Zwift CTWT Ride | Vrijdagavond 20:30

Alles over training, schemas, zones. Wat moet je wel en wat kan je beter niet eten.
Pino
Carbon Racefiets
CTWT-lid: Ja

Re: Zwift CTWT Ride | Vrijdagavond 20:30

Bericht door Pino » di 12 april 2016 21:06

Zondag nog een beetje in de benen (wielrennerssmoesje). Vanavond eindelijk eens goed weg en dus na 1 rondje helemaal stuk. Word ik op sleeptouw genomen door GoodRiddance en dan moet je dus door. Dat ging niet vanzelf.
Donderdag zal dus wel weer niet best zijn.
Afbeelding

GoodRiddance
Carbon Racefiets
Fiets: Fondriest TF3

Bericht door GoodRiddance » di 12 april 2016 21:49

lol.

Ik was aan het cruisen. Nog niet helemaal hersteld van mijn hoestbuien dus wilde ik geen hoge intensiteit doen. Omdat je zo eenzaam en alleen reed, heb ik even gekeken hoe het ging en dat was redelijk. Zo dus maar even doorgehobbeld, ik wilde je eigenlijk naar die man voor je rijden maar bij de klim was de koek op, geloof ik ;-). Zonde, want we zaten op een seconde of 2.

Toen ik een hoestbui kreeg, ben ik maar weer heel rustig aan gaan doen. Hopelijk ben ik een dezer dagen weer vrij van hoestbuien want het is enorm irritant om zo een stuk van het seizoen te missen.

Overigens kun je beter vrouw zijn op een fiets. Mijn vriendin reed vanavond een rondje en met krap meer dan 2 watt/kg mocht ze de Epic KOM trui aan doen :roll: :oke:.

Pino
Carbon Racefiets

Bericht door Pino » di 12 april 2016 22:38

Er zaten er paar voor me die ik niet uit weelde had moeten laten gaan. Denk dat ik donderdag maar eens oversla. Mijn herstel lijkt toch wat minder snel te gaan dan 25 jaar geleden. Leuk een heel luxe knecht te hebben mogen misbruiken!
Afbeelding

Plaats reactie