Trainingswedstrijden

Heb je een wedstrijd gereden of heb je uitslagen van wedstrijden die gereden zijn, plaats dat dan hier.
Plaats reactie
Bruco
Carbon Racefiets
Contacteer:

Re: Trainingswedstrijden

Bericht door Bruco » ma 10 maart 2008 18:17

Terug richting topic:

Vorm is net als geld: als je 't hebt, laat je 't rollen.

Of zoiets.

;-)

Alexander
Prince of Spain
Fiets: Bianchi Via Nirone
CTWT-lid: Ja

Bericht door Alexander » ma 10 maart 2008 18:18

pinarello schreef:Dat is mooi dat je van een vleugje humor houd: als je idd net zoveel geld had als dat andere had je nu je eigen profploeg kunnen financieren :D
Met zoveel geld kun je diverse profs inhuren voor een privewedstrijdje en dit dan door Steven Spielberg zo laten regiseren dat je een werkelijke suprematie laat zien en al die gelouterde profs dan dubbelt, inpakt en opstuurt, en ze dan nog zoveel geld toegeeft dat ze niet eens over gaan klagen hoe ze te kijk gezet worden.

canyonman
Alu Racefiets met Carbon achtervork
Fiets: Simplon Pavo

Bericht door canyonman » ma 10 maart 2008 18:19

pinarello schreef:Dat is mooi dat je van een vleugje humor houd: als je idd net zoveel geld had als dat andere had je nu je eigen profploeg kunnen financieren :D
Waarom zelf financieren als een ander dat voor je doet???
you can do it!

Metor
Moderator
Fiets: Scott Addict; Viner

Bericht door Metor » ma 10 maart 2008 18:20

Alexander schreef:
Met zoveel geld kun je diverse profs inhuren voor een privewedstrijdje en dit dan door Steven Spielberg zo laten regiseren dat je een werkelijke suprematie laat zien en al die gelouterde profs dan dubbelt, inpakt en opstuurt, en ze dan nog zoveel geld toegeeft dat ze niet eens over gaan klagen hoe ze te kijk gezet worden.
Maar dan is het hele effect van de training weg :roll:

Rob T
Prince of Spain
Fiets: PITON Scuro RS
Contacteer:

Bericht door Rob T » ma 10 maart 2008 18:59

Moeilijke discussie maken jullie er van (SF, CanyonMan, Alexander, Pinarello, Coulthart).

Zorg dat het niet (verder) uit de hand gaat gaat lopen, ik heb geen zin om in te grijpen.

SF kan gewoon erg hard fietsen. Mag je dan een beetje arrogant zijn? denk het wel, is niets mis mee.
Trainingswedstrijden zijn ook wedstrijden, dat zeggen we vaker. Dus mag daar hard gereden worden. Het leuke van een trainingswedstrijd is dat je in dat geval gewoon hard mee mag rijden totdat je niet meer kunt, dat is een goede training, zodat je bij de "echte" wedstrijden genoeg hebt opgebouwd om bijv goed te kunnen volgen.

Wat er na de koers gezegd is, daar kan ik geen oordeel over geven. Is een zaak tussen Coulthart en SF.

Eenieder mag mee discuseren, dus graag geen opmerkingen meer dat iemand zijn mond moet houden (de opmerking over de sticker bij de juf kan nog als grappig gezien worden).

Blijft over een stukje respect naar elkaar. En daar zou SF wat meer van mogen tonen. maar ook anderen, die dat meestal wel tonen (en hebben) laten het hier een beetje lopen.

HenkP
Carbon Racefiets
Fiets: Bianchi Oltre
Contacteer:

Bericht door HenkP » ma 10 maart 2008 19:49

@Rob T: je hebt gelijk :oke:

Pino
Carbon Racefiets

Bericht door Pino » ma 10 maart 2008 22:59

Voor hard rijden heb je vooral kwalitatief en kwantitatief geweldige spiercellen nodig.
Enige positieve correlatie met de hoeveelheid grijze cellen is echter nooit aangetoond.

