenkort begint de jaarlijkse bestelronde voor de nieuwe kleding. Er worden passessies georganiseerd, o.a. in Elst GLD[/quote]

Hoi Bas,

Ik rijd meestal met A3 of B2 mee op dinsdag. Zondag pas een paar keer keer meegereden, maar is ook erg goed bevallen. Ik zal deze week eens naar het lidmaatschap kijken. Trainingsweekend in de ardennen lijkt me ook niet verkeerd met het oog op meer training.

Plaats reactie