Rond Om De Graaf

Heb je een wedstrijd gereden of heb je uitslagen van wedstrijden die gereden zijn, plaats dat dan hier.
Plaats reactie
Ace
Carbon Racefiets

Rond Om De Graaf

Bericht door Ace » zo 10 april 2016 21:26

Ik heb een paar jaar met het idee gelopen om in 'mijn eigen dorp' weer eens een wielerronde nieuw leven in te blazen en dat is er in 2015 van gekomen. Het was een geweldige dag, impressies hiervan zijn te vinden op www.rondomdegraaf.nl.

Dit jaar staat de ronde weer op het programma op 13 augustus 2016 en waar we vorig jaar een amateurs/sportklasse combi hadden, rijden deze categorieën dit jaar apart.

De inschrijving is inmiddels geopend en aangezien we een max van 40 renners per categorie hebben, kan het zijn dat het in de komende weken reeds vol raakt. Ik zou het leuk vinden, als voorzitter van het organiserend comite, om ook wat CTWT-ers aan de start te hebben. Dus mocht je zin hebben in een sfeervolle ronde op een uniek parcours, schrijf je dan snel in!

Basje
Kinderfiets
Fiets: Canyon Roadlite

Re: Rond Om De Graaf

Bericht door Basje » ma 11 april 2016 07:24

Heb mij zojuist ingeschreven voor de Sportklasse! Enige is dat ik wel "undercover" rij in een Het Stadion-outfit, maar van binnen ook deels een CTWT'er ;)

Thierry le Brun
Prince of Spain
Fiets: Wilier,Giant,Stevens
CTWT-lid: Ja

Bericht door Thierry le Brun » ma 11 april 2016 07:27

Ace schreef:Ik heb een paar jaar met het idee gelopen om in 'mijn eigen dorp' weer eens een wielerronde nieuw leven in te blazen en dat is er in 2015 van gekomen. Het was een geweldige dag, impressies hiervan zijn te vinden op http://www.rondomdegraaf.nl.

Dit jaar staat de ronde weer op het programma op 13 augustus 2016 en waar we vorig jaar een amateurs/sportklasse combi hadden, rijden deze categorieën dit jaar apart.

De inschrijving is inmiddels geopend en aangezien we een max van 40 renners per categorie hebben, kan het zijn dat het in de komende weken reeds vol raakt. Ik zou het leuk vinden, als voorzitter van het organiserend comite, om ook wat CTWT-ers aan de start te hebben. Dus mocht je zin hebben in een sfeervolle ronde op een uniek parcours, schrijf je dan snel in!

verplichte kost dus voor de zichzelf respecterende CTWT wedstrijdrijder.
trainen doe ik zelden, fietsen des te meer

indobesar
Aluminium Racefiets
Fiets: Allez | Colnago CX

Bericht door indobesar » ma 11 april 2016 09:06

Ace schreef:Ik heb een paar jaar met het idee gelopen om in 'mijn eigen dorp' weer eens een wielerronde nieuw leven in te blazen en dat is er in 2015 van gekomen. Het was een geweldige dag, impressies hiervan zijn te vinden op http://www.rondomdegraaf.nl.

Mooi initiatief. Wellicht ook even onder de aandacht brengen in het "CTWT koers van de maand" topic?
"Eerst het bordje van een ander leegeten."

Ace
Carbon Racefiets

Bericht door Ace » ma 11 april 2016 11:41

Zie net dat heer Le Brun dit reeds gedaan heeft, waarvoor mijn grote dank!

pesah
Aluminium Racefiets
Fiets: Een mooie

Bericht door pesah » ma 11 april 2016 14:34

Shit, helaas heb ik dan een wedstrijd voor de SforZ MTB marathon competitie en kan er niet bij zijn.

Iig heel veel plezier en succes met de organisatie!

Jan Willem
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Jan Willem » di 26 juli 2016 12:31

Ace hoe gaat het met de organisatie? Lopen de aanmeldingen al?

http://www.knwu.nl/wegwielrennen/wedstr ... ent/110510

Ace
Carbon Racefiets

Bericht door Ace » di 26 juli 2016 14:42

Druk, maar goed! Zie www.rondomdegraaf.nl voor de laatste info (al moet ik vanavond nodig weer wat updaten).

Amateurs zit met 40 man vol (al kan er natuurlijk nog wat afvallen, dus hou het in de gaten) en bij de Sportklasse nog 5 plekjes vrij!

Jan Willem
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Jan Willem » di 26 juli 2016 15:08

Ace schreef:Druk, maar goed! Zie http://www.rondomdegraaf.nl voor de laatste info (al moet ik vanavond nodig weer wat updaten).

Amateurs zit met 40 man vol (al kan er natuurlijk nog wat afvallen, dus hou het in de gaten) en bij de Sportklasse nog 5 plekjes vrij!
oh dan moeten de CTWTers snel zijn willen ze er bij zijn!

Ace
Carbon Racefiets

Bericht door Ace » wo 27 juli 2016 09:50

Jan Willem schreef:
Ace schreef:Druk, maar goed! Zie http://www.rondomdegraaf.nl voor de laatste info (al moet ik vanavond nodig weer wat updaten).

oh dan moeten de CTWTers snel zijn willen ze er bij zijn!
Yep! Wie staan inmiddels eigenlijk ingeschreven? Ik ken niet iedereen bij echte naam :)

Basje
Kinderfiets

Bericht door Basje » wo 27 juli 2016 12:07

Ik sta bij de Sportklasse aangemeld.

