Update 1 november: het team is vandaag ingeschreven voor de teamloting. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden voor dit team
Op 5 juli 2020 vindt de 34e versie van de Maratona dles Dolomites - aka de Dolomieten Marahon (DM) - plaats. Omdat er altijd meer kandidaten dan startplaatsen zijn, vindt medio november 2019 een verloting van startbewijzen plaats. Aanmelding voor de loting is mogelijk van 15 oktober tot 5 november 2019.
Om de kansen op deelname te vergroten wil ik een team inschrijven voor de loting. Aanmelding is mogelijk van 15 oktober tot 1 november 2019. Ik zal het team rond 1 november 2019 inschrijven.
Uitgebreide informatie over DM is te vinden op de website van de organisatie (http://www.maratona.it/) en in de oude topics op dit forum.
Aanmelden
Aanmelden kan door te reageren in dit topic. Ik houd de lijst van deelnemers bij in deze eerste post, die hoef je dus niet te kopiëren. Wanneer je je aanmeldt, ontvang ik graag per PB de volgende gegevens van je (NB: zonder deze gegevens kan ik je niet aanmelden!):
Achternaam
Voornaam
Geboortedatum
Geslacht (M, F)
Straat en huisnummer
Adres toevoeging (optioneel)
Land (NL, B, D, ...)
Postcode
Plaats
Mobiel
Maat shirt (Mannen: XS, S, M, L, XL, XXL, XXXL. Vrouwen: XS women, S women, M women, L women)
Nationaliteit (NL, B, D, ...)
Pas wanneer ik deze gegevens heb ontvangen, wordt je naam in de deelnemerslijst opgenomen.
Kosten
De kosten om mee te doen aan de loting bedragen naar €2 per persoon. Wanneer je je hebt aangemeld ontvang je van mij een Tikkie om het bedrag aan mij over te maken. Wanneer je hebt betaald neem ik je op in de teaminschrijving.
Deelnemers
1 Bas
2 Ramonneke
3 nicov
4 GoodRiddance
5 Fietsmaat Bas (geen forumlid)
6 vinc
7 Geer
8 Fietsmaat GoodRiddance (geen forumlid)
9 mark.meijerink
10 ahensen
11 Kees-JanK
12 Kestrel2007
13 Ruben88
14 Plietje
15 JeroenVeldman
16 rzgrs
17 kaj_666
18
19
20