Trainingswedstrijden

Heb je een wedstrijd gereden of heb je uitslagen van wedstrijden die gereden zijn, plaats dat dan hier.
Plaats reactie
alstro
Carbon Racefiets
Fiets: Felt
Contacteer:

Bericht door alstro » za 14 april 2007 22:21

who cares schreef:
alstro schreef:
Ik pas even, mag woensdag weer :wink:
Dus je zakt niet af naar het Brabantse . Jammer.
Nou de plannen zijn idd wat anders geworden, agr en kbk zijn toegevoegd en om nu 4 weekenden achter elkaar weg te gaan richting het zuiden zal denk ik op grote bezwaren van het thuisfront stuiten.
Vind het ook jammer, had wel zin om te komen. Lekker lang parcours :wink:
Maar het jaar is nog niet om.
Woensdag sta ik aan de start in Dronten.
Laatst gewijzigd door alstro op za 14 april 2007 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.

who cares
Prince of Spain
Fiets: Ridley Noah Fast ESP
CTWT-lid: Ja

Bericht door who cares » za 14 april 2007 22:26

alstro schreef:
Nou de plannen zijn idd wat anders geworden, agr en kbk zijn toegevoegd en om nu 4 weekenden achter elkaar weg te gaan richting het zuiden zal thuis denk ik op grote bezwaren van het thuisfront stuiten.
Vind het ook jammer, had wel zin om te komen. Lekker lang parcours :wink:
Maar het jaar is nog niet om.
Woensdag sta ik aan de start in Dronten.
In Oktober kun je hetzelfde parkoers berijden.
It ain't what you do it's the way that you do it.

Afbeelding

Rob T
Prince of Spain
Fiets: PITON Scuro RS
Contacteer:

Bericht door Rob T » zo 15 april 2007 09:00

Daniel1975 schreef:Ik start om 15.00, Arno ook. RobT start bij de ouwe mannetjes rond 13.00.
:twisted: :twisted: Daantje uit 75, wanneer rijden wij weer een keertje samen :twisted: :twisted:
Afbeelding

Daniel1975
Carbon Racefiets
Fiets: Schuur vol....

Bericht door Daniel1975 » zo 15 april 2007 10:08

Rob T schreef:
Daniel1975 schreef:Ik start om 15.00, Arno ook. RobT start bij de ouwe mannetjes rond 13.00.
:twisted: :twisted: Daantje uit 75, wanneer rijden wij weer een keertje samen :twisted: :twisted:
Je had afgelopen maandag mee kunnen rijden tijdens de CC.....
Op de Kluis wordt er toch niet echt gekoerst met een finish? Want daar kom ik binnenkort ook wel een keer heen.
2009: Genieten op de fiets!!! Toeren, cyclo's en marathonnen!

Daniel1975
Carbon Racefiets

Bericht door Daniel1975 » ma 23 april 2007 20:37

Vanavond uurtje + 3 ronden wezen spelen bij De Mol. Het ging eigenlijk best lekker, maar dat wist ik vooraf. Bij De Mol wordt er niet explosief gereden zoals bij WWV of De Coureur, maar meer constante tempo´s.
Wel bewust vanaf het begin voorin meegereden en vrijwel elke ontsnapping mee geprobeerd te pakken. Ook de uiteindelijke grote ontsnapping meegesprongen en de laatste 15 min lekker meegedraaid. 3 ronden voor het einde geprobeerd uit deze groep weg te springen maar er kwam niemand echt mee. In de een na laatste ronde zat ik even niet op te letten en toen spring er iemand weg waar ik net niet meer aan kon pikken. Toen in een zetel naar de laatste 200m meegereden in de groep waar ik er finaal werd afgesprint. Zal wel iets van een 15e-20e stek ofzo zijn.
Vooraf BigM nog even gezien en achteraf PFW.
Donderdag nog naar WWV en dan zaterdag en maandag criterium.

Rob T
Prince of Spain
Fiets: PITON Scuro RS
Contacteer:

Bericht door Rob T » ma 23 april 2007 21:57

Daniel1975 schreef:
Rob T schreef:
Je had afgelopen maandag mee kunnen rijden tijdens de CC.....
Op de Kluis wordt er toch niet echt gekoerst met een finish? Want daar kom ik binnenkort ook wel een keer heen.
Op de kluis is geen finishlijn, het is geen koers. Het is een rondje van 10km waar op di en do tussen 18:00 en 20:00 tussen de 100 en 150 man/vrouw (op mooie avonden) komen trainen. En dat lijkt op koersen, geen constante snelheid, lekker hard. Gem per rondje altijd 41+.