GoodRiddance
Carbon Racefiets
Fiets: Fondriest TF3

Bericht door GoodRiddance » wo 27 juli 2016 12:24

Moi bij de amateurs.

Ace
Carbon Racefiets

Bericht door Ace » vr 29 juli 2016 08:54

Leuk! Ontmoeten we elkaar dan. Metor staat er ook op bij de Sportklasse, zag ik al.

Jan Willem
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Jan Willem » vr 29 juli 2016 09:29

:oke: Mooi!

Ace
Carbon Racefiets

Bericht door Ace » wo 10 augustus 2016 10:19

Nog 3 daagjes.... :) Welke CTWT-er kan ik opschrijven voor het podium? Heb bij Unibet al wat gokjes gewaagd op winnaars, maar wie weet kunnen jullie me nog overtuigen wat extra in te zetten. Zie hier de deelnemerslijst: http://www.rondomdegraaf.nl/wielerronde/deelnemers/

GoodRiddance
Carbon Racefiets

Bericht door GoodRiddance » wo 10 augustus 2016 10:43

Ik kan je alleen garanderen dat ik voor CTWT exposure zorg. Iedereen die het peloton nakijkt, ziet mij in het laatste wiel zitten. :lol:

Basje
Kinderfiets

Bericht door Basje » wo 10 augustus 2016 15:03

Altijd afwachten op zulke kleine rondjes, maar de vorm is op dit moment niet verkeerd... Gisteren in de kopgroep op de NEB, met 4 anderen, 44,3 gemiddeld gereden in de koers https://www.strava.com/activities/670300502 (moet mn eigen rit nog uploaden). Helaas werd de koers wegens een valpartij eerder gestopt, waardoor we niet hebben mogen afsprinten. Maar dat had ik ook niet gewonnen.

Ben benieuwd naar het rondje, zal dringen worden om bij de eerste 10 te rijden en daardoor op een mooi tempo de bochten te kunnen ronden. Ken weinig namen op de startlijst, wie zijn de namen + rugnummers om in de gaten te houden?

PrinceHeerlijk
Carbon Racefiets
Fiets: C60/Allez Smartweld

Bericht door PrinceHeerlijk » wo 10 augustus 2016 16:23

Ace schreef:Nog 3 daagjes.... :) Welke CTWT-er kan ik opschrijven voor het podium? Heb bij Unibet al wat gokjes gewaagd op winnaars, maar wie weet kunnen jullie me nog overtuigen wat extra in te zetten. Zie hier de deelnemerslijst: http://www.rondomdegraaf.nl/wielerronde/deelnemers/
Ik zou mijn geld op Gerard Kooistra zetten, reed goed hier in Alblasserdam.
Als je niet kunt uitblinken door talent, moet je door inspanning triomferen.

ChrisN
Huis-, tuin- en keukenfiets

Bericht door ChrisN » wo 10 augustus 2016 19:45

Waren er nog CTWT'ers nodig qua publiek?

Ace
Carbon Racefiets

Bericht door Ace » do 11 augustus 2016 08:54

GoodRiddance schreef:Ik kan je alleen garanderen dat ik voor CTWT exposure zorg. Iedereen die het peloton nakijkt, ziet mij in het laatste wiel zitten. :lol:
Staat wel mooi veld bij de Amateurs! Erik Dekker gisteren gesproken en die komt ook :) Altijd leuk voor het publiek.

@Basje en Princeheerlijk: Gerard Kooistra kan inderdaad gruwelijk hard rijden, maar is wel een renner die de hele wedstrijd op kop rijdt, behalve de laatste ronde ;) Ik zet mijn geld op Harmen Brandwijk, die overigens tweede werd in Alblasserdam. Verder staan er voor mij veel onbekende namen bij de Sportklasse bij, dus ik kan het niet goed inschatten. Bij de Amateurs ken ik er veel, maar daar kan er ik er zo 15 opnoemen die kunnen winnen. Kortom, iedereen maar in de gaten houden :D

@ChrisN: uiteraard! We verwachten een mooie opkomst qua publiek, mede door de randactiviteiten die we organiseren en het voorspelde goede weer.

MrAnMo
Huis-, tuin- en keukenfiets
Fiets: Stevens Aspin
Contacteer:

Bericht door MrAnMo » do 11 augustus 2016 17:25

Ik zie bij de amateurs heel wat goede namen van uit mijn regio. Vooral de mannen van Team v.d. Vliet recreatie rijden erg hard, ook van de Spartaan zitten er een paar zeer goede mannen tussen en WWV heeft ook een paar ritte kapers gestuurd. Het zal dus wel hard gaan door die mannen.
Ik faal niet, het is hoogstens een manier waarop het ook niet werkt.

GoodRiddance
Carbon Racefiets

Bericht door GoodRiddance » vr 12 augustus 2016 19:09

Ik heb me helaas moeten afmelden... Gisteren kwam mijn crank los van de fiets en vandaag heb ik elke 30 kilometer dat kreng opnieuw vast moeten zetten omdat er dan weer speling op kwam.

Geen idee wat er mis mee is, op het oog zie ik niets. Die moet ik dus eerst even laten nakijken.

Plaats reactie