Nieuwe WT leden

Hier plaatsen van nieuwsberichten voor op de site.
Plaats reactie
harrebas
Carbon Racefiets
Fiets: Wilier Cento1AIR

Nieuwe WT leden

Bericht door harrebas » do 24 maart 2011 20:41

De afgelopen tijd is WT flink gegroeid. Inmiddels hebben we alweer 5576 leden. De meeste nieuwelingen blijken afkomstig te zijn uit Rusland, China, Polen, Barbados en andere apenlanden. En al deze mensen hebben stuk voor stuk nog een leuke eigen website die nier zo veel met fietsen te maken heeft. Erg leuk, maar posten ho maar. Wordt het niet eens tijd voor de moderators om de bezem door het ledenbestand te halen want hier zit niemand op te achten.
Plannen 2017: 20/25-5 Tour de Kärnten, 2-7 Marmotte Alps, 27-8 Marmotte Pyrenees(more to come)

Metor
Moderator
Fiets: Scott Addict; Viner
CTWT-lid: Ja

Re: Nieuwe WT leden

Bericht door Metor » do 24 maart 2011 20:46

Dit gebeurd met regelmaat. Al moeten we dan altijd nog opletten. Een aantal leden hebben ook bijzondere namen en posten ook eigenlijk niet (sommige CTWT leden bijvoorbeeld). Dus dit wordt dan voorzichtig gedaan.
Als het goed is heeft niemand (behalve de mods) er toch last van?

harrebas
Carbon Racefiets
Fiets: Wilier Cento1AIR

Bericht door harrebas » do 24 maart 2011 21:00

Metor schreef:Dit gebeurd met regelmaat. Al moeten we dan altijd nog opletten. Een aantal leden hebben ook bijzondere namen en posten ook eigenlijk niet (sommige CTWT leden bijvoorbeeld). Dus dit wordt dan voorzichtig gedaan.
Dat is ook wel zo, behalve bij de lijst met jarigen. Elke dag blijken er zoveel nieuwe vrienden jarig dat de echte leden ondersneeuwen.
Volgens mij kunnen de leden uit exotische landen met een website sowieso opgeruimd worden.
Plannen 2017: 20/25-5 Tour de Kärnten, 2-7 Marmotte Alps, 27-8 Marmotte Pyrenees(more to come)

Mac944
Carbon Racefiets
Fiets: Canyon Ultimate CF
Contacteer:

Bericht door Mac944 » do 24 maart 2011 21:18

harrebas schreef:
Metor schreef:Dit gebeurd met regelmaat. Al moeten we dan altijd nog opletten. Een aantal leden hebben ook bijzondere namen en posten ook eigenlijk niet (sommige CTWT leden bijvoorbeeld). Dus dit wordt dan voorzichtig gedaan.
Dat is ook wel zo, behalve bij de lijst met jarigen. Elke dag blijken er zoveel nieuwe vrienden jarig dat de echte leden ondersneeuwen.
Volgens mij kunnen de leden uit exotische landen met een website sowieso opgeruimd worden.
Hebben we niet zo´n moeilijk woord wat nieuwe leden moeten intikken voordat ze zich kunnen registeren? Op zich stoor ik me er niet aan en ik kan me voorstellen dat het nogal wat werk is om alle bs eruit te filteren voor de hh moderatoren, maar het lijkt me dat hier wel software voor te vinden is. WT is niet het enige forum met dit probleem.

Rob T
Prince of Spain
Fiets: PITON Scuro RS
Contacteer:

Bericht door Rob T » do 24 maart 2011 21:27

Mac944 schreef:
harrebas schreef:
Hebben we niet zo´n moeilijk woord wat nieuwe leden moeten intikken voordat ze zich kunnen registeren? Op zich stoor ik me er niet aan en ik kan me voorstellen dat het nogal wat werk is om alle bs eruit te filteren voor de hh moderatoren, maar het lijkt me dat hier wel software voor te vinden is. WT is niet het enige forum met dit probleem.
Alle nieuwe leden moeten door hetzelfde heen. Snap ook niet dat ze wel kunnen posten. Zit een stukje programmatuur achter die goed weet hoe een BBBPhP forum in elkaar zit.

Probleem met zomaar deleten is dat er ook wt-ers gedelete worden,. Er zijn een aantal wt-ers die alleen maar meelezen, niets posten maar wel bijv de trainingsmodule gebruiken. En dan zijn zij alles kwijt.
The mighty hand of vengeance, sent down to strike the unroadworthy!

Tazzy
Carbon Racefiets
Fiets: Koga GranRunner
Contacteer:

Bericht door Tazzy » wo 30 maart 2011 18:06

Ga zo even in zitten rommelen in een lokale PHPbb3 install voor antispam tooling.
Moet even kijken hoe of wat want wil eigenlijk ook de nodige software upgrade een keer proefdraaien.
Heb alleen op mijn werk (avond/nachtdienst nu) even geen WT backups enzo
As elegant as an elephant

Harm Jan
Carbon Racefiets
Fiets: Cube Peloton
Contacteer:

Bericht door Harm Jan » vr 08 april 2011 08:51

Tazzy schreef:Ga zo even in zitten rommelen in een lokale PHPbb3 install voor antispam tooling.
Moet even kijken hoe of wat want wil eigenlijk ook de nodige software upgrade een keer proefdraaien.
Heb je wel de nieuwste versie van PHPbb? Dat scheelt vaak al een hoop rommel. Verder moet je genoeg anti-spambots toevoegen die voorkomen dat er uberhaupt leden aanmelden zonder dat je het door hebt.
Be someone who makes you happy.

Tim
Carbon Racefiets
Fiets: Cento1/Scott CR1pro
Contacteer:

Bericht door Tim » vr 08 april 2011 09:49

Harm Jan schreef:
Tazzy schreef:Ga zo even in zitten rommelen in een lokale PHPbb3 install voor antispam tooling.
Heb je wel de nieuwste versie van PHPbb? Dat scheelt vaak al een hoop rommel. Verder moet je genoeg anti-spambots toevoegen die voorkomen dat er uberhaupt leden aanmelden zonder dat je het door hebt.
Ik lees hier een nieuwe/extra forum moderator/ontwikkelaar etc!!! :oke:

Harm Jan
Carbon Racefiets
Fiets: Cube Peloton
Contacteer:

Bericht door Harm Jan » di 12 april 2011 12:02

Tim schreef:
Harm Jan schreef:
Ik lees hier een nieuwe/extra forum moderator/ontwikkelaar etc!!! :oke:
Haha ik lees dat helemaal niet. Ik zat er toen niet boven op, echter wel veel meegekregen. Je moet altijd back uppen en je gaat het nooit 100% tegen.
Be someone who makes you happy.

Plaats reactie