(bij mij is gebrek aan de eerste soort aantoonbaar, gebrek aan de tweede uiterst waarschijnlijk)
Afbeelding

Ronald
Carbon Racefiets
Fiets: Cannondale Supersix
Contacteer:

Bericht door Ronald » ma 10 maart 2008 23:01

Als ik dit topic lees moet ik enorm aan Jeroen Blijlevens denken. Ik weet ook niet waarom.

Noontje
Carbon Racefiets
Fiets: Alan Race max

Bericht door Noontje » di 11 maart 2008 07:59

Als je wat harder rijdt dan de gemiddelde fietser en je legt een keer de feiten op tafel wordt dat al snel als arrogant opgevat....Alles in het juiste perspectief plaatsen, zou misschien wel eens handig kunnen zijn.

Trainingswedstrijden mag een ieder voor zich invullen, als je bang bent om kapot gereden te worden omdat iemand anders zich zonodig wil testen dan moet je geen trainingswedstrijden gaan rijden.

En ik snap SF wel, met die magistrale eindsprint van hem, kan hij maar beter trainen op alleen rijden ;-) . Of hij heeft teveel naar een ploeggenoot geluisterd: "Sprinten is voor homo's. Dat is voor mensen die niet alleen weg kunnen rijden". :lol:
~ Like an eagle cuts through the air, no time for fear,
faith in his wings takes him there ~

a.k.a. Kritische stuiterbal

Ronald
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Ronald » di 11 maart 2008 09:13

Noontje schreef: "Sprinten is voor homo's. Dat is voor mensen die niet alleen weg kunnen rijden". :lol:
Nou, dat is idd een enorm grappige opmerking zeg, ik lach me helemaal ziek. :|

Alwin
Moderator
Fiets: Look 675
Contacteer:

Bericht door Alwin » di 11 maart 2008 09:24

Kom op hé. Gaan we nu op alle slakken zout leggen? Zo'n opmerking moet je natuurlijk vooral niet te letterlijk nemen.
Op naar de Velomediane!

Noontje
Carbon Racefiets
Fiets: Alan Race max

Bericht door Noontje » di 11 maart 2008 09:38

Ronald schreef:
Noontje schreef: "Sprinten is voor homo's. Dat is voor mensen die niet alleen weg kunnen rijden". :lol:
Nou, dat is idd een enorm grappige opmerking zeg, ik lach me helemaal ziek. :|
Alsjeblieft zeg.... Weet je wanneer die opmerking eruit kwam, toen de desbetreffende renner volgens de ploegleider niet goed genoeg zijn best deed met de sprints in de training en toen de opmerking kreeg dat hij op die manier niets zou winnen. Toen kreeg meneer de ploegleider bovenstaande opmerking te horen, IK kon hem wel waarderen :oke:
~ Like an eagle cuts through the air, no time for fear,
faith in his wings takes him there ~

a.k.a. Kritische stuiterbal

Ronald
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Ronald » di 11 maart 2008 09:47

laat maar (posting weggehaald)
Laatst gewijzigd door Ronald op di 11 maart 2008 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Bontempi
Carbon Racefiets

Bericht door Bontempi » di 11 maart 2008 10:49

Ronald schreef:Als ik dit topic lees moet ik enorm aan Jeroen Blijlevens denken. Ik weet ook niet waarom.
Als mededorpsgenoot van Jeroen en iemand die redelijk veel met hem gefietst heeft, snap ik deze helemaal niet :?: :?:

Super fast
Carbon Racefiets
Fiets: in ruste

Bericht door Super fast » di 11 maart 2008 11:12

Het enige waar ik aan kan denken is die finish van een Tour etappe eind jaren 90, waar Jeroen een tikje uitdeelde. Maar wat dat hiermee te maken heeft... :-?

Ronald
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Ronald » di 11 maart 2008 11:35

Super fast schreef:Het enige waar ik aan kan denken is die finish van een Tour etappe eind jaren 90, waar Jeroen een tikje uitdeelde. Maar wat dat hiermee te maken heeft... :-?
Nee, dat bedoelde ik zeker niet.

Was niet van plan het uit te leggen, maar laat ik het er maar op houden dat ik Jerommeke (mijn held toen) associeer met bravoure op de momenten dat ie sterk was. En dat mag best.

