Wie is/wordt er Cinglé de MV?

Alles over toertochten en cyclo's. In binnen- en buitenland.
Plaats reactie
Gewoon Paul
Driewieler
Fiets: MoozesTrnd/RingsXC

Re: Wie is/wordt er Cinglé de MV?

Bericht door Gewoon Paul » zo 10 augustus 2014 20:05

kaj_666 schreef:Vandaag ontdekt dat Gewoon Paul gene gewone is. Mijn tijden waren vergelijkbaar (Bedoin 1.27, Malaucene 1.29, Sault 1.26), maar ik heb tussendoor uitgebreid op het terras gezeten, denk niet dat ik die tijden had gehaald zonder rustpauzes..
Desalniettemin snelle tijden! En als je er maar van genoten hebt! Mijn benen kunnen niet tegen pauzes en ik wilde voor de hitte klaar zijn ;-) Vorig jaar had ik, ondanks weinig fietskm's, goeie benen op vakantie. Afgelopen juni was ik ook in de buurt, maar durfde niet nog 'ns 3 keer te proberen omdat ik vrees dat 't niet nog 'ns lukt ;-)

Steven250
Kinderzitje
Fiets: Wilier CentoUno 2011

Bericht door Steven250 » zo 24 augustus 2014 20:00

kaj_666 schreef:Vandaag ontdekt dat Gewoon Paul gene gewone is. Mijn tijden waren vergelijkbaar (Bedoin 1.27, Malaucene 1.29, Sault 1.26), maar ik heb tussendoor uitgebreid op het terras gezeten, denk niet dat ik die tijden had gehaald zonder rustpauzes..
Volgens mij heb ik Steven in zn Deventer Zwaluwen-outfit trouwens ook meerdere keren gezien (in Malaucene gewoon in het dorp, in Sault toen ik net aan de klim begon en hij net beneden kwam en op een km of 4 van de top toen ik al aan het afdalen was naar Bedoin en hij nog een klein stukje moest). Ik reed in mn Nederlandse studentenkampioenstrui, mischien heb je me ook gespot?
Die kans zit er dik in!

Ik ben net vandaag terug gekomen van mijn fietsvakantie met 15 fietsdagen. Deze Cingle tocht was op dag 2. Ik kan mij zo niet herinneren of je ik je gezien heb, maar het zal vast ;)

Ik heb die tijden niet gehaald, maar met 1.35 en 1.45 en 1.45 was ik heel tevreden. Zeker Malaucene vond ik een pittige beklimming. Het was een lange dag in het zadel en als ik mij zo goed herinner was het op de top fris en stond er soms voor de afdalingen best een vervelende wind. De afdaling naar Sault was echter wel een beauty, wat een mooi asfalt ligt daar nu in, echt top! 8)

Binnenkort maar eens mijn stempelkaart insturen
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog,via Strava of op Twitter

AG#99
Kinderzitje
Fiets: APEX Blackbuck

Bericht door AG#99 » zo 24 juni 2018 16:55

Ik ga komende week een poging wagen. Maar toch een vraagje: ik wil om 5.00 starten maar dan is er in Malaucene natuurlijk nog geen winkel open om een stempel te zetten. Nu staat er photocontrol op de stempelkaart en er is mij verteld dat ik ook de avond ervoor de eerste stempel kan halen. Heeft iemand het verlossende woord?

who cares
Prince of Spain
Fiets: Ridley Noah Fast ESP
CTWT-lid: Ja

Bericht door who cares » zo 24 juni 2018 17:56

AG#99 schreef:
zo 24 juni 2018 16:55
Ik ga komende week een poging wagen. Maar toch een vraagje: ik wil om 5.00 starten maar dan is er in Malaucene natuurlijk nog geen winkel open om een stempel te zetten. Nu staat er photocontrol op de stempelkaart en er is mij verteld dat ik ook de avond ervoor de eerste stempel kan halen. Heeft iemand het verlossende woord?
http://www.clubcinglesventoux.org/nl/reglement.html
CONTROLES

De routekaart die aan elke deelnemer wordt verschaft moet zijn voorzien van een stempel van een winkelier/bar/restaurant of van een overheidsinstantie in Bédoin, Malaucène en Sault en op de top (slechts één keer, want er zijn slechts twee adressen: het Restaurant Vendran en Magasin de Souvenirs); fotocontrole is toegestaan.
In geval van start in de vroege ochtend is het mogelijk om achteraf te laten stempelen.
De stempels van de Vélodateurs bij de Offices de Toerisme en op de top zijn niet geldig als controlestempel.
It ain't what you do it's the way that you do it.

Afbeelding

Pino
Carbon Racefiets

Bericht door Pino » zo 24 juni 2018 22:10

De bakker is op tijd open.
Afbeelding

RoyS
Fiets met zijwieltjes
Fiets: Kuota Kharma
Contacteer:

Bericht door RoyS » ma 25 juni 2018 19:50

Stempel kan je altijd later ophalen mocht er niets open zijn.
Work hard in silence and let your success make the noise
2018: Beetje fietsen en vooral.....vader worden

who cares
Prince of Spain
Fiets: Ridley Noah Fast ESP

Bericht door who cares » ma 25 juni 2018 20:09

Zou een strava registratie ook van waarde kunnen zijn ??
It ain't what you do it's the way that you do it.

Afbeelding

RoyS
Fiets met zijwieltjes
Contacteer:

Bericht door RoyS » wo 27 juni 2018 09:18

Die van mij accepteerde ze niet met de Bicinglette vorig jaar. was de stempelkaart thuis vergeten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

AG#99
Kinderzitje

Bericht door AG#99 » wo 27 juni 2018 17:12

Bedankt! M’n grootste sportieve doel tot nu toe behaald! Een beest van een berg, maar erg blij met het resultaat. Soms afzien, maar heb genoten!

RoyS
Fiets met zijwieltjes
Contacteer:

Bericht door RoyS » do 28 juni 2018 12:22

Gefeliciteerd! Alles gelukt met de stempels?

Hoe heb je hem ingedeeld? Bedion/Malaucene/Sault?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

AG#99
Kinderzitje

Bericht door AG#99 » do 28 juni 2018 21:21

Gelukt ✅! Begonnen in Malaucene (want de eerste op de route en handig voor de terugweg).
, daarna Bedoin en Sault.

De eerste 2 gingen eigenlijk net zo lekker als of Bedoin zelf beter dan de individuele beklimmingen een paar dagen eerder. Vanuit Sault werden de benen zwaarder, maar door de 5 km vals plat voor Chalet Reynard en 10 minuten pauze daar ging de rit naar de top ook veel beter dan verwacht. Bij Chalet Reynard voelde ik me nog best beroerd...3 uur slaapt helpt niet. Soms afgezien, maar vooral genoten van de omgeving, m’n eigen prestatie en doorzettingsvermogen.

Blijft soms een vreemd volk die Fransen: geen fatsoenlijk eten te krijgen voor 12 uur en daarna zijn sommige toko’s gesloten.

Plaats reactie