Heuvels

Heb je een leuke route, je wilt ergens gaan rijden en je weet niet waar de leuke plekjes zijn?
Plaats reactie
keesjansman
Kinderzitje
Fiets: Cannondale

Heuvels

Bericht door keesjansman » vr 25 november 2016 14:30

Hallo, laatst zag ik dat één van de medegebruikers opzoek was naar informatie over heuvels om te fietsen, man woonde zelf in Groningen.............
nou wou ik daar op reageren maar kan het onderwerp niet meer terug vinden. Dus bij deze staat hier wel wat bruikbare informatie denk ik over de Vaalse Berg enzo: fietstocht Limburg

Bij voorbaat dank voor het delen.

Proeme
Aluminium Racefiets
CTWT-lid: Ja

Re: Heuvels

Bericht door Proeme » vr 25 november 2016 16:16

Dat was mijn topic. Dank voor je reactie, ga ik even bekijken. Limburg is wel wat te ver om op 1 dag heen en weer te gaan...

wist je dat er rechtsboven een knopje "zoeken" zit?

Jan Willem
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Jan Willem » vr 25 november 2016 16:25

Als je naar Limburg zou gaan voor de heuvels vanuit Groningen kan je bijna net zo goed naar het Harz gebergte in Duitsland rijden. Kan je serieus klimmen.

Dichterbij is het Tecklenburger Wald

harrebas
Carbon Racefiets
Fiets: Wilier Cento1AIR

Bericht door harrebas » vr 25 november 2016 18:02

Proeme schreef:Limburg is wel wat te ver om op 1 dag heen en weer te gaan...
Als je dit nou heel vaak zegt kom je er nooit. Je kunt ook zeggen: "Ik sta om half 6 op, dan zit ik om 6 uur in de auto en ben om 9 uur in Valkenburg. Fiets prepareren en om half 10 ga ik rijden tot half 6. Dan rijden we om 6 uur weer naar Groningen en ben ik om 9 uur 's avonds weer thuis. Kost me een hele dag maar dan heb ik wel heerlijk gefietst." Het is maar hoe je er tegenaan wil kijken. Een beetje vroeg opstaan en lange autoritten horen wel een beetje bij het fietsleven.
Plannen 2017: 20/25-5 Tour de Kärnten, 2-7 Marmotte Alps, 27-8 Marmotte Pyrenees(more to come)

harrebas
Carbon Racefiets
Fiets: Wilier Cento1AIR

Bericht door harrebas » vr 25 november 2016 18:02

Als je dit nou heel vaak zegt kom je er nooit. Je kunt ook zeggen: "Ik sta om half 6 op, dan zit ik om 6 uur in de auto en ben om 9 uur in Valkenburg. Fiets prepareren en om half 10 ga ik rijden tot half 6. Dan rijden we om 6 uur weer naar Groningen en ben ik om 9 uur 's avonds weer thuis. Kost me een hele dag maar dan heb ik wel heerlijk gefietst." Het is maar hoe je er tegenaan wil kijken. Een beetje vroeg opstaan en lange autoritten horen wel een beetje bij het fietsleven.
Plannen 2017: 20/25-5 Tour de Kärnten, 2-7 Marmotte Alps, 27-8 Marmotte Pyrenees(more to come)

Wombcat
Carbon Racefiets
Fiets: Battaglin

Bericht door Wombcat » vr 25 november 2016 21:16

Jan Willem schreef:Als je naar Limburg zou gaan voor de heuvels vanuit Groningen kan je bijna net zo goed naar het Harz gebergte in Duitsland rijden. Kan je serieus klimmen.

Dichterbij is het Tecklenburger Wald
Of Winterberg. Wat verderweg dan Tecklenburg, maar dichterbij dan Harz.

Proeme
Aluminium Racefiets

Bericht door Proeme » vr 25 november 2016 21:42

harrebas schreef:
prima voor een vakantie. In een weekend wordt hem dat hier niet. En ja, dat zit tussen mijn oren.

who cares
Prince of Spain
Fiets: Ridley Noah Fast ESP

Bericht door who cares » za 26 november 2016 08:48

Proeme schreef: In een weekend wordt hem dat hier niet. En ja, dat zit tussen mijn oren.
Gewoon een weekendje weg ( met gelijkgestemden )
It ain't what you do it's the way that you do it.

Afbeelding

Proeme
Aluminium Racefiets

Bericht door Proeme » za 26 november 2016 09:00

Een heel weekend er van maken is inderdaad wel een optie. Vrouw kan mee, die houdt van wandelen. Dat kan daar ook. Gaan we komend voorjaar vast wel een keer doen.

ChrisN
Huis-, tuin- en keukenfiets

Bericht door ChrisN » za 26 november 2016 10:51

Beste Kees,

Het lijkt goedbedoeld maar als er een link wordt geplaatst met typische zoekwoorden als anchor tekst, gaan bij mij vaak de spam-alarm-bellen rinkelen en een simpele zoekopdracht in google met jouw naam doet mijn vermoeden bevestigen. Naast het feit dat dit forum niet is bedoeld voor linkbuilding, kan ik je mededelen dat deze manier van linkbuilding écht niet meer van deze tijd is en dat dit sinds google's laatste grote update alleen maar averechts zal werken. Helaas voor jou heb je het halve fiets-internet al voorzien van dit soort linken en nu is het een kwestie van tijd tot google jouw website gaat devalueren. Zonde.

Met vriendelijke groet, Chris

Plaats reactie