Bontempi
Carbon Racefiets

Bericht door Bontempi » di 11 maart 2008 11:36

Super fast schreef:Het enige waar ik aan kan denken is die finish van een Tour etappe eind jaren 90, waar Jeroen een tikje uitdeelde. Maar wat dat hiermee te maken heeft... :-?
oh, jij bedoeld dat vriendschappelijke tikje aan ik dacht Julich, die volgens Jeroen in de weg reed. Filmpje staat nog ergens op youtube, maar ik begrijp de link niet :-(

Ronald
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Ronald » di 11 maart 2008 11:49

Bontempi schreef: maar ik begrijp de link niet :-(
Dat hoeft ook niet want die is er niet (zie post erboven).

TiesT
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door TiesT » di 11 maart 2008 12:23

Ronald schreef:
Bontempi schreef: maar ik begrijp de link niet :-(
Dat hoeft ook niet want die is er niet (zie post erboven).
Waarom haal je Blijlevens er dan bij:S

Ik vergelijk SF toch ook niet met een Giraffe?. Waarom doe ik dat niet. Omdat SF in de verste verte nog niet op een giraffe lijkt :lol:

Voor degene die nog ff van blijlevens en zn tikje willen genieten:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=1
ForumpuberAfbeelding - LL-Coolface -

Rinus
Alu Racefiets met Carbon achtervork

Bericht door Rinus » di 11 maart 2008 12:34

TiesT schreef:Waarom haal je Blijlevens er dan bij:S

Ik vergelijk SF toch ook niet met een Giraffe?. Waarom doe ik dat niet. Omdat SF in de verste verte nog niet op een giraffe lijkt :lol:
Nou, als je echt heel goed kijkt....... :D ;-) ;-)(wink)

Bontempi
Carbon Racefiets

Bericht door Bontempi » di 11 maart 2008 13:02

Ronald schreef:

Was niet van plan het uit te leggen, maar laat ik het er maar op houden dat ik Jerommeke (mijn held toen) associeer met bravoure op de momenten dat ie sterk was. En dat mag best.
Geweldige sympathieke vent, die snel doorhad hoe hij met beperkte middelen er toch het maximale uit kon halen, wat hij ook gedaan heeft.

Rob T
Prince of Spain
Fiets: PITON Scuro RS
Contacteer:

Bericht door Rob T » di 11 maart 2008 13:17

Bontempi schreef:
Ronald schreef:

Geweldige sympathieke vent, die snel doorhad hoe hij met beperkte middelen er toch het maximale uit kon halen, wat hij ook gedaan heeft.
Nu gaan we vreselijk OFF-TOPIC. Maar ik ben het NIET met je eens, wat dat maximale betreft. Ik ben gek op sprinters maar nooit gek op Jeroen geweest. Ik heb er altijd erg veel moeite mee gehad dat Jeroen zo "gemakkelijk" een sprint kon laten lopen.

Metor
Moderator
Fiets: Scott Addict; Viner

Bericht door Metor » di 11 maart 2008 13:22

Dan On topic; waar zijn er binnenkort nog wat trainingswedstrijden?

Volgens mij lopen de meeste ten einde en begint langzaam het seizoen. Of heb ik het mis?

Pino
Carbon Racefiets

Bericht door Pino » di 11 maart 2008 13:39

Metor schreef:Dan On topic; waar zijn er binnenkort nog wat trainingswedstrijden?

Volgens mij lopen de meeste ten einde en begint langzaam het seizoen. Of heb ik het mis?
Met de zomertijd krijg je een overgang van trainingswedstrijden in het weekeind naar doordeweekse avondcompetities.
Bij de meeste clubs met een eigen parcours.
Afbeelding

Super fast
Carbon Racefiets
Fiets: in ruste

Bericht door Super fast » di 11 maart 2008 18:10

Enter is nog 1 week, dan is dat ook weer voorbij voor dit jaar. Midden Nederland competitie gaat nog 3 weken langer door. In april beginnen de criteriums weer een beetje op gang te komen.

Als 't zomertijd is kan je nog kiezen Marcel: OWC (dinsdag en donderdagavond) of de Stofwolk. :oke:

Plaats reactie