Gezelschap is een mengeling van padden t/m (semi/oud)profs.
Afbeelding

PFW
Moderator
Fiets: Scott AFD Team Issue
Contacteer:

Bericht door PFW » di 24 april 2007 07:37

Daniel1975 schreef: Vooraf BigM nog even gezien en achteraf PFW.
En Razorblade was er ook.

martijn
Carbon Racefiets
Fiets: Scott Addict R4

Bericht door martijn » di 24 april 2007 08:42

PFW schreef:
Clubgenoot Bert blijft korte klasseringen rijden trouwens. Die kan de maandagcompetitie nog gaan winnen, zeker als wij hem een beetje gaan helpen.

PFW
Moderator
Fiets: Scott AFD Team Issue
Contacteer:

Bericht door PFW » di 24 april 2007 09:02

martijn schreef:
PFW schreef:
Clubgenoot Bert blijft korte klasseringen rijden trouwens. Die kan de maandagcompetitie nog gaan winnen, zeker als wij hem een beetje gaan helpen.

Sowiezo wel gezellig ook, wat meer rood/wit/blauw.

@Daniel
De sprint ging ook wel behoorlijk snel geloof ik, 66/67 km/h.

RazorBlade
Carbon Racefiets
Fiets: VT 850, Concorde
Contacteer:

Bericht door RazorBlade » di 24 april 2007 14:55

Daniel1975 schreef:Vanavond uurtje + 3 ronden wezen spelen bij De Mol. Het ging eigenlijk best lekker, maar dat wist ik vooraf. Bij De Mol wordt er niet explosief gereden zoals bij WWV of De Coureur, maar meer constante tempo´s.
Wel bewust vanaf het begin voorin meegereden en vrijwel elke ontsnapping mee geprobeerd te pakken. Ook de uiteindelijke grote ontsnapping meegesprongen en de laatste 15 min lekker meegedraaid. 3 ronden voor het einde geprobeerd uit deze groep weg te springen maar er kwam niemand echt mee. In de een na laatste ronde zat ik even niet op te letten en toen spring er iemand weg waar ik net niet meer aan kon pikken. Toen in een zetel naar de laatste 200m meegereden in de groep waar ik er finaal werd afgesprint. Zal wel iets van een 15e-20e stek ofzo zijn.
Vooraf BigM nog even gezien en achteraf PFW.
Donderdag nog naar WWV en dan zaterdag en maandag criterium.
Daniel, veldrijden begint pas in oktober bij de Mol.. :) Helaas zat ik eerste instantie niet in de kopgroep maar heb later dat gaatje dichtgereden.. oef.. gefinished als 14e

Kom eens op een dinsdag of donderdag. Dan wordt er harder gereden en meer interval en anderhalf uur.

Daniel1975
Carbon Racefiets

Bericht door Daniel1975 » di 24 april 2007 15:08

Ik was nu bewust op maandag gegaan hoor. Voor intervallen kan ik net zo goed naar De Coureur gaan. Rijden ook A's en Conti's mee.

Daniel1975
Carbon Racefiets

Bericht door Daniel1975 » di 24 april 2007 20:23

Net Polar uitgelezen, toch 41,5 gemiddeld gisteren. Had niet het gevoel dat het zo hard ging.

BigM
Aluminium Racefiets
Fiets: Look 595 ultra

Bericht door BigM » wo 25 april 2007 08:38

ja ik was maandag bij de mol maar werd kort naar de start gebeld met het bericht dat mijn moeder erg slecht lag , ze is diezelfde nacht overleden

maar ik kom het wel een keer overdoen

magrev
Kinderzitje

Bericht door magrev » wo 25 april 2007 08:38

Donderdag nog naar WWV en dan zaterdag en maandag criterium.[/quote]

Just curious..., maar waar ga je zaterdag rijden dan??

DeRosa
Carbon Racefiets

Bericht door DeRosa » wo 25 april 2007 08:59

BigM schreef:ja ik was maandag bij de mol maar werd kort naar de start gebeld met het bericht dat mijn moeder erg slecht lag , ze is diezelfde nacht overleden
Gecondoleerd.

Bruco
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Bruco » wo 25 april 2007 10:08

DeRosa schreef:
BigM schreef:ja ik was maandag bij de mol maar werd kort naar de start gebeld met het bericht dat mijn moeder erg slecht lag , ze is diezelfde nacht overleden
Gecondoleerd.
Daar sluit ik mij bij aan. Weet verder ook niet zo goed wat te zeggen... Sterkte.

Natalie
Kinderfiets

Bericht door Natalie » wo 25 april 2007 21:18

Nou ik heb vanavond mee gedaan op de bollenstreek maar dat ging behoorlijk hard door de aanwezigheid van sebastian langeveld. Ik heb renners horen zeggen dat het tegen de 60 ging. En heel veel renners waren wel aan het mopperen want er moesten er een hoop door de snelheid af. Het ging mij ook allemaal te hard en ik heb 2 keer moeten laten gaan maar volgende week weer proberen.

PS BigM gecondoleerd

Daniel1975
Carbon Racefiets

Bericht door Daniel1975 » wo 25 april 2007 21:22

magrev schreef:Donderdag nog naar WWV en dan zaterdag en maandag criterium.
Just curious..., maar waar ga je zaterdag rijden dan??[/quote]
s Heerenhoek, vlakbij Goes.

Jort
Aluminium Racefiets
Fiets: Sensa

Bericht door Jort » za 02 juni 2007 17:42

Verplaatst....

Ronald
Carbon Racefiets
Fiets: Cannondale Supersix
Contacteer:

Re: Trainingswedstrijden

Bericht door Ronald » zo 15 juli 2007 21:59

ik zag afgelopen zaterdag dat er een trainingswedstrijdje was op sloten. Gaat dat de hele zomer door? Die website heeft een handige agenda-functie maar daar word je niet wijzer van.

Wie gaat daar nog wel eens heen? Ik wil het de eerste keer proberen bij de trimmers.

alstro
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door alstro » zo 15 juli 2007 22:05

Ronald schreef:ik zag afgelopen zaterdag dat er een trainingswedstrijdje was op sloten. Gaat dat de hele zomer door? Die website heeft een handige agenda-functie maar daar word je niet wijzer van.

Wie gaat daar nog wel eens heen? Ik wil het de eerste keer proberen bij de trimmers.
Zaterdag heb ik ook wel zin om te gaan.

Ronald
Carbon Racefiets
Fiets: Cannondale Supersix
Contacteer:

Bericht door Ronald » zo 15 juli 2007 22:12

a.s. zaterdag staar er nog iets in de huisagenda wat ik nader moet onderzoeken. De week erna kan ik sowieso. Maar ik neem aan dat jij dan bij de echte mannen om 15.00 uur wil starten (?)

alstro
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door alstro » zo 15 juli 2007 22:27

Ronald schreef:a.s. zaterdag staar er nog iets in de huisagenda wat ik nader moet onderzoeken. De week erna kan ik sowieso. Maar ik neem aan dat jij dan bij de echte mannen om 15.00 uur wil starten (?)
Ik haal 13:00 sowieso niet, nu zaterdag lukt wel. De week erna moeten we een paar Duitsers een lesje klimmen geven. Swoonclassic hét hoogtepunt deze zomer

Veeteetje
Carbon Racefiets
Fiets: Cannondale Super Six

Bericht door Veeteetje » ma 16 juli 2007 11:22

Ronald schreef:ik zag afgelopen zaterdag dat er een trainingswedstrijdje was op sloten. Gaat dat de hele zomer door? Die website heeft een handige agenda-functie maar daar word je niet wijzer van.

Gaat de hele zomer door, tot eind september geloof ik.
"Hij die tegen de stroom inzwemt, komt bij de bron,
hij die met de stroom meegaat, verdwijnt in zee"

Duchenne Heroes check http://www.riding4life.nl
Afbeelding

Ongeschoren
Kinderzitje
Fiets: TREK Alu

Re: Trainingswedstrijden Sloten

Bericht door Ongeschoren » di 24 juli 2007 13:30

De wedstrijden op Sloten gaan idd. de hele zomer door. Laatste tijd wat heisa geweest door de rijstijl van bepaalde 'krabbers' - types die bijv. in de laatste ronde op volle snelheid omkijken en hun stuur meetrekken of zich voor een premiesprintje van links naar rechts over de weg gooien. Voorts is ontsnappen erg leuk (ben geen echte sprinter) maar probeer nog maar 'ns een groepje te vinden waarvan iedereen meewerkt...da's moeilijker dan winnen. Verder erg lollig hoor; het is het makkelijkste rondje van Nederland en bij de Trimmers wordt eigenlijk nooit iemand gelost (niet dat ik weet in ieder geval).

Ben trouwens nieuw hier. Werd er afgelopen weekend letterlijk voor 't eerst in tien jaar genadeloos afgereden op de Amerongse, en dat zal mij niet nog een keer overkomen! Hoop ik :-) Vroeger A amateur van 60 kg met hekel aan polderwegen bij tegenwind, tegenwoordig streberige toerder met 12 kilo extra bagage, bewust ongeschoren benen en hekel aan polderwegen bij tegenwind. Dus doe ik de Ronde Hoep nog maar 's n keer.

Plaats